"Kontrole geldik!" Hyunjin heyecanlı bir şekilde söylediğinde, Yeonjun heyecanının nedenini sorguluyordu.
"Hyunjin, Felix'in son konrtolü evlenme teklifi ettiğin gündü."
"Ondan değil salak! Felix hamile!" Yeonjun'un bakışları Felix'e kayarken, minik olan kocaman gülümsedi. Yeonjun'un yüzünde samimi bir gülümseme belirirken Hyunjin heyecanından bir çocuk gibi zıplıyordu.
"Çok sevindim! Geçin oturun şöyle." Eliyle her zaman oturdukları koltuğu işaret edince ikili yerlerine geçtiler.
"Felix, sana şunu söylemeliyim ki hamile kalacağına dair inancım neredeyse yoktu. Kanalların fazla dardı ve bünyen göründüğü gibi zayıf. Bu gerçekten mucize. Ayrıca, her şey daha yeni başlıyor... İlk kez ultrasona gireceksin. Hazır mısın?" Felix heyecanla başını salladığında Yeonjun ayaklandı ve Felix'i yeninden hasta sedyesine oturttu. Hyunjin'in yardımıyla karnının bir kısmını açtı. Yeonjun jeli alt kısmına döktü ve cihazı Felix'in karnında gezdirmeye başladı.
"Oh, göremeyeceğim kadar küçük. Yaklaşık iki günlük bir hücre."
"Bebeğimle düzgün konuş, hücre mücre ayıp oluyor."
"Hyunjin iki dakika ciddi ol." Yeonjun kaşlarını çatarak söylediğinde Hyunjin gözlerini devirdi.
"Şuanlık pek bir şey söyleyemem. Taşıyıcı hamileliği zor geçer. Özellikle Hyunjin seni bu konuda uyarıyorum. Felix'in ani duygu geçişleri olabilir. Çocuğun üstüne gidip sinirlerini bozma. O kapasite var sende çünkü. Ayda bir kontrole geleceksiniz. 4. Aydan sonra cinsiyetini öğreneceğiz."
"Ay çok heyecanlı!"
Yeonjun makinenin birkaç tuşuna basarak, ilk ultrasonun fotoğrafını Felix'e uzattı.
"Görünmüyor ama çok şirin." Yeonjun Felix'in duygusallaşması üzerine peçeteyi Hyunjin'e uzattı ve karnındaki jeli silmesi için kaş göz hareketleri yaptı. Hyunjin peçeteyle miniğinin karnını temizledi ve üzerini düzeltip ayağıya kaldırdı. Felix hala ultrason fotoğrafını inceliyordu.
Birkaç şey daha konuşup odadan ayrılırken, Felix gözlerini bir an olsun fotoğraftan ayırmamıştı.
"Felix, bana bu kadar bakmadın ya!" Felix gülümsedi ve büyüğünün yanağını kocaman öptü. El ele tutuşuğ arabaya bindiler ve hastaneden ayrıldılar.
Eve geldiklerinde Bayan Kim'in heyecanının ikiliden farkı yoktu.
"Geçin içeriye."
"Ultrasona mı girdin! Bakabilir miyim?" Felix gülümsedi ve geldiğinden beri elinden bırakmadığı fotoğrafı Bayan Kim'e uzattı.
"Üç gün sonrasına nikah günü aldık. Sonda Yeonjun'a kontrole gittik. Lan! Ben Yeonjun'a nikahtan bahsetmedim! Neyse anne sen halledersin." Hyunjin kendi kendine konuşurken, Felix ve Bayan Kim yan yana oturmuş, ellerindeki fotoğrafları inceliyordu.
"Kime diyorum ya!"
"Ay tamam veririm bi dur da torunumu inceleyeyim."
"Ben hiç bakmadım ama!" Hyunjin ellerini beline yerleştirip ayağıya kalktı ve ikilinin tepesinden fotoğrafa baktı.
"Hiçbir şey görünmüyor."
"Hayır, Yeonjun hyung tam şurada olduğunu söyledi." Eliyle işaret ederek bir yeri gösterdiğinde Hyunjin miniğine kıkırdadı.
"Tatlım, canın bir şey istiyor mu? Hemen yapabilirim!"
"Hayır, teşekkür ederim."
"Ben açım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanfictionPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]