53.

1.7K 61 25
                                    

Nová kapitola patriaca k mojim najobľúbenejším. 💛✨Som zvedavá na váš názor. Chcem sa poďakovať každému, kto píše pod kapitole komentár, keďže to pre mňa veľa znamená a dodáva mi to motiváciu písať. Čiže, ak máte niečo na srdci, sem s tým.😅❤️

❗ vulgarizmy❗

,,Princezná?" Nie, Ayden, nerob to! Nepripomínaj mi, že toto je realita, ktorá tak zasrane bolí. Nemohol mi to predsa urobiť?! Tvrdil, ako sa na inú ani nepozrel, ako mi bol verný, ako... Ja krava som mu uverila. Nechala som sa zničiť takým idiotom. Rozbil vo mne ilúziu, aká je láska krásna, ako môže všetko dopadnúť dobre. Nič z toho nebola pravda. Jeho slová boli lož úplne od začiatku. Prečo som si ja naivná vôbec myslela, že by ku mne mohol cítiť niečo viac? Veď mi chcel ublížiť. Zabiť vo mne akýkoľvek pocit a dnes sa mu to podarilo. Vidieť ho, ako vstúpil bez mihnutia oka do cudzej izby s tým krásnym dievčaťom, bol môj definitívny koniec. Náš koniec. Nedokázala som viac myslieť na to, ako bude všetko v pohode a vytvárať si hlúpe predstavy nás dvoch. Pretože nič nebude. Viac som nevidela možnosť, žeby náš vzťah dalo niečo dokopy. Už mi nepatril, nebol to môj Sam a vlastne ani nikdy nebol. Mala som si uvedomiť, že všetko, čo som si nahovárala, bola hlúposť. Sam Matthews nie je schopný milovať.
,,Ten hajzel!" Skríkla som a oprela sa o stenu. Nikto okrem Ayden ma nemohol cez hlasnú hudbu počuť. Ani Matthews, pri ktorom som dúfala, že už ho nikdy neuvidím.
,,Princezná. Bude to v pohode." Hodila som sa mu do náručia a vo vnútri si nadávala, že sa práce vyplakávam na ramene ďalšiemu idiotovi. Bola som taká hlúpa.
,,Znova to robím." Riekla som nahlas, keď mi došlo, že toto nie je správna cesta, ako sa upokojiť.
,,Princezná."
,,Daj tie ruky do riti, Ayden! Nebudem znova padať do rovnakej priepasti. Nenechám sa znova oklamať ďalším idiotom!" Možno zo mňa rozprával alkohol, keďže som si za môj proslov neskôr veľmi nadávala, ale potrebovala som zmiznúť. Vytratiť sa odtiaľto, nech viac nemám na očiach všetko, čo mi tak veľmi pripomína tú jednu osobu.

Zišla som schody dolu, keď do mňa vrazil Liam.
,,Hľadal som ťa. Si...si okej?" Neodpovedala som, len mu vytrhla z rúk pohárik, upila si a snažila sa nájsť východ. MUSÍM ODÍSŤ - vravelo mi celú dobu moje podvedomie.
,,Riley!" Nie, ďalších ľudí naozaj neznesiem.
,,Riley!" Vbehla mi do cesty Kassidy, keď som sa chystala odísť. ,,Čo sa stalo?"
,,Nechala si ma samú. Sľúbila si mi, že ma dnes neopustíš. Sľúbila si to!" Nechala si ma vidieť všetko, čo som pred sebou dlho tajila. Dnes viem, čoho je Sam schopný.
,,Riley, mrzí ma to. Ja..."
,,Nemusí. Mala som vedieť, ako to dopadne." Viac som nepočula. Rozbehla som sa z toho hlúpeho domu a utekala domov ku mne do izby. Jediného miesta, kde som mohla byť v bezpečí. Až na to, že to nebola pravda. Otvorené okná dávali Samovi vždy príležitosť prísť do môjho života a celý ho prevrátiť naruby. Pretože to celú dobu robil, ničil môj pokoj. Narušil všetko, čomu som kedysi verila a prinútil ma veriť v ten najviac zničujúci pocit. V lásku.
,,Kráska!" Nie! Niekto tam hore si zo mňa uťahuje a smeje sa na mojom nešťastí. Toto skutočne nemôže byť pravda. Obzrela som sa, či sa mi nezdá, ale nie. Skutočne za mnou bežal a oslovoval ma prezývkou, ktorú som tak veľmi milovala. Na moment mi prebehlo hlavou, že zastavím, vbehnem mu do náručia a všetko bude znova super, ale potom som si spomenula...

Len som so stekajúcimi slzami sledovala, ako môj frajer Sam Matthews vyzlieka tričko cudzej babe a vchádzajú spolu do cudzej izby.

BEŽ - prikázala som si a pridala do kroku. Nemôžem mu viac veriť, nemôžem ho viac vpustiť do svojho života.
,,Kráska!" Zostával kúsok od môjho domu. Bohužiaľ, Sam bol každou chvíľou bližšie.
,,Vypadni!" Kričala som naňho, ale nemienila zastaviť. Len pár metrov a budeš doma! Nesmieš mu odpustiť!
,,Do riti, Riley stoj!" Schmatol ma za ruku, čím prekazil môj útek. Automaticky som mu zazrela do očí, čo bola najväčšia chyba. Môj Sam bol opäť tu, jeho sivo-zelené iskričky žiarili a mne sa skoro prepadla zem pod nohami.
,,Nechaj ma Matthews! Vypadni!" Snažila som sa vtrhnúť z jeho náručia, ale mal príliš pevný stisk.
,,Kráska..."
,,Drž hubu, nevrav mi tak! Nie som žiadna tvoja kráska." Stále ma tisol k sebe a ja som sa vzpierala.
,,Riley, upokoj sa!" Skríkol, čím vo mne prebudil iskru hnevu.
,,Upokoj sa? Robíš si zo mňa do riti žarty? Videla som ťa, ako ideš chrápať s nejakou babou! Všetko, čo som o tebe vravela, bola pravda. Si hajzel, odporný hajzel, ktorý ma len zneužil!" Začala som ho udierať po hrudi a on sa nechal. Nemienila som mu odpustiť!
,,Kráska, zle..."
,,Tentoraz buď ticho ty! Prečo som ťa len nepočúvala? Celú dobu si mal pravdu. Sme stratení prípad. A ja?" Začala som sa smiať. ,,Mala som sa na to vysrať! Na človeka, ktorý sa chcel od začiatku cezo mňa len pom..." Šla som konečne povedať, že všetko viem, ale prerušil ma.
,,Nepodviedol som ťa!" Zakričal a konečne ma pustil. Ruku som stiahla k sebe a odstúpila od neho.
,,Nechápeš, že som ťa videla!? Nebuď smiešny Matthews, toto nezachrániš!" Pokrútila som so smiechom hlavou a šla odomknúť dom, nech odtiaľ konečne vypadnem.
,,Chcel som, aby sa potvrdili tvoje slová! Do riti! Tak veľmi som chcel pretiahnuť nejakú štetku, ale ja debil som nemohol! Nedokázal som to!"
,,A toto ti mám veriť? Vyzeral si, že si užívaš! Drž už hubu Matthews! Je to stratené." Vložila som kľúč do zámku, keď znova začal kričať.
,,Užíval! Vieš ako?! Konečne som bol voľný, bez teba. Pretože si posratá čarodejnica, Thomsonová! Chcel som tú babu pretiahnuť a pochváliť sa s tým na každej blbej sociálnej sieti! Mala si trpieť, ale ja kretén som to nedal! Pretože... Kurva! Pretože som chudák, ktorý ťa miluje!"

Pretože som chudák, ktorý ťa miluje!

Moje srdce vynechalo úder. Chcela som, aby to myslel vážne, nejako mi to dokázal, ale nemohol. Priznal by pravdu. Priznal by, že ma od začiatku neznáša.
,,Prečo?" Chcela som mu vykričať, že i ja jeho a ako veľmi. Chcela som mu povedať, že o všetkom viem, no zrazu sa mi všetky slová zasekli v hrdle.
,,Neviem," zasmial sa, ,,ja to do riti neviem. Musí to mať dôvod? Keď som s tebou, mám chuť sa trieskať od šťastia o zem, usmievať sa ako taký debil, nemôžem dýchať. Čas sa zrýchli a všetko uteká. Strašne ma to serie. Serie ma, čo so mnou robíš, ako ma ovládaš? Vieš si predstaviť, ako neznášam túto bezmocnosť? Nemôžem nič robiť, nemôžem sa brániť. Kurva, veď to je choré, ako veľmi mi na tebe záleží!"Slová, ktoré vypustil úst, sa za pol roka zmenili ako i môj pohľad na tohto chlapca...

,,Páčiš sa mi, tvoja postavy, tvoj štýl. Vieš dobre jazdiť na motorke, si nádherná. Milujem tvoje oči, vlasy. Každý jeden detail na tebe."

Bol si tým vtedy taký istý. Dnes vyzeral, že sa sám v sebe nevyzná a hľadá odpovede. Je možné, žeby ku mne niečo cítil?
,,Kráska..." Chcel sa priblížiť, no ustúpila som. Zrodil sa vo mne strach, že jeho slová boli ďalšie klamstvá.
,,Nie, Sam ja..." Prvý raz som ho oslovila menom a slza mi tiekla dolu lícom. Pristúpil ku mne a palcom ju zotrel.
,,Neveríš mi."
,,Neverím." Prikývla som a konečne šla otvoriť dvere od domu.
,,Takže čo? Všetko to zahodíš kvôli jednej hádke?" Bolo v tom omnoho viac ako jedna hádka a on to veľmi dobre vedela.
,,Prepáč." Vstúpila som dovnútra, zabuchla za sebou dvere a skĺzla na zem. Koniec. Oficiálne som sa rozišla s jediným chalanom, ktorému na mne možno ani nezáležalo.
Okamžite som si to namierila do svojej izby zatvoriť okno... zatvoriť svoje srdce pred Samom Matthewsom.

Som zvedavá na vaše názory. 😅❤️

VEDELA SOM TO!Where stories live. Discover now