-25- Dayanamıyorum

5.2K 461 741
                                    

"Evet, hoşgeldiniz hoşgeldiniz. Burada bulunma amac-"

"Hyunjin sadede gelince bizi çağırırsın. Jisung kalk." Seungmin homurdandı.

"Ya bir giriş yapayım dursana kıçının üzerinde. Şimdi, burada bulunma amacımız Felix'in neyi ima ettiği."

"Bundan bize ne amına koyayım?!" Chan çıkıştığında herkes ona hak verdi.

"Kes kes kes kes. Anlatıyorum. Son günlerde kaçıyor. Teklif edene kadar bana dokunamazsın dedi ya! Ney teklifi yemin ederim beynim basmıyor. Yardıma ihtiyacım var."

"Jisung kalk. Ben zamanımı çöpten bulmadım!"

"Seungmin bir sus öküz." Changbin omuzuna vurdu ve Hyunjin devam etti.

"Ya amına koyayım ne teklifinden bahsediyor olabilir?!"

"Chan bey, kardeşiniz ne zamandan beri gerizekalı? Veya gerizekalı taklidi mi yapıyor?"

"Ben de bilmiyorum asistan Jeongin."

"Hay ağlicam şimdi şuracıkta. NE TEKLİFİ DİYORUM AÇIK KONUŞUN ULAN!"

"Bir, iki, üç!" Minho üçe kadar saydı ve hepsi bir ağzından söyledi.

"ÇIKMA TEKLİFİ GERİZEKALI."

Hyunjin elini kalbine götürdü ve koltuğa oturdu.

"Başka bir şey sanmıştım. Basit bir şeymiş."

Seungmin sinirlendi ve hızlıca ayağıya kalktı.

"AMINA KODUMUN ÖZÜRLÜSÜ NERESİ BASİT LAN?! JİSUNG KALK GİDİYORUZ."

"Benimle alıp veremediğin ne? Gitmiyorum amk."

"SEUNGMİN GÖTÜNDE KURT MU VAR?! OTUR ŞURAYA YEMİN EDERİM ELİMİN TERSİYLE ÇAKICAM." Changbin bağırdığında Seungmin yerine oturdu.

"Bak gerizekalı, çocuğun boynuna ilk hickeyini yaptın, istediğin zaman öpüyorsun, beraber uyuyorsunuz, ama ortada hiçbir şey yok. Artık teklif istemesi normal beyinsiz özürlü. Senin aldığın oksijeni üreten ağacın dalındaki yaprağı si-" Jisung'ın cümlesi yarım kaldı.

"Ben geldim! Jeongin!"

"Abim gelmiş!"

"ANANI AVRADINI NE ABİSİ ULAN?!"

"LAN NE OLUYOR?!"

Chan ve Hyunjin hariç diğerleri şaşkınlıka ikiliye bakıyordu. Felix parmak uçlarına çıkarak elini Jeongin'in omuzuna attı.

"İşte karşınızda kayıp kardeşim Jeongin."

"Kayıp balık Nemo gibi söyledin." Changbin konuştuğunda Seungmin koluyla dürttü ve söylendi.

"Biri bana burada neler olduğunu açıklasın!"

-

"Vay anasını iki gün ortalarda yoktuk neler olmuş!" Seungmin konuştuğunda herkes yeniden onayladı. Ortamdaki en sinirli ama en haklı konuşan kişi oydu.

"Oy çen benim minik kuçumun kardeçi miçin oy oy oy." Jisung Jeongin'ın yanaklarıyla oynuyordu.

"İmdat diye bağıracağım şimdi."

"Tamam öğrenmiş oldunuz. Şimdi evimden siktir olup gidin hadi."

"Lixie, şu insan görünümlü odun beni evinden kovuyor!"

Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin