"Jinnie~ bugün burada kalabilir miyiz? Kalalım lütfen~!""Burası senin, istediğin kadar kalabiliriz." Felix pastasını ağzına atıp zıplayarak büyüğünün boynuna sarıldı. Hyunjin yanağından öpücüğünü çalınca geri çekildi.
Herkes daire bir biçimde yerdeki yastıklara oturmuş pastasını yiyordu. Çiftler kendi hallerindeydi, Yeonjun ve Soobin Bayan Kim ile konuşuyorlardı. Lia ise Felix ile Hyunjin'i dinliyordu.
"Lilix, karnına dokunabilir miyim? Belki Maya bir daha tekme atar bana!"
Felix elindeki tabağı yere koyarak Lia'ya doğru döndü. Hyunjin omzunun üzerinden ne yaptıklarını izliyordu.
"İstediğin zaman dokunabilirsin tatlım."
Lia elini elini Felix'in karnına götürdü, bir şey hissetmedi. Kaşlarını çatarak elini farklı yerlerde gezdirdi. En sonunda dayanamayarak kulağını karnına dayadı.
Felix minik kızın hareketlerine şaşırsa da sesini çıkarmayıp sakince bekledi. Gülmemek için yanaklarını ısırıyordu.
"Lilix, tekme atınca canın acıyor mu?"
"Çok değil."
"Peki nasıl uyuyorsun? Yüzünün üstüne uyuyamazsın değil mi? Canları acır."
"Evet, bu yüzden düz bir şekilde uyuyorum."
"Çok zor olmalı... Ben asla öyle uyuyamam."
"Lia sen her şeye karışmasan mı?" Hyunjin Felix'in omzundan lafa girince, ikili kaşlarını çatarak Hyunjin'e baktı.
"Jinnie, o çocuk ve merak ediyor."
"Fazla merak iyi değil."
"Miniklerim bir doğsun, görürüm o zaman seni."
Tekrar önüne dönerek Lia'yla ilgilendi. Lia'da onunla ilgileniyordu.
"Kimi daha çok öpersem ona benzerlermiş, annem söyledi."
"O zaman beni öp, bana benzesinler."
"Sana benzeseler dünyanın en şirin çocukları olurlardı sanırım..."
"Lilix, kolyemi hâlâ takıyorsun değil mi?"
Lia'nın ard arda ve birbirinden tamamen farklı sorular sorması insanı geriyordu.
"Evet tatlım, hiç çıkarmadım." Lia dizlerinin üzerine çıkarak Felix'in tişörtünün içine elini soktu ve kolyeyi görünür hâle getirdi.
"Böyle daha güzel duruyor."
Felix kıkırdayarak minik kızın yanağını öpünce, bu sefer Lia'da kıkırdadı.
"Uykun yok mu senin? Saat gece yarısını geçti."
"Hayır, buraya gelebilmek için tüm öğlen uyudum! Babam öyle ikna oldu."
"Felix senin uykun yok mu?"
"Sen neden aramıza girip duruyorsun odun?!"
"Odun babandır."
Lia Hyunjin'i taklit ederek yeniden Felix'e döndü.
"Lia, geç oldu kalkalım kızım."
"Ya banane! Kalkmak istemiyorum. Lilix'in yanında kalacağım!"
"Tatlım, yarın hastaneye gitmem gerek biliyorsun."
"Sende benim gibi öğlen uyusaydın."
Yeonjun Felix'e kaş göz hareketleri yapınca Felix Lia'nın ellerini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]