"Jinnie uyaaaaannnn~""Ben Jinnie değilim."
"Hayır öylesin, kalk hadi." Hyunjin sardığı beli daha sıkı sardı ve kendisine çekti.
"Kalkmak istemiyorum."
"İyi, sen kal biz kalkıyoruz." Kalkmaya yeltendiği sırada büyüğünün kolları bunu engelledi.
"Midem bulanıyor, KALK!" Sona doğru sesi yükseldiğinde Hyunjin hızla gözlerini açtı ve yatakta doğruldu. Felix'in sırıttığını görünce kaşlarını çattı.
"Beni mi kandırıyorsun?!"
"Hayır, kalkman için yaptım." Kıkırdayarak söylediğinde, büyük olan aklına gelen şeyle gülümsedi. Yatağına uzanmak yerine Felix'in üzerindeki yerini aldı. Ellerini başının yanlarına koydu ve dudaklarına eğildi.
"Başka şeyler kalkıyor ama." Çekici bir ses tonuyla konuştuğunda Felix yutkundu.
"Duş almam lazım, kalk üstümden."
"Şunu halledelim beraber alırız."
"Hayır! Aklıma saçma şeyler geliyor. Kalk üstümden."
"Ne gibi şeyler?" Ses tonunu alçaltarak konuştu ve Felix'in daha fazla gözlerini açmasına sebep oldu.
"Kapı mı çalıyor? Evet kapı çalıyor. Kalk kalk kalk!"
"Kapı çalmıyor Felix..."
"Napim." Hyunjin göz devirdi ve miniğinin yanağını öptükten sonra üstünden kalktı.
"Ben duşa giriyorum, kahvaltımızı hazırla." Saçlarını savurdu ve büyüğünü odada bırakarak banyoya ilerledi.
Hyunjin gülümsedi olunmsuz anlamda başını salladı. Felix ne kadar büyürse büyüsün asla değişmeyecekti.
Felix hızlıca duş aldı ve aşağıda kendisine ve miniklerine kahvaltı hazırlayan büyüğünün yanına indi. Hyunjin'in sırtı mutfak girişine dönüktü bu yüzden Felix'in geldiğini görmemişti. Kendi kendine bir şeyler mırıldanıyor, mırıldandığı şeylerle ritmik bir şekilde sallanıyordu.
Felix sessiz adımlarla büyüğünün arkasına geçti ve omzunun üzerinden ne yaptığına bakmaya çalıştı.
"Boyun bunun için fazla kısa." Elindeki işleri bıraktı ve miniğine döndü. Felix ellerini göğsünde bağladı ve parmak uçlarına çıktı.
"Ben kısa değilim, sen çok uzunsun." Hyunjin gülümsedi ve miniğinin boynuna öpücüklerini verdi.
"Civciv gibi kokmayı nasıl başarıyorsun?"
"Boyumdan öpme." Hyunjin eğilip bir kere daha öpeceği sırada Felix geri çekildi.
"Açım."
"Benden mi kaçıyorsun sen?!"
"Açım."
"Felix?!"
"Açımmmm~"
"Alışverişe gitmek ister misin?"
"Açı- Alışveriş mi?! Miniklerim için mi?!" Hyunjin başını salladığında Felix zıplayarak ellerini çırptı.
"Gidelim gidelim, eşyalar için erken ama bir kaç kıyafet alabiliriz! Çabuk getir kahvaltımızı!"
-
"Felix, eve dönüyoruz."
"Hayır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]