Sıfır Toplam

48 4 0
                                    

"Kaç yıl kaçırdın?"

Kahve dilimi yaksada inat edip aldığım yudumu içtiğim için sızlanmamı onun verdiği suyla geçirdim.

"Kardeşim ihanet ettiğimize karar verdiği anda gözlerimizi yıllar sonrasında açtığımız için kesin bir tarih veremem."

"Nelina varken uyanık mıydın?"

"Ona duyguları olduğunu düşünmeye başladığında yanındaydım." gerçekleri söylemekle beni kırmamak arasında çok ince bir şekilde kelimeleri seçmişti. "Daha sonra uyarılarıma kulak asmayıp onun zehrine yenildiğimizde..."

"Yenildiğimiz de? Elijah..." Nelina daha önce ailedeki herkesle yattığını açık açık söylemişti ama buna inanmak istemiyorum. "Lütfen o hataya düştüğünü söyleme."

"Hayır anladığın anlamda değil. Ama kardeşime karşı kullanılmamı engellemediğim için uyandığım zaman o çoktan çukura gömülmüştü."

"Yani Silaas ve Halbert olaylarında yoktun."

"Hayır, olayları sonradan öğrendim ama amcasını affetmediğini biliyorum."

Amcası? Ben sadece Kol'u farklı babadan sanıyordum. Bunu sormayı çok istesem de konuya sadık kaldım. "Peki seni nasıl kullandı?"

"Nelina zeki bir kadındı, özellikle yalanlarını kabul ettirmekte. Rebakah'ı yapmaması ve yapmayacağı bir şeye ikna edip Klaus'un onu hançerlemesine sebep oldu. Kol çoktan kendini kurtarıp bizden uzaklaşmıştı. Freya'nın varlığını bile bilmiyorduk ve Finn, o çoğu zamanki gibi uyuyordu. "

" Rebakah'ı neye ikna etti? Yanlış anlama ama Klaus'a karşı nefret dolu. "

"Her zaman öyle değildi. Şuan sadece aradan geçen zamana ve bizden esirgediği sevgiye kırgın." parmağıyla beni ve yukarıyı gösterdiğinde çocukları kastettiğini anladım. Özellikle uzaktan akrabalarını yıllarca ailesi gibi tanıtmasına hepsi bozulmuştu. "Rebakah ise aşık olmaması gereken kişiye aşık oldu."

"Bunun için mi?"

"Evet, Klaus onu arayacağımı bildiği için yerini bana söylemedi. Annemin ve onun." Diana'nın yaşadığını biliyor mu acaba? Geçmişe daldığını anladığım için sessizce arkama yaslandım. "Nelina ona yardım etmem karşılığında onları bulmama yardım edeceğini daha iyisi vereceğini söyledi. Tahmin edersin ki yardım istediği konular Klaus'un hoşuna gidecek şeyler değildi. İlk başta basitti istekleri, kitapları, büyülerin yapılışını falan. Zamanla isteklerinin boyutları arttı. Biat için meclisleri çağırmamı istedi, ben de yaptım. Silaas onlardan biriymiş. Daha sonra verdiğim kitaplar ve öğrendiği büyüleri vampirler üzerinde denemeye başladı ki bu vampirlerin isyan etmesine sebep oldu. Ben her şeyin sonunda ailemizi bir araya getireceğini düşünürken benim ona zorla yaptırdığımı Klaus'a söylemiş ve tuzak kurmuştu. Bana yardım etmeyeceğini söyleyip kavga çıkardığında yaptığım her şeyin karşılığında onları bana vermek zorunda olduğunu söyledim ve Klaus bunları duyup ona inandı."

Vampir yüzü çıktığı için elimi hazırda beklettim."Sonra?"

Nefesini verip kabustan uyanmış gibi gözlerini tavana çevirdi. "Onun yarattığı enkazı temizlemek yıllarımızı aldı. Niklaus ise... Sen gelene kadar bir daha gönül işlerine girmedi."

"Jasmine. Onu unuttun." gülümseyerek söylesem de dişlerimi sıktım.

"Jasmine..." ne diye güldü ki? Klaus ona karşı hislerinin olmadığını çıkarını gözettiğini söylemişti ama 80 yılı aşkın nasıl bir çıkar olabilir ki? "Carl ve  Elon Niklaus'un çok uzaktan akrabası ve ailesine kattığı vampirlerin çok değişik yetenekleri vardı. Ve bizim işimize fazlasıyla yararlardı. Şansımıza Jasmine ondan etkilenmişti."

ECNADEYN: IŞIĞIN BATIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin