Felix gözlerini yanında hissettiği sıcaklık ile açtı. Yeni uyandığı için buğulu görüyordu. Yerinden doğruldu ve gözlerini ovuşturdu. Hyunjini kaldırmak için ona döndü fakat kanlı bir yastık görmeyi beklemiyordu. Hyunjin'in yine burnu kanamıştı. Arada çok nadir de olsa kanıyordu fakat Felix uyurken kanadığını hiç görmemişti.
"Hyung, uyan burnun kanıyor."
Felix Hyunjin'i dürterken konuştu. Hyungundan ses gelmeyince iyice tedirgin oldu.
"Hyung!"
Ellerini yüzüne götürdü. Hyunjin buz gibiydi.
"JİHYO NOONA! HYUNJİN UYANMIYOR! NOONA!"
Felix olduğu yerde bağırdı. Jihyo içeriye girince neler olduğunu anladı ve hemen kapının yanındaki acil butonuna bastı. Jeongyeon ve Namjoon'a haber verdi.
"Jihyo Felix'i odadan çıkart. Jin ve Namjoon Bey beraber geliyorlar."
"Anladım."
Jihyo Felix'i omuzlarından tutarak odadan çıkardı. Felix çıkmamak için direniyordu.
"NOONA! YANINDA KALMAK İSTİYORUM. ONA BİR ŞEY OLMAMIŞTIR DEĞİL Mİ?"
"Sakin ol Felix. Ellerin titriyor."
"Banane ellerimden ya! Hyungumu istiyorum!"
Felix çırpınırkem Jihyo onu tutmaya çalışıyordu. Jin ve Namjoon yanlarına geldi.
Namjoon eğilerek Felix ile boylarını eşitledi.
"Felix, seni iyi misin? Burnu nasıl kanadı biliyor musun?"
Felix titreyerek konuştu.
"H-hayır. Bir sıcaklık hissettim. Sonra da titreme. Uyandım ve her yer kandı... Her yer kan..."
Sona doğru gözlerini ellerine çevirdi. Kan olmuşlardı. Aklında yine aynı sahne tekrar tekrar oynatılırken göz bebekleri büyüdü.
"Jin, şok geçiriyor!"
"Jihyo! 2,5 doz! Hemen şimdi!"
Jihyo önlüğünün cebinden iğneyi çıkardı. Felix'in tüm vücüdü titriyordu.
Koluna iğneyi vurduktan sonra Felix'in gözleri geriye kaydı ve sendeledi. Jin onu kucağına aldı ve odasına ilerledi. Namjoon Hyunjin ile ilgilenmek için odaya girdi. Burnunun bu kadar kanamış olmasını beklemiyordu. Felix çok etkilenmiş olmalıydı...
-
Yarım saatin ardından Hyunjin kendine gelmişti. İlacın etkisiyle uyuyordu.
"Bu sefer bir kadın silüetinden fazlasını görmüş olmalı. Uyandığı gibi seans istiyorum. Çok yormamamız lazım ama uyumaması gerekiyor. İlaçlarını azaltalım. Uyku yapıyorlar."
Jeongyeon başını sallayarak doktoru onayladı.
"Ben Felix'e bakacağım. Bir şey olursa çağır."
"Anladım efendim."
Namjoon eldivenlerini tıbbi atık kutusuna attıktan sonra odadan ayrıldı. Alt kata Felix'in odasına girdi ve durumunu kontrol etti.
"Daha iyi mi?"
İçeriye girdi ve elini Felix'in alnına koydu.
"Birazcık daha geç kalsaydık tekrar travma geçirmiş olacaktı. Onu kandan uzak tutmalıyız. Özellikle ellerini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]