-51- Çok Sevdiğim Birisi

3.2K 307 402
                                    

2 ay sonra

"Jinnie, uyan."

"Birazcık daha..." Felix büyüğünün saçlarındaki elini çekmeden yüzüne öpücüklerini verdi.

Büyüğünü şu sıralar çok öpüyor, daha doğrusu öpesi geliyordu.

Beli ağrıyınca yatakta düz bir pozisyona gelip elini büyüğünün saçlarından çekmek zorunda kaldı.

"JİNNİE, AYAKLARIM YOK!"

"Ne demek ayaklarım yok?"

"Yok işte, göremiyorum!" Hyunjin uykusu yüzünden açılmayan gözleriyle yatakta dikeldi. Felix karnı yüzünden ayaklarını göremiyordu.

"Felix, ayakların yerinde."

Felix son aylarda birazcık büyüğünün sabrını sınıyordu. Onun sinir olması minik olanın hoşuna gidiyordu. Sürekli büyüğünü kışkırtıyor, suçu ona atıyordu.

Hyunjin gözlerini ovup, Felix'in artık fazlasıyla belirgin olan karnına elini attı.

"Dora çok hareketli, Maya kıpırdamıyor bile."

"Maya sakin bir kız olacak anlaşılan..."

Miniğinin tişörtünü sıyırıp elini tenine değidirdi. Yeniden Felix'in yanına uzanıp karnını okşadı.
"JİNNİE! SEUNGMİNLERE GİDECEKTİK! UNUTTUM!"

"Aklımda Felix, sen unuttun ama ben unutmadım. Birazdan gideriz."

"Erken gidelim. KALK!" Hyunjin kalkmak zorunda olduğunu biliyordu. Felix başının etini yerdi.

Yataktan kalkıp miniğini kaldırdı. Onun belirginleşen karnını gördükçe gülümsemesine engel olamıyordu.

İlk önce Felix'in kıyafetlerini giydirdi, ardından kendi kıyafetlerini giydi.

Evleri yan yana olduğu için kısa sürede vardılar.

"Hoşgeldiniz."

"Hoşbulduk!" İlk önce Seungmin'in daha sonra Changbin'in yanaklarından kocaman öptükten sonra içeriye adımladı.

"Herkesi öpüyor delireceğim! Mikrop falan kapacak, hiç düşünmüyor." Elindeki poşetleri Changbin'e tutuşturup miniğinin yanına ilerledi.

Kısa bir süre sonra Chan ve Jeongin de geldi. Felix Jeongin'i yanına oturtarak koluna girdi. Jeongin yeğenlerini severken, birden bire ve hızlıca çalan kapı, herkesi ürküttü.

"EVLENİYORUZ!"

"NE?!"

El ele ve elinde belgelerle içeriye giren Minsung çifti, yine her zamanki gibi enerjikti.

"Neden evleniyorsunuz? Jisung benim gibi hamile misin?"

"Bebeğim, evlenmeleri için hamile olması mı gerekiyor?"

"Sen benimle bir ay kadar konuşmayıp her gün ağlattıktan sonra evlenme teklifi edip duygusal boşluğumdan yararlanıp
beni kabul etmeye mecbur bırakmıştın o gece çocuk yapmıştık ve ben birden hamile kalmıştım sonra sen benimle evlenmek zorunda kalmıştın yani hamile olmasaydım zorunda değildin. Unutmuşum pardon."

Tek nefeste söylediği kelimelerin ardından herkes gözlerini sonuna kadar açmış ona bakıyordu.

Felix üzerinde hissettiği gözlerin ardından ciddiliğini bozup gülümsedi.

"ŞAKA YAPIYORUM! JİNNİE'Yİ ÇOK SEVİYORUM." Jeongin'in kolundan çıkarak Hyunjin'in boynuna atladı. Herkes onun bu sevgi gösterilerine alıştığı için sadece kahkaha attı.

Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin