Sabah kapının hayvan gibi çarpılmasıyla uyandı Hyunjin.
"Ne oluyor amk?!"
Pijamalarıyla birlikte aşağı indi. Hızlı hızlı merdivenleri inerken bir yandan gözlerini ovuyordu.
"GELDİM ANASINI SATAYIM BU BE YA?!"
Kapının kulpuna asıldı ve açtı. Chan gelmişti.
"İki saattir şu kapıyı çalıyorum. Bir de uykum hafif diyorsun. Kahvaltı yapmaya geldim."
"Ya insan bir günaydın falan der. Hem ne kahvaltısı ya?! Dersim var gitmem lazım."
"Napim. Benim evde bir şey yok. Sen siktir git ben yerim bir şeyler."
Salona geçerken Hyunjin konuştu.
"Şirketi devraldığın için çok teşekkür ederim yemin ederim büyük bir sorumluluk kalktı üzerimden."
"Benim için sorun değil. Annem çok ısrar etti. Ama arada gelip kendi hisselerini kontrol etmen gerekiyor. Bir de anında yeni asistan işe almış karıya bak ya. Hayır yani asistan da agucuk bugucuk bebek gibi bir şey."
"Kişisel asistanın mı?"
"Evet, ne gerek varsa."
"Adı I.N değil mi?"
"Müneccim misin kardeş?!"
"Hayır asansörde duymuştum. Şu sekreter Chaeryeong bir şeyler anlatıyordu falan filan. Bir dakika, senin şirkette olman gerekmiyor mu gerizekalı?"
"Off açım aç! Yürü git nereye gidiyorsan."
Hyunjin merdivenleri tekrar çıktı ve üzerini giyindi. Bugün bayağı işleri vardı.
"Çıkıyorum. Yan villa Changbin'in. Sıkılırsan çağır. Ne bok yersen ye."
"Sana da iyi günler kardeşim."
Telefonunu alarak evden çıktı. Felix'e uyandığına ve fakülteye gittiğine dair mesaj atmayı unutmadı.
-
Chan şirkete girer girmez asistanı I.N peşinden yürümeye başladı. Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu Chan. Odasına ilerlerken I.N arkasında onu takip ediyordu ve programını anlatıyordu.
"Chris Bey, Bugün üç tane toplantınız var. Öğleden sonra 13.50 ve 16.40 arasında toplantılarınız. Odanıza bir paket gönderildi. Masanızın üzerinde efendim."
"Chan diyebilirsin. Ve ne paketi?"
"Bilemiyorum efendim."
"Anladım. Odana geç. Chaeryeong sana işini anlatmıştır. Daha önce asistanlık yaptın mı? Reşit değilsin ve daha çok küçüksün. Çok mu ihtiyacın var?"
"Yaptım efendim. Lee şirketinde asistanlık yaptım. Ve evet bu işe ihtiyacım var."
"Lee şirketi?! Sahibinin hapishanede olduğunu biliyorum. Her neyse bir şeye ihtiyacım olursa ararım."
"Peki efendim."
Chan odasına girdi ve masanın üzerindeki paketlere göz gezdirdi. Felix'e gelmişlerdi. Büyük ihtimal Hyunjin ikinci adres olarak şirketi vermişti.
Hızlıca telefonundan I.N'i aradı ve yanına gelmesini söyledi.
"Bunlar Felix'e gelmiş. Şoförüm adresi biliyor. Felix'in yanına gitmen gerektiğini söyle yeter. Onunla birlikte hastaneye götürün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanfictionPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]