-38- 𝙈𝙖𝙧𝙧𝙞𝙖𝙜𝙚 ♡

4.4K 351 382
                                    

"KOĞUŞ KALK!" Bayan Kim Hyunjin'in odasının kapısından ikiliye bağırdığında büyük olan hızla yatağından doğruldu. Felix'in uykusu ağır olduğu için hâlâ mışıl mışıl uyuyordu.

"Noluyor amına koyayım? Felix uyanacak!"

"Changbin ve Minho, Hyunjin'i Felix'in odasına götürün. Gelini görmesi yasak."
Bayan Kim'in talimatlarıyla Changbin ve Minho odaya girdiler.

Changbin Hyunjin'in kollarından, Minho ise bacaklarından turarak yataktan kaldırdı.

"LAN BIRAKIN SİKERİM DÜĞÜNÜNÜ ADETİNİ AMA!"

"Kanka annenin terliği çok acıtıyor ne yapalım?!"

"SSSHH, AYIP! GELİNİM UYANACAK"

Hyunjin ikilinin ellerinden kurtulmaya çalışırken çoktan Felix'in odasına girmişlerdi bile.

Bayan Kim müstakbel damadının yanına oturdu ve uyandırmak için saçlarını okşadı. Kendi oğlunu askere uğurlar gibi kaldırmıştı fakat Felix'e kıyamıyordu.

Felix saçlarında hissettiği hareketlilik ile kıpırdandı. Yanında hyungu yerine annesi vardı. Şaşırsa da belli etmemeye çalışarak gözlerini ovdu.

"Günaydın Bayan Kim."

"Günaydın oğluşum, gelinim, damadım, torunlarımın anası veya babası." Felix Bayan Kim'in sözlerine kıkırdarken kendi odasından gelen sesleri duyunca endişelendi. Yatakta doğruldu ve Bayan Kim'e sordu.

"Hyunjin hyung mu bağırıyor? Neden bağırıyor?"

"Yanından zorla ayırdık da ondan. Bugün düğün var ve seni görmemesi gerekiyor."

"Ne?! Neden? Bu çok saçma."

"Saçma gelebilir ama yapacak bir şey yok. Terziden kıyafetlerini ve aksesuarlarını alacağız. Bu yüzden dışarıda beraber kahvaltı ederiz olur mu?"

"Hyungum ne olacak peki?"

"O yesin ne yiyorsa. Bu odada kıyafetlerin var mı?"

"Hayır, benim odamdalar." Bayan Kim başını salladı ve damadına birkaç kıyafet almak için odasına girdi. Hyunjin yatakta debeleniyordu fakat onu görmemiş gibi yaptı ve birkaç parça kıyafet alıp oradan ayrıldı. Tekrar Felix'in yanına döndü ve gülümseyerek kıyafetlerini uzattı. Felix kıyafetlerini giyerken aklı büyüğündeydi.

Yarım saat sonra hazırlandı ve Bayan Kim ile evden ayrıldı. Hyunjin biraz daha sakinleşmişti.

"Niye doğru düzgün uyandırmıyorsunuz it herifler! Ödüm koptu." Changbin ve Minho'nun elinden kurtularak önce odasına bakındı, daha sonra aşağıya indi fakat Felix dışında neredeyse herkes buradaydı...

"Hay bir siz eksiktiniz!"

"Sana da günaydın." Seungmin kahvaltılıkları masaya taşırken konuştu. Jeongin ve Jisung ona yardım ediyordu. Kardeşinin geldiğini gören Chan kanepeden kalktı ve yanına ilerledi.

"Benden önce evleniyorsun, bunun acısını çıkarırım."

"Jeongin var işte, bizim nikahla arada kaynasın ne olacak?" Hyunjin birden söylendiğinde tüm gözler ona döndü. Jeongin kızarırken Chan başını olumsuz anlamda salladı.

"Bayan Kim'i çok sevmesem, orospu çocuğu diyeceğim. Sessiz olsana dengesiz!" Dişlerinin arasından konuştuğunda Hyunjin hiç tınlamış gibi görünmüyordu.



Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin