1 ay sonra
Felix'in karnındaki minikleri büyüdükçe, küçük çıkıntının yeri koca bir şişkinliğe kaldı. Hayatlarında ufak değişiklikler olsa da, ikili bundan asla rahatsız değildi.
Felix yatakta yan dönemediği için düz bir şekilde uyuyordu ve arada bel ağrıları oluyordu. Bunca zamandır büyüğünün göğsünde o uyumuştu. Şimdi onun göğsünde uyuma sırası büyüğündeydi. Felix düz bir şekilde uyumaktan rahatsız olsa da, büyüğünün yanında olması ve onu hissetmesi daha ağır basıyordu.
Hyunjin ellerini miniğinin karnına sarıpuyuyordu. Felix ellerini büyüğünün saçlarına atıp parmaklarının arasından geçiriyordu. Mutlu birer aile gibiydiler.
Minik olanın arada yalancı sancıları oluyordu. Hyunjin ne kadar panik yaparsa Felix bir o kadar sakindi. Yeonjun'un öğrettiği nefes egzersizlerini denediğinde, sancıları yavaş yavaş kayboluyordu.
"Kollarını kaldır tatlım. Ölçülerini almam gerekiyor." Bayan Kim Felix'in ölçülerini almak için mezurasını boynuna doladı. Felix ellerini iki yana açtı ve Bayan Kim'in ölçülerini almasına izin verdi.
İki ay önce mağazada gördüğü tulumu hiçbir yerde bulamadıkları için annelerine söylediler. Bayan Kim hemen kabul etti ve ölçülerini almak için oğullarının evine geldi.
Belirli yerlerden ölçüler aldıktan sonra telefonuna kaydetti. Felix Bayan Kim'in işi bitince ellerini geri bıraktı. Bu hareket bile yorulmasına sebep olmuştu.
"Öğlen uykusu vakti. Hadi miniğim." Felix'in gözlerini ovuşturduğunu görünce kolundan tutarak yavaşca ayağıya kaldırdı. Felix minik adımlarla yürüyordu ve bu Hyunjin'in aşırı hoşuna gidiyordu. Bir elini mutlaka karnına atıp, dikkatli yürümeye özen gösteriyordu.
Yavaş yavaş basamakları çıktıktan sonra Hyunjin miniğini yatağına yatırdı ve üzerini örttü. Telefonunu yanına koydu ve alnını öptü.
"Bir şey istersen ara tamam mı? Bağırmana gerek yok kendini sıkıyorsun." Felix başını salladı ve büyüğünün odadan çıkmasını izledi. Gözleri kapanmak istediğinde Felix buna izin verdi.
Hyunjin merdivenlerden aşağı indi ve annesinin yanına ilerledi.
"Ölçülerini aldım şimdi çizmem gerekiyor. İstediği tulumun fotoğrafı varsa bana at. Ben kaçtım!" Eşyalarını topladı ve hızla evden ayrıldı.
Hyunjin birkaç gündür Felix'in ağrıları olduğu için şirkete gitmiyordu. Gerekli ve şirkette yapacağı işleri gün sonunda Jeongin eve getiriyordu. Abisini kontrol edip kendi evine geri dönüyordu.
Kendisine hızlıca bir kahve yaptı ve evrakların yanına koydu. Laptopunu alıp uygulamayı açtı ve yazıları geçirmeye başladı. Asistan istemediği için işlerini kendisi halletmek zorundaydı. Birkaç saatin ardından bunalmış hissediyordu.
"Hay ben bunları nasıl unuttum?!" Belgeleri masaya fıtlattı ve başını ellerinin arasına aldı. Rahatsızlığı yeniden belirtilerini gösteriyordu ve bu onu üzüyordu.
Felix uykusundan uyanıp yavaş yavaş merdivenleri inerken büyüğünün bağırmasına şahit oldu. Hyunjin fazla stresli görünüyordu.
Yavaş adımlarla büyüğünün arkasına geçti ve ensesine öpücüklerini kondurdu. Ellerini rahatlaması için saçlarına attıp parmaklarının arasından geçirdi.
Hyunjin başını kaldırdı ve arkasındaki miniğine baktı. Endişeli duruyordu. Felix için sandalyeyi çekti ve oturuşunu izledi.
Felix elini hâlâ büyüğünün saçından çekmemişti. Bunun onu rahatlattığını biliyordu. Büyüğüne sorgular bakışlarını yolladı ve iç çekişini izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
Fiksi PenggemarPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]