36.

1.6K 52 7
                                    

Nová celkom krátka kapitola. (ospravedlňujem sa za nadávky) Dúfam, že sa bude páčiť.

Samov pohľad
,,Kurva!" Zhúkol som a tresol fľašu vodky o zem. Už ani alkohol mi nepomáhal. Môj plán bol totálne v prdeli. Mal som sa pomstiť, využiť ju a na konci sa z chute smiať. Namiesto toho sa deje toto? Thomson mi musí zaplatiť, musí trpieť, musí vidieť, že je jeho sestra na dne. Lenže keď si predstavím, že sa bude moje dievča zvíjať v slzách...do riti! Mala byť ľahkou korisťou, ničím, prostou rybou v sieti. Veď je to len baba!
,,Ukľudni sa kámo!" Upokojoval ma drbnutý Ayden. Všetko mal na háku a ešte si jej dovolil hovoriť tou posratou prezývkou! Všetko sa mi rúcalo. Pomsta, život... A najhorší je pohľad na ňu. Príde mi, že si to rozmyslím, vykašlem sa na to... Nemôžem! Leo je hovado a zaslúži si trpieť rovnako ako ja!
,,Drž hubu, okej?!" Schmatol som mu z ruky fľašu čohosi ďalšieho, čo nosil so sebou a poriadne si upil. Palivá tekutina sa mi preliala hrdlom a aspoň na chvíľu utíšila nenávisť a bolesť vo mne.
,,Princezná si to predsa..."
,,Nehovor jej tak!" Hneď som mu jednu vrazil. Nemá právo o nej takto trepať. Posratý debil.
,,Ty fakt nie si v pohode!" Pokrútil nado mnou hlavou a vzal si fľašu späť. Tušil som, že má pravdu. Normálne takto nenadávam, ale... Som narušený kretén, ktorý chce zničiť dievča, ktoré za nič nemôže! Lenže ja musím! Nemôžem porušiť sľub, ktorý som si dal. Viem však, že vidieť ju plakať ma určite zabije.
,,Nie, nie som! Všetko sa kazí, nedávam to, chápeš? Som v hajzli! Kvôli jednému posratému..." Zošaliem z toho. Od zlosti som vrazil balvan z mosta do vody. Mal som chuť skočiť tam sám a schladiť sa, dať sa do kopy, ale bolo to jedno. Moja hlava nefungovala.
,,No tak, kámo. Bol to len bozk!" Ďalší posratý idiot. Áno, Dylan je najlepší kamoš, ale občas mi lezie na nervy. Sám má predsa najlepšie vedieť, ako mi je.
,,Aj ty buď ticho." Už som to nedával. Rozhodovať sa medzi mozgom a srdc..nie, som v pohode. Budem! Len sa musím zbaviť toho posratému pocitu, ktorý pri nej pociťujem na každej bunke svojho tela. Čo si mi to do riti urobila Riley Thomsonová?! Moja kráska.

VEDELA SOM TO!Where stories live. Discover now