"Felix, seansa gitmemiz gerekiyor!"
Felix yatağından doğruldu ve gözlerini ovuşturdu.
"Sana da günaydın hyung."
"Üstünü giyin aşağıda bekliyorum bebeğim."
"Hyung biz en son hastaneden kaçmamış mıydık? Kaçtığımız yere geri mi dönüyoruz?"
Hyunjin miniğinin yanına oturdu ve ellerini gözlerinden çekti.
"Şu gözlerini ovuşturma. Acıyorlar diye ağlıyorsun sonra. Ve ayrıca Jin hyung iki haftada bir kontrole gelmek şartıyla polise haber vermedi. Lan! Ben sana söylemeyi unutmuştum!"
"Aferin hyung. Uykum var gitmek istemiyorum."
"Kalkıp kıyafetlerini giyer misin yoksa illa sen giydir mi diyorsun?"
"Ben giyerim çık odamdan hyung."
"Emir de veriyor. Ne olur ben giydirsem. Yapmadığım şey mi?"
"HYUNG!" Felix sinirle bağırdığında Hyunjin kahkaha patlattı. Miniğini odasında bırakıp aşağıya indi.
"Geldim hyung! Gidelim." Miniğinin elinden tuttu ve yanlarında iki korumayla evden ayrıldılar.
Hastaneye geldiklerinde yeniden tüm gözler üzerlerindeydi ve Felix istemsizce titremek zorunda kalıyordu. Büyüğünün elini daha çok sıktı ve binaya girdiler. Hyunjin Felix'i yanlız bırakamayacağı için Jihyo'yu çağırması gerekiyordu. Bunu Jin beye haber verebilirdi.
Kapıyı tıklattı ve içeriden onaylayan ses alınca miniğiyle içeriye girdiler.
"Felix'i yanlız bırakamamam Jin hyung. Jihyo nerede?"
"Jihyo izinli. Sekteterim bakabilir.Namjoon seni bekliyor." Hyunjin başıyla onayladı ve miniğiyle beraber hastane koridorundaki koltuklara oturdular.
"Sekreter gelene kadar burada kalacağım." Felix gözlerini devirdi.
"Hyung, geç kalma ve git. Etrafımda bir sürü insan var. Şuan buraya gelemez."
Hyunjin miniğinin ellerini gördü ve derin bir iç çekti.
"Korumaları neden içeri almadılar anlamadım. Ellerin acıyor mu?"
Felix gözlerini titreyen ellerine çevirdi.
"Hayır acımıyor, titrediği zaman karıncalanıyor gibi hissediyorum."
"Geçecek miniğim. Beraber üstesinden geleceğiz."
"Biliyorum hyung." Hyunjin uzandı ve miniğinin dudaklarına öpücük kondurdu.
"Hyung! Hastanedeyiz!"
"Sevgilim olduğuna göre, istediğim yerde istediğim zaman ve istediğim yerinden öpebilirim bebeğim."
"Hwang Hyunjin, Namjoon Bey sizi Felixbekliyor."
Namjoon Bey'in asistanı kendisini çağırınca iç çekti. Miniğini hiç burada bırakmak istemiyordu.
"Hyung, hadi seni bekliyor."
Hyunjin miniğinin yanağını öpüp yanından ayrıldı. Felix koridorda tek başınaydı ve Hyunjin'in yanında olmaması ellerinin titremesinin şiddetini arttırıyordu. Bir an önce kendi sırasının gelmesini istiyordu.
"Lee Felix, Jin bey sizi bekliyor."
Felix daha fazla yanlız kalmak istemediği için hemen yerinden kalkarak doktorunun odasına girdi. Her zamanki oturduğu koltuğa oturup gülümsemeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]