-36- Yanlış Test?!

4.1K 365 530
                                    

Geldikleri alışveriş merkezinde hiç durmadan neredeyse her mağazaya girdiler. Felix diğer arkadaşlarını düşünerek bir sürü hediye aldı. Onlara vermek için sabırsızlanıyordu. Bayan Kim'i de unutmayarak, çok seveceğini düşündüğü ucunda minik toz pembe kelebek olan zarif bir kolye aldı. Hyunjin miniğinin bir mağazadan diğerine girmesine kıkırdıyor, denediği kıyafetleri puanlıyordu. Arkalarındaki dört koruma alışveriş paketleri yüzünden görünmeyecek hâle gelmişlerdi.

"Hyung! Bebek mağazası! Girelim miii~"

"Yorulmadın mı bebeğim?"

"Hayır hayır, girelim!" Büyüğünün elinden tuttu ve mağazaya sürükledi. Etraftaki eşyalar minicik ve sevimli duruyordu.

"Çok şirin!" Mağazanın diğer tarafındaki bebek ayakkabılarını görünce gözleri doldu. Eline bir çift ayakkabı aldı ve dudaklarını büzerek hafif kadifemsi ayakkabıları okşadı.

"Felix, ayakkabı şirin diye ağlıyor musun sen?!"

"Ama çok minik baksana..." Burnunu çekerek söylediğinde Hyunjin miniğinin sevimliliğine gülümsedi.

"Bunu alalım mı? Çok hoşuna gitti."

"İki tane alalım." Hyunjin başını sallayıp gülümsediğinde Felix toz pembe ve ten renginde iki çift ayakkabı seçti. Kasaya yöneldiler ve parasını ödeyip mağazadan çıktılar.
Poşeti yine korumalara teslim ederken Hyunjin miniğinin acıkmış olabileceğini düşünerek yemek katına götürdü.

"Acıktığını biliyorum. Ne yiyeceksin?"

"Acıkmadım ama tatlı yemek istiyorum."

"Membrillo yemek ister misin? Tadı çok güzel. Seveceğine eminim."

"Sen sevdiysen ben de severim." Hyungunun tuttuğu eli sıkılaştırdı ve sipariş vermek üzere bir dükkana girdiler.

Bir masaya oturdular ve siparişlerinin gelmesini beklediler.

"Woah! Tadı çok güzel! Ayva mı var içinde?"

"Evet miniğim, ayvadan yapılıyor."

"Kilo alacağım ya!"

-

Korumalar odaya eşyaları bırakıp çıktığında Felix bu kadar şey aldığının farkında değildi.

"Çok fazla şey almışım. Neden uyarmadın?!"

"Neden uyarayım?" Hyunjin miniğine yaklaşıp ellerini beline sardı ve burnunu boynuna gömdü. Kokusunu içine çekerken Felix mırıldandı.

"Yeniden midem bulanıyor ve uykum var."

Hyunjin aklına gelen şeyle miniğinin boynundan hızla ayrıldı ve gözlerinin içine baktı.

"Felix, YOKSA HAMİLE MİSİN?!"

"Bilmem, öyle miyim?"

"Bekle." Miniğinin belinden ayrılarak, resepsiyonun telefonunu tuşladı.

"Quiero una prueba de embarazo de emergencia en la habitación 308. Inmediatamente!"

(308 numaralı odaya acilen hamilelik testi istiyorum. Hemen!)

Telefonu kapadı ve tekrar miniğinin yanına adımladı. Felix uykusu olduğu için gözlerini ovuşturuyordu ve ayakta zor duruyordu.

Kapının çalmasıyla Hyunjin görevlinin elindeki testi aldı ve teşekkür edip kapıyı kapadı.

Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin