Felix, sabah yanında hissettiği boşluk ile uyandı. Büyüğü olmadan uyanmaya alışkın değildi. Bu yüzden birazcık endişelenmişti. Günlük kıyafetlerini giydi ve odalarından ayrılarak merdivenlerden aşağı indi. Masanın üzerinde kahvaltı ve bir adet not görünce gülümsedi.
Afiyet olsun Miniğime ve onun miniklerine.
"Acıktınız mı? Ben acıktım." Ellerini karnına koydu ve okşarken konuştu. Bebeklerine şimdiden alışmıştı.
Masaya oturdu ve sakince kahvaltısını yapmaya başladı.
"İşte babanızı bu yüzden seviyorum. Çok güzel yemek yapıyor." Ağzı tıka basa doluyken söyledi ve kendi kendine kıkırdadı. Sonunda kahvaltısını bitirdi ve tabakları mutfağa taşıyıp makineye yerleştirdi. Ev işi yapmak onu şimdilik yormuyordu. Bu yüzden mutluydu.
Kapının çalmasıyla ellerini kuruladı ve yavaş adımlarla ilerledi. Kapının merceğinden baktığında Yeonjun ve Lia'yı gördü. Hyunjin kapıyı açmadan önceki mercekten bakması konusunda miniğini uyarmıştı. Daha fazla bekletmeden kapıyı açtı.
"Hoşgeldiniz!"
"Ben değil tatlım Lia hoşgeldi. Soobin'le dışarıda birkaç işimiz var. Lia'yı sana bırakabilir miyim? Bakıcısı bugün izinli. İki saate dönmüş oluruz."
"Tabikide, ben de yalnızdım zaten. Geç bakalım içeri Liacık." Lia'ya gülümsedi ve elini tutarak içeriye aldı. Yeonjun teşekkür ettikten sonra kapının önünde bekleyen eşinin yanına ilerledi ve kızlarına el sallayarak ayrıldılar.
Felix Lia'nın montunu ve sırt çantasını çıkarmasına yardım etti. Montunu askılığa astı ve çantasını yanına alarak salona geçtiler.
"Aç mısın Lia?"
"Hayıy. Gelmeden önce yedim. Sana ne yediğimi şöyleyemem çünkü canın çekey. Babam öyle dedi." Felix kıkırdadı ve Lianın saçlarını okşadı.
"Öyleyse tatlı yiyebiliriz. Pasta yapalım mı? Hem de çikolatalı!"
"EVET!" Lia sevinçle ellerini çırparak söylediğinde Felix yeniden kıkırdadı.
"Birkaç malzeme eksik. Hyunjin hyungu arayıp getirtmesini söyleyeceğim. Burada bekle olur mu?" Lia başını salladığında Felix sıkılmaması için hemen yanındaki kumandadan televizyonu açıp kızın eline verdi. Mutfağa ilerledi ve telefonundan büyüğünü aradı.
"Bebeğim, bir şey mi oldu?"
"Oh, hayır. Yeonjun hyungun işi varmış, Lia'yı bana bıraktı. Pasta yapacağız ama bazı malzemeler yok."
"Korumalardan birini gönderiyorum. Canın ne isterse söylemen yeterli. Kahvaltını yaptın mı?"
"Evet, teşekkür ederim."
"Vitaminler?"
"Ahh... Şey... Unuttum sanırım."
"Hemen hemen hemen koş al vitaminlerini. Bekliyorum sesini duyacağım."
"Off..." Felix ofladı ve salondaki Lia'yı kontrol edip odasına yöneldi. İlaçlarını alıp aşağıya indi ve suyunu doldurdu. Vitaminlerini ağzına aldı ve suyla beraber yuttu.
"Ah Felix, illa hatırlatmam mı gerekiyor?"
"Hatırlatmayacaksan niye varsın ya?!"
"Miniğimi tatmin etmek içi-"
"Tamam! Anladım. Şimdi Lia'nın yanına gitmem gerek. Onu yalnız bırakmak istemiyorum. Öptüm görüşürüz!"
Telefonunu kapadı ve Lia'nın yanına ilerledi. Küçük kız büyülenmiş gibi çizgi filmi izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanfictionPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]