"Geldim, gidebiliriz geç kalacağız hyung."
Hyunjin gözlerini Felix'e çevirdi Mevsim sonbahardı ne sıcak ne de soğuk. Felix boğazlı mavi, kadife bir kazak giymişti. Toz pembe ojeleri çok güzel duruyordu.
"Neden kazak giydin? Üşüyor musun?"
"Nedenini bilmiyormuş gibi soruyor bir de ya! Sabah zaten Jihyo noona sıkıştırdı. Ne yapabilirdim?"
Hyunjin dudaklarını büzdü.
"Ya o kadar uğraştım ben onun için! Boşuna mı yaptım?"
"Hyung, daha fazla saçmalamadan gidelim. Derse geç kalmak istemiyorum."
Hyunjin miniğinin yüzüne doğru eğildi.
"Öpücük verirsen abartmam."
"İyi. Burada kal o zaman. Sana iyi abartmalar."
Hyunjin'i beklemeden okula adımladı. Hyunjin arkasından söylenerek geliyordu.
"Ben bunun acısını çıkarırım Lee Felix."
-
Hyunjin Felix'i sınıfına bıraktı ve kendi sınıfına ilerledi.
Felix sınıfa girer girmez tüm gözler üzerindeydi. Hangi deli bu havada kazak giyer ki?
Sırasında Seungmin'i görünce rahatladı ve yanına adımladı.
"Günaydın Minmin."
"Neden kazak giydin?"
Felix göz devirdi ve çantasını sırasına yerleştirdi. Oturduktan sonra gözlerini Seungmin'e dikti.
"Sana günaydın diyorum sen neden kazak giydiğimi soruyorsun. İnsanlık ölmüş..."
"Hickey mi? Kim yaptı? SEVGİLİN Mİ VAR LAN SENİN?!"
Felix ne dediğini anlamamıştı.
"Hickey ne?"
"Felix yemin ediyorum bir sonraki doğum günüde sana ilişki terimleri için sözlük alacağım. Morluk yani morluk! Kim yaptı? Çabuk dökül."
Felix kırmızının tonlarına teker teker bürünürken bakışlarını kaçırdı.
"H-hyungum yaptı..."
"Şerefsiz it. Sevgilin bile değil ne oluyor ona ya!"
"Ama dur! Ş-şey yani... Benim de hoşuma gitti..."
"Amanın anı Felix! Hoşlanıyor musun?"
"Bilmiyorum..."
"Gerizekalı biliyorsun. Bilmek istemiyorsun. Ben anladım anlayacağımı. Şu şerefsiz sana sevgili olmayı teklif edene kadar dokunmasına izin verme. Sürünsün oç."
"Ama üzülür..."
"Felix bir tane geçireceğim kafana ama ha!"
Felix dudak büzdü ve öğretmenin içeriye girmesiyle ders kitaplarını çıkarıp derse odaklandı.
-
"Anasını satayım Felix?! Bunu Hyunjin mi yaptı! Sömürmüş oç. Minho bile bana bu kadar sert davranmadı! Acıyor mu?" Jisung Felix'i kazaklı görür görmez neler olduğunu anlamıştı. Boynundaki kazağı indirip izi inceliyordu.
"Acımıyor. Ayrıca NERDEN ANLADIN?!"
Jisung ona mal mısın bakışlarını atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]