-20- Hoşuma Gitmeyen Hisler

5.3K 471 853
                                    

Sabah ilk Felix uyandı. Bir saat sonra seansı vardı. Jin eğer geç kalırsa bir daha izin vermeyebilirdi.

"Hyung, uyan."

Hyunjin mırıldandı ve Felix'i daha çok kendine çekti. Uykusu ağır değildi fakat söz konusu Felix ile uyumak olunca sonsuza kadar uyuabilirdi.

"Hyung, seansım var ama ya."

Felix kalkmaya yeltendiği sırada Hyunjin bacaklarını bacaklarının arasına aldı ve belindeki elleri sıkılaştırdı.

"Sen bu kadar kası ne ara yaptın ya! Boğulacağım!"

Felix kaçmaya çalışıyordu fakat Hyunjin gram kıpırdamıyordu.

"Hyung, ilaç saatim geldi. İlaçlarımı almam gerek."

Hyunjin anında Felix'i bıraktı.

"Nerede ilaçların? Yanına almadın Felix! Eczaneye gidiyoruz kalk!"

Felix sırıttı ve Hyunjin'den uzaklaştı. Ne zaman ne hamle yapacağını çok iyi biliyordu.

"İlaç zamanım gelmedi. Beni bırakman için söyledim."

"Duygularımla oynadın."

Hyunjin ağlamaklı ses çıkardı ve sarılmak için Felix'e uzandı. Felix çoktan yataktan kalkmıştı.

"Felix birazcık daha uyuyalım ya! Ne bu acelen?"

"Duş almam lazım. Banyoya gidiyorum. Fazla diş fırçası var mı hyung?"

"Var bebeğim. İhtiyacın olan her şey var."

Felix başını salladı ve kıyafet almak için giyinme odasına girdi. Etrafına bakındı ama alt olarak sadece şort vardı.

"Hyung, Sadece şort var. Uzun bir şey yok mu?"

Hyunjin hala yatakta uzanıyordu ve gözleri kapalıydı. Uykulu sesiyle mırıldandı.

"Hayır. Bacaklarını seviyorum."

Felix odanın içerisinde olduğundan Hyunjin kızardığını görmedi. İhtiyacı olan şeyleri alıp minik odadan çıktı.

"Hyung, ben çıkana kadar kalkmış ol."

Odadan ayrıldı ve banyoya ilerledi. Kabinin içerisinde kendi kullandığı şampuanı görünce gülümsedi. Hyungu onu gerçekten çok düşünüyordu. Kısa bir duşun ardından üstlerini giyindi. Şortu mavi renkti ve dizlerinin çok üstünde bitiyordu. Tişörtü beyaz renkti ve uzundu.

Saçlarını kurutmaya gerek duymadan banyodan çıktı.

Hyunjin yatakta sırtı dönük bir şekilde uyuyordu.

"Hyung! Sana uyanmanı söyledim."

Hyunjinden ses gelmeyince yanına yaklaştı ve yüzüne bakmaya çalıştı.

Hyunjin birden gözlerini açtı ve Felix'i omuzlarından tutarak yatakla arasına aldı. Ellerini iki yanda birleştirdi ve üzerine eğildi.

"O işi hallettikten sonra da duş alabilirdin. Şimdi iki kere almış olacaksın."

"N-ne işi?!"

Hyunjin biraz daha Felix'in yüzüne eğildi ve dudaklarının birbirine dokunmasını sağladı.

"Saflığın beni öldürüyor..."

Söylediği her kelimenin sonunda dudakları daha çok değiyordu.

Hyunjin gözlerini miniğinin dudağına çevirdi.

"Saçlarını kurutmamışsın Felix."

Felix ne yaşadığını bilmiyordu. Hyunjin ise kendini zor tutuyordu.

Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin