Uykuya direncim giderek azalırken kapının nazikçe vurulmasıyla diğerlerinin geldiğini anlayıp Efruz'u ve Sia'ı uyandırmadan dışarı çıktım. İlk gördüğüm yüz Elijah'ın olsa bile Kol'un içeri girmesine engel olmak için kapıyla arasına girdim. "Onları uyandırmak istemiyorum."
"Ben de civardaki kurtların saldırısına uğramak istemiyorum. Özellikle acısını yeni yaşamışken."
"Burda saldıramazlar." üçünün de birbirlerine bakması yüzünden o kadar da emin olmamam gerektiğini anladım. "Anlaşmaya uymak zorundalar."
"Onlar öyle, diğerleri değil."
Kol ve Rebekah evin arka tarafına ilerleyince bana açıklama yapması için geride kalan Elijah'a baktım. "Diğerleri?"
"Bölge dışından bazı kurtlar da varmış. Ne tesadüftür ki iki ayı geçkin bir süredir burda olmalarına rağmen sadece bugün kendilerini göstermişler."
"Jackson'ın yanındaydım, bana bundan bahsetmedi." Nelina konusunda uyarmış olmama rağmen neden böyle tehlikeli bir şeyi sakladı?
"Sanırım henüz o da bilmiyordu."
"Siz nasıl öğrendiniz?"
"Klaus öğrendi."
Salıncağın önüne geldiğimizde açıklamayı bırakıp burda unuttuğum kitabı incelemeye başladı.
"Burdaki Ayrılıkçıların içinde bölge cadıları, kurtları ve vampirleri anlaşmaya bağlı kalıp güçlerini korumak için ayrılmışlar. Bazılarının kimliği bilindiği için şehri terk de etmişler ama oluşum kendisine yeni elemanlar buluyor."
Kurtlar bu yüzden burda yani. Rebekah sırasını kardeşine bırakırken aklıma Jackson'a ulaşıp yeni gelen kurtları burdan uzak tutmasını istemeyi not ettim.
"Bu şimdi Nik'in problemi. Senin problemin burda."
Uzattığı kağıdı alıp ne olduğuna baktım ama sadece baştan sona hilal çiziliydi. "Bu ne?"
"Eskiden mecliste olan yaşlı bir cadıyla konuştum. Bunu ona bir vampir vermiş 2 hafta önce. İsim söylemedi ama kumral, yeşil gözlü ve cadılarla yakın güçlü bir vampir olduğunu söyledi, aklına biri geliyor mu?"
Hepsi kim olduğunu biliyordu, ben de öyle. "Halbert."
"Eğer Nelina ile çalışıyorsa mektubun şifresi kanın olabilir."
Yapmamı beklediklerini biliyorum ama ne yazdığını bilmeden açık açık onlara söylemek istemediğim için katlayıp cebime koydum. "Sonra hallederim, başka ne var?"
"Annemin tutulduğu yer için eski mahzeni kontrol ettim orda değildi."
"Klaus'un zihni dışında kesin bilgiyi bulacağımız bir yer yok ama Nelina'nın son bedeninin yerini biliyoruz."
"Önce annemle ilişkisini öğrenmeliyiz. Eğer birliktelerse de annemin büyüsünü kırmalısın çünkü bildiği tüm güçlü koruma büyülerini Nelina için yapmış olabilir." Rebekah burda devreye giriyordu yani." Bence hızlıca bunu halletmek daha doğru."çatılan kaşlarıyla telefonu cevaplayıp bizden uzaklaşınca diğerlerine döndüm.
"Pekala ben Sia'nın uyandığından emin olup geleyim ve çıkalım."
"Kötü haber. Klaus beni çağırıyor." Rebekah ekranı kapatıp yanımıza gelerek Elijah'a bakmaya başladı. "Senin Kol ile vampirlerin yanında olduğunu düşünüyor. Marcel da onunla olduğu için bahanem kalmadı."
"Sorun değil sen yanına git eğer işin uzayacağını anlarsan beni ara ben seni çağırırım. Geldiğinde de beden değişimi yaparsınız. Biz de o sırada şu gizli mektubu çözeriz, değil mi Nerina?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECNADEYN: IŞIĞIN BATIMI
FanfictionEcnadeyn kitabının devamıdır. İlkini okumalısınız.