Cadının İzi

8 2 0
                                    

Elini kaldırıp büyüyle kapıyı kapatarak bu defa aynı sinirle bana döndü. "Senin her yerin gibi yanındakiler de beni ilgilendiriyor! Bu kim ve seni neden öpüyor?!"

Her kelimesini bastırıp beni adım adım arabaya kadar geriletti. "Hadi ama onun Nelina olduğunu biliyorsun."

"Nelina seni öptü yani öyle mi?! Dalga geçme benimle!"

"Birkaç saat beklersen büyü bozulacak ya da içeriyi dinle cadıyı bırakmayacağıma göre neden tek kalp atışı var?"

Beni dinlese de içeriyi umursamadan arabaya bindi. "Gel buraya!" kornaya basana kadar eve baktığımı fark etmedim. "Ne o? Öpmesi aklını mı bulandırdı?

"Benim midemi bulandırdı ama senin aklına anıların geldi sanırım."

Arabayı çalıştırıp evden uzaklaşırken sinirden oynattığı ayağı durdurdum.

"Anlatacak mısın?"

"Burda ne işin var Klaus?"

"Seni takip ediyorum."

En azından dürüst. "Olması gerekenmiş gibi..."

"Olması gerekli."

"Harika bana yine güvensizlik..."

"Şehirden ayrılıyorum bana kızıp istemediğini söylediğin meclis cadılarıyla bara gidiyorsun, şehirden yine ayarlıyorum ve sen yine bana kızıp bir barda senden etkilendiğini saklamayan bir kurtla bir gün boyunca ortadan kaybolup göle bile giriyorsun ki sarhoş olduğunu unutmayalım. Sana ulaşamıyorum ve arıyorum bulduğumda bir adam seni öpüyor oluyor. Güvenmek sana fazla geldi sanırım. "

Kahkaha atıp onun kolumu sıkmasıyla arabayı durdurdum."O adam dediğin beden değiştirmiş Nelina. Seni benden önce fark edip oyun oynadı."

"Neden beden değiştirdi?"

"Öyle gerekiyordu..." yan gözle beni izlediğini hissedip ona döndüm. "Hayır Klaus, kendim için onu beden değişimine zorlamadım."

Bilekliğini bana gösterip yaptığı doğruluk büyüsünü kaldırdı. Harika. "Şimdi yalanı geç neden herhangi biri değil de o adam?"

"Çünkü o da herhangi bir adam."

"Bugün babanla buluşurken yanındaymış hayatım."

Wilson her şeyi anlatmış demek. "Plandı o. Sadece o benzinlikteki adam denk geldi."

"Ben de bir çok kez beden değiştirenlerle takılıyorum Nerina ama hiçbiri beni öpemez."

"Tanrı aşkına, cadıyı bilmiyor musun? Senin derdin ne? Asıl sorunu söyle bana".

"Cadıyla ne işin var? Veronica'nın yanında mıydın?"

"Evet sana anlattığım plan için ve başarılı."

"Yani cadıyla bağlandı."

"Hayır, henüz değil."

"Boş yere seni başkası öptü yani?"

Öfkesi dinmiş kıskançlığı çok tatlı ama asıl mesele bu değildi. "Bana bir şey söylemedi. Benden gizlediğin araştırma hakkında hala bir şey bilmiyorum."

"O da bilmiyor zaten yine de daha azı için ölenleri düşününce seni öpmesi beni geriyor."

"Bu günlerde insanlara karşı konulmaz bir aura yayıyorum galiba." gülümsemem daha çok sinirini bozmuş olmalı ki sertçe bacağımı sıktı. Patlamada incinen yer olması yüzünden fark etmemesi için kendimi tuttum.

ECNADEYN: IŞIĞIN BATIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin