,,A čo si čakala?" Zasmiala sa Kass pri odchode zo školy.
,,Určite nie bozk. Len ospravedlnenie, ktoré mimochodom neprišlo."
,,Myslím, že tvoje predstavy o rande sú príliš skreslené," pokrútila hlavou.
,,Jasné, tým chceš povedať, že som mala čakať, že ma pobozká chalan, ktorého poriadne nepoznám a hlavne nechcem ho!"
,,V jeho predstavách to tak pravdepodobne nevyzerá." Nemyslím si, že je taký hlúpy. Práve som mu zložila kompliment, čo nie je dobré znamenie.
,,Najhoršie je, že mi od toho bozku nechce dať pokoj," povzdychla som si a zahľadela sa na obrazovku mobilu. 5 správ. Skvelé!
,,Netráp ho toľko, chudák. Nezaslúži si," zasmiala sa nad tou iróniou. Jasné, zľutujem sa nad chalanom, ktorý ma chce zničiť.
ĎALŠIA SPRÁVA.
,,Môže byť taký otravný?" Ukázala som Kass konverzáciu s ním.
,,Skrátka sa zaujíma. Veď ste sa pobozkali. Čo čakáš? Že na to zabudne?"
,,Mohol by. Ešte nie som na vzťah s ním pripravená," zvráštila som tvár pri tej predstave.
,,A budeš niekedy?"
,,Nie, ale musím."
,,Skús to zobrať z tej stránky, že je naozaj pekný."
,,To mu nikto neberie. Ja nehovorím, že nie je hotový model, lenže vždy, keď sa naňho pozriem, vidím chalana, ktorý ma sotil. Vidím chalana, ktorý zbil môjho brata. Vidím chalana, ktorý ma chce len trápiť."
,,Viem, ani jeho krása nezatieni veci, ktoré napáchal," prikývla Kass.Sam: Opäť ma ignoruješ?
Túto frázu používa rád a často. Nič iné mu neostáva. Ak si ma chce obtočiť okolo prstu, nech to má trošku zložitejšie.
Riley: Neignorujem. Chcem byť sama.
Sam: Preto ideš práve so svojou najlepšou priateľkou domov?,,Kass," šepla som, ,,Sam je niekde tu." Otočila som sa, aby som zahliadla tu známu tvár. Boli sme pred naším domom, ale on nikde. Nechápem, odkiaľ vedel, že som s ňou.
,,Ak sa mi budeš vyhýbať, vždy si ťa nájdem," riekol a zoskočil z mojho okna.
,,Bol si u mňa v izbe?" Zabila som ho pohľadom. Dala som si totiž malé predsavzatie. Keby sme spolu začali chodiť, izbu ani súkromné vecí mu neukážem. Chcem si ho držať čo najviac od tela.
,,Nie, chcem sa porozprávať," odvetil úplne vážne. Kassidy s podporou v očiach prikývla a odtiahla sa na stranu.
,,Rád by som ti predstavil mojich kamarátov," šepol.
,,Nemám záujem," riekla som okamžite. Nebudem sa baviť s ľuďmi, ktorý v sebe nemajú štipku súcitu.
,,To nebola otázka." Chová sa ako kretén. Čo si ide dokazovať?
,,Okej. Lenže ja sa s nimi nemienim baviť. Chalani, bez emócií a pochopenia nikdy neboli mojimi priateľmi."
,,Čo potom vidíš na mne?" Spýtal sa. Sam! No tak, netráp má toľkými hlúposťami.
,,Vieš čo, netuším. Asi si mi spadol zo stromu rovno pred oči," nahnevala som sa a bolo mi jasné, že som to pobabrala. Sam sa otočil a chcel odísť. Musela som sa odhodlať k tomu najrazantnejšiemu kroku. Áno, musela som ho pobozkať. Bolo to rýchlo a bez citov. Len nech mám tú jeho nahnevanú náladu za sebou a je pokoj.
,,Tých kamarátov ešte premysli," víťazoslávne sa na mňa usmial a odišiel. Problém bol zažehnaný. Chalan verí, že ho chcem a to je podstatné.Po pár minútach zmizol a na našej ulici zavládol pokoj.
,,Nesmej sa!" Hneď som skríkla na Kass i keď do jej tvár som mala minimálny výhľad.
,,Pekne si to záchranila. Problém bude on," ukázala na naše kuchynské okno v ktorom stál Leo. Jeho nahnevaný pohľad mi naháňal strach.
,,Nezmizneme?" Napadlo mi v tej chvíli.
,,On si ťa počká," šepla a vošli sme dovnútra. Radšej sme boli po tichu, aby ho nenahnevala naša dobrá nálada ešte viac.
,,Riley, musíme sa porozprávať," riekol rázne.
,,Počúvam," na moju provokačnú odpoveď pokrútila Kass hlavou.
,,Príď na večeru, s rodičmi to preberieme." To nebude dobré. Otec Leovi príliš verí, aby ma počúval.
.....,,Nemôžu mi predsa zakázať frajera," sťažovala som sa svojej najlepšej priateľke s tak hlúpym problémom. Ležali sme na posteli, hľadeli do stropu a uvažovali.
,,Aspoň s ním nebudeš musieť chodiť. Kto vie, či by ti veril. Ale ten bozk, Riley musím povedať, bol ukážkový," zasmiala sa.
,,Nepotrebujem mať problémy aj s rodičmi," vzdychla som si nad touto situáciou.
,,Ako to máš vlastne s výškou? Poslala si prihlášku, však?"
,,Jasné, ešte v sobotu. Dúfam, že sa niekam dostanem a vypadnem odtiaľto."
,,Myslíš, že vtedy ten problém SAM bude vyriešený?" dodala. Myslím, že rok je dostatočný čas na dlhý vzťah a rozchod. Nepotrebujem, aby sa to so mnou tiahlo na výšku.
,,Jasné, čo ty a výška?" Jej pery sa pri tejto otázke roztiahli do širokého úsmevu.
,,Mám prihlášku na nie veľmi zaujímavých školách, na Columbijskej a na Harvarde," zvýskla od radosti.
,,Práve potvrdzuješ, že si horšia ako Sam. Naozaj ho chceš sledovať až na výšku? Nájdi si iný úlovok, Kass," narážala som na Willa.
,,Nie som blázon, Riley. Áno, malá časť mňa by bola šťastná, ak by sme sa tam stretli. Ale túto možnosť som zavrhla. Len som sa o tom rozprávala s našim profesorom literatúry a presvedčil ma. Povedal, že som jedna z mála, ktorej verí, že by mala šancu sa tam dostať."
,,Teším sa z teba. Máš im, čo ponúknuť." Kass má veľa záľub. Hra na gitaru, chodí na dobrovoľníctvo a profesionálne sa venuje gymnastike. Tiež nechápem, ako sme sa my dve mohli spriateliť. Naše záujmy sú veľmi rozdielne.
,,Myslím si, že si na tom rovnako. Tie predchádzajúce roky na dramatickom krúžku a hre na klavíri ti nič nedali?"
,,Prestala som s tým, čiže nie." Posledný rok strednej som chcela mať voľný a venovať sa zábave. Hlúpa výhovorka, ale pravdivá.
,,Ahojte, večera. Kass prídáš sa?" Vošla mi do izby vysmiata mama.
,,Nie, ďakujem pani Thomsonová. Doma ma čakajú." Mama prikývla a zmizla.
,,Ty si hovoríš kamoška? Nechala si ma v tom," vyčítala som jej s úsmevom odchod.
,,Keby si neprovokovala Sama, nemusela by si nasledujúcu hodinu počúvať kecy tvojho brata. Prepáč, ale toho sa naozaj nechcem zúčastniť."
,,Chápem," prikývla som, zišli sme dolu a vyprevadila som ju. Leo sedel celú dobu v obývačke a prepaloval ma pohľadom. Odvrátila som od neho zrak a presunula sa do kuchyne. Postupne sme sa tam stretli všetci a začali jesť. Nestáva sa často, že by sme to stihli všetci naraz, čiže dnešok bol výnimočný.
,,Ako bolo v škole?" Začal otec nevinnou otázkou.
,,V pohode. Stretla som svojho bývalého učiteľa klavíra. Pozdravuje ťa mami," odvetila som pokojne a dala si do úst sústo mäsa.
,,Čo ty, Leo? Darí sa ti?" Mami, práve si spustila bombu.
,,Všetko bolo v pohode. Len som dnes zazrel Riley, ako sa oblizuje pred naším domom so Samom."
,,To je ten chalan, čo ťa..."
,,Čo ma zmlátil!" Skočil otcovi do reči.
,,Leo! Nie je moja vec, s kým budem?"
,,Nie, ak je to on!" Zhúkol hlasno, až mamou myklo.
,,Riley, si si istá, že je Sam dobrá voľba? Nechceme, aby si si ublížila. Leo je tvoj brat, vie, čo je pre teba najlepšie. Pozná svojich priateľov aj ich temné stránky." Kedy som to vravela, že sa otec zastane Lea?
,,Otci, môj milovaný bratček ti asi nepovedal, ako veľmi ho teší, že som sama. Od začiatku strednej som nemala nikoho vďaka nemu."
,,Čo tým myslíš Riley?" Zaujímalo mamu. Veľmi sa tešila na moje prvé rande, môj prvý vzťah. Bohužiaľ, neprichádzal.
,,Každému sa vyhrážal bitkou!" Tentoraz mi tiekli slzy. Rozmýšľam, či Lea niekdy trápilo, aké to je. On mal každú, na ktorú si ukázal.
,,Bolo to pre tvoje dobro!"
,,Leo! Je to jej voľba, s kým bude. Nemôžeš jej riadiť život," dohováral mu otec. Neverím. Vďaka otci, si skvelý!
,,Okej, okej," dvihol ruky do obranného gesta a vstal, ,,len sa o teba bojím, Riley."
Keby ten idiot vedel, že to robím preňho.
YOU ARE READING
VEDELA SOM TO!
RomanceOch, áno, nesmierne ju vytáčal. Až tak, že pomsta chutila sladko ako med, voňala sťa čerstvý hrnček kávy a vyzerala nehanebne lákavo. Pomsta bola len kvapkou v mori bolesti, ktorú spôsobil jej rodine. Problém bol v tom, že nebola jediná, kto prahol...