-18- Ağlamak Yok

4.9K 507 403
                                    

2 sene sonra
Felix 18 Hyunjin 20 yaşında

"Hyung, gitmesen olmaz mı?"

Hyunjinin valizini hazırlıyorlardı. Artık reşit olduğu için burada yatılı olarak kalamazdı. Tedavisi bayağı ilerlemişti. Ama yine de arada bir kontrole gelmesi gerekiyordu. Artık sadece sıradan şeyleri unutuyordu. Ama yine de günlüğüne her şeyi tek tek yazıyordu.

"Felix, kalamayacağımı biliyorsun. Hem iki sene sonra seni de yanıma alacağım. Hiçbir yere bırakmam seni ona göre."

Felix son eşyayı yerleştirdikten sonra konuştu.

"Yanına mı?"

"Evet yanıma. Tek başına yaşamana izin vermiyorum küçük şey."

Felix kaşlarını çattı. Ona küçük şey diye seslenmesinden hoşlanmıyormuş gibi yapsa da aşırı eriyordu.

"Küçük değilim. Ve yanına gelmek de nereden çıktı?"

Hyunjin valizi kapattı ve miniğinin yanına ilerledi.

"Changbin ve Jisungla aynı sitede evlerimiz. Orada bir evde kalabilirdin ama yanımda kalmanı tercih ederim."

"Anladım ama-"

"Ama yok. Hadi aşağı inelim."

Felix'in elinden tutarak aşağıya sürükledi. Tüm ailesini binanın önünde görmeyi beklemiyordu. Annesi, abisi, babası ve...

Üvey annesi.

Üvey annesini tanıyamadı. İlk gördüğünde içinde bir şeyler patladığını hissetti. Ve burnunda bir sıcaklık...

Bu rüyasında gördüğü kadına benziyordu.

"Felix, bu o..."

"Kim hyung?"

"Şu kadın. Rüyada gördüğüm kadın."

"Hyung, yine kanıyor!" Felix cebinden Hyunjin için yanında taşıdığı peçeteyi çıkardı ve burnuna tuttu.

"Uzun süredir kanamıyordu, iyi misin?"

"İyiyim bebeğim."

"Kim olduğunu hatırlayabildin mi?"

"Aslına bakarsan gram hatırlamadım."

"Oğlum! İyi misin? Neden kanıyor?"

Annesi telaşlı bir şekilde yanına adımladı ve burnunu silmesine yardım etti.

"Arada kanıyor anne."

"Oğlum! Görüşmeyeli uzun zaman oldu."

Hyunjinin babası Bay Hwang yanına yaklaştı. Hyunjin babasından pek haz etmese de sarılmayı eksik etmedi.

"Şu kadın kim? Hatırlamıyorum."

Babası kadını yanına aldı ve ikiliyi tanıştırdı.

"Üvey annen Ryujin. Nasıl hatırlamazsın! Onu unutmamalısın."

Felix son cümlesine aşırı sinir olmuştu fakat belli etmedi. Ama Hyunjin'i savunmayı göz ardı etmedi.

"Efendim, Hyunjin hyung kimi unutup, kimi unutmayacağını seçemiyor. Adı üstünde amnezi."

Tüm gözleri bir anda Felix'in üstüne dönerken Hyunjin hiç şaşırmamıştı. Onu koruyacağını biliyordu. Hyunjinin annesi araya girdi.

Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin