"Fizik öğretmenimiz proje verdi ve üst sınıftlardan yardım almamızı söyledi. Changbin hyung ile yapmak istiyordum ama Seungmin'e yardım edecekmiş. Minho hyung zaten Jisung'a yardım eder. Bu yüzden geriye bir sen kaldın."
Hyunjin dramatik bir şekilde ağlama taklidi yaptı.
"Ne yani... Miniğim benden önce Changbin'den yardım mı istedi?"
"Hm hm. O en azından bir şeyleri abartmıyor."
"Ben abartıyor muyum? Hayır hiçte bile!"
Felix ona ciddi misin bakışları atarken konuştu.
"Hyung, bir keresinde dizim kanadığında tüm hastaneyi ayağı kaldırmıştın. Sakinleştirici yemek zorunda kalmıştın..."
Hyunjin kaşlarını çattı. Sadece miniğini fazka önemsiyordu.
"Ya bir şey olsaydı, ya kan kaybından bayılsaydın?"
"Hala abartıyorsun. Neyse hadi şu projeyi bitirelim. Hem senin fizik dersin iyiydi değil mi? Oh oh iyi iyi. Malzemeler çekmecede hyung getirir misin?"
"Emrin olur güzelim."
"Ne güzelimi ya? Miniğime ne oldu? Hem ben güzel değilim. Aşırı yakışıklıyım. Sınıftaki kızların bana dibi düşüyor!"
"Miniğim daha çok hoşuna gidiyor sanırım hm?"
"Hayır, hayır onu kastetmedim ya!"
Hyunjin ayağı kalktı ve çekmeceye ilerledi.
"Ben anlayacağımı anladım, miniğim."
"Off!"
-
"Sonunda bitti lanet olası şey! Ne projeymiş anasını satayım!"
Felix'den ses gelmeyince kafasını çevirdi. Başını arkadaki gardroba yaslamış uyuyordu.
"Ne ara uyudun güzelim ya... Neyse fırsat bu fırsat."
Ayağı kalktı ve bir elini dizlerinin altına, diğer elini beline yerleştirerek kucağına aldı. Felix bırazcık kıpırdandı ve Hyunjine sokuldu. Hyunjin Felix'in nefesini boynunda hissedebiliyordu.
Tamam sakin ol Hyunjin. Ne sakini amk nefesi değiyor lan! Şştt salak uyanıcak.
Düşüncelerini umursamadı ve yatağa doğru ilerledi. Miniğini yatağına uzandırdıktan sonra üzerini örttü.
"Hyung... Yanıma gel..."
"Geliyorum miniğim."
Çabul ol amk salağı.
Hyunjin hızla etrafı topladı. En son ne zaman bu kadar hızlı olduğunu hatırlamıyordu.
İşi bittikten sonra miniğinin yanına uzandı. Bir elini beline, diğer elini miniğinin başına götürdü ve göğsüne denk gelmesini sağladı. Saçlarıyla oynaması Felix'i daha çok mayıştırıyordu.
"Felix?"
"Hmm..."
Hyunjin saçındaki ellerini miniğinin çenesine götürdü ve dudaklarına uzandı. Bu öpücük biraz daha uzundu. Sadece dudağını dudağına değdirip çekildi. Felix utandığı için daha fazla Hyunjine sokuldu.
Daha ileriye gitmedi. Miniğini korkutmak istemiyordu. Ama ona sürekli dokunmak, öpmek, sarılmak istiyordu. Felix'in durumu ondan farklı değildi fakat haberi yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
Fiksi PenggemarPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]