Hatırlıyorum.

57 5 0
                                    

Günler mi geçti yoksa dakikalar mı bilmiyorum ama bana asırlar gibi gelmişti. Bana kara büyü yapanın kim olduğunu ilk başta tahmin etmek zor değildi. Nelina ya da Stan.

Peki büyü nasıl bozulacak? Louis'in dışında başka cadı var mı? Üstelik benden çekerse ona ne olacak? Bu bilinmezlikle onu kullanmamaları gerekiyor.

"Aşkım... Lütfen bir kez olsun... Swayze?"

"Merhaba, gelebilir miyim?"

"Önemli bir şey söyleyecek gibisin."

"Evet Nerina'nın nasıl uyanacağını düşünmek yerine neden uyuduğunu düşünmek daha iyi olacak." biliyorsunuz zaten, neden ona söylemiyorsunuz?!

"Orda yaşadığı işkenceler, şah damarının cam parçasıyla kesilmesi, göğüs kafesinin kırılması, büyüyle nefessiz kalması, damarlarının patlaması, ayinin geç olması sebebiyle gücünün onu yiyip bitirmesi... Daha sayayım mı?"

"Ayin dışındakilerini vampir kanı halleder özellikle senin ve çocuklarının kanı. Ayin ise geç olsa da yapıldı. Bunların onu öldürmesi gerekiyordu, öldürdü de. Ama kalbi atmasına rağmen neden uyanmıyor?"

"Cadıların laf oyunlarıyla uğraşacak vaktim yok! Söyle."

"Kraliçenin büyüyle... Kara büyüyle uyutulduğunu düşünüyoruz."

"Parlakça fikir ama ilk geldiğimizde baktırdım. Kara büyü değil."

"Kim baktı? Siz mi?"

"Güvendiğim biri."

"Kardeşinizin..."

"Ne yaptığını biliyorum zaten! Ama bakan kişi bana ihanet etmez."

"Yardım aldığımız cadılar olabilir. Özellikle bölge cadıları Kraliçenin uyanmasını istemiyor."

"Pekala, bir de sen dene."

"Deneyeceğim ama sizin güvendiğiniz cadının önce denemesini istiyorum. Bakalım gerçekten güvenilir mi?"

"Kararlarımı sorgulamak senin işin değil cadı!"

"Kraliçeyi ilgilendiren her şeyi sorgulamaya hakkımız var. Özellikle hayatı söz konusu olduğunda."

"Seni öldürmek için bir kelime daha etmen yeterli. Ölmeye niyetin yoksa çık dışarı ve ben izin vermeden bir daha bu odaya girme."

"Kraliçem burda olduğu sürece korkarım ki yapacağım."

"Bir kez daha sahiplenme eki kullanırsan o uyandığı anda parçalarını meclisine gönderirim!"

"O zamana kadar eğer içinde büyü varsa ne yapacağımızı düşünün. Çünkü büyüyü çekecek son cadı asırlar önce son nefesini senin elinde verdi. İşte o zaman Nerina sonsuza kadar uykuda kalacak."

"Çık. Çık dışarı!"

Ona bunu neden yapıyorlar? Freya'nın yalan söylediğini göstermek için neden bu kadar acı çektiriyorlar? Bunun yerine Louis'in zarar görmeden benş uyandıracağı kısma odaklansalar ya.

"Alexandre yalnız kalmak istiyorum!"

"Nim hakkında bir sorun var... Gelmen gerekiyor."

Ne sorunu? Ne oldu kızıma? Lütfen biri cevap versin ne oldu ona?

"Nim iyi şuan aşkım."

ECNADEYN: IŞIĞIN BATIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin