4.

2.4K 59 0
                                    

,,Zaľúbi sa do mňa a ja ju odkopnem. Žiadna mi neodolala. Ona nebude výnimkou. Dobre viete, komu sa bude vyplakávať na ramene. Jej bratovi," zaškeril sa, až mi prišlo zle.
,,Myslíš, že to bude pre Thomsona dostatočný trest?" spýtal sa Dylan.
,,Samozrejme. Jediné, čo vždy dokázalo Lea obmäkčiť, bola Riley. Prečo si myslíš, že je stále panna? Na ňu nikdy nedal dopustiť. Zničím ju, zničím jeho."

Viac som nedokázala počúvať. Neviem, či ma prekvapilo viac, čo sa mi chystá ten kretén urobiť, alebo že som vďaka Leovi stále pannou. Môj mozog nedokázal vstrebať, aký krutý dokáže Sam Matthews byť. Prečo by som ja mala pykať za Leove chyby. Chyby, ktoré v Samovi vytvorili toľkú nenávisť a žiaľ, vďaka ktorému je schopný ublížiť aj mne. Viem, nič preňho neznamenám. Ale nikdy by som si nedovolila ublížiť akejkoľvek osobe za moje problémy.

Rýchlo som odtiaľ vypadla a s myšlienkami stále na tej chodbe vošla do triedy.
,,Riley, trvalo ti to. Je všetko v poriadku?" spýtala sa profesorka. Mne však jej slová nedávali žiaden význam. V hlave sa mi prehrával ten rozhovor.

Zaľúbi sa do mňa a ja ju odkopnem. Žiadna mi neodolala. Ona nebude výnimkou.

Jedno Samovi uniklo. Nikdy sa mi pri pohľade naňho nepodlamovali kolená. Nikdy som sa po večeroch nepozerala na jeho fotografie. A nikdy som ho neľúbila. Tento chalan ma odpudzoval svojím správaním, provokačnýn úsmevom a jeho povesťou. Ľutujem dievčatá, ktoré s ním skončili v posteli. Ten pocit menejcennosti ich na druhý deň ráno určite neminul. Tak sa ja cítiť nechcem. Netúžim spoznať zákutia Samovho nechutného života.

,,Riley?"opäť sa ozvala profesorka. Všetky pohľady boli na mne.
,,Áno?" Jej predchádzajúca otázka mi úplne vypadla.
,,Je ti dobre?"
,,Jasné, samozrejme. Tu sú tie testy. Triedna ma trocha zdržala. Prepáčte, že to toľko trvalo." Nahodila som falošný úsmev, položila jej papiere na stôl a sadla si k Melanie.
,, Skvelé. Testy máme. Začala by som Adrienom. Dostal si..." Znova sa mi prehrávali v spomienkach jeho slová.

Zničím ju, zničím jeho.

Ako sa dá zabrániť niečomu takému. Som si istá, že Matthews pôjde cez mŕtvoly, aby videl môjho brata na dne od toľkej bolesti. Musím zistiť pravdu, aby sa to všetko vyriešilo.

Zvyšok hodiny som sedela a snažila sa vnímať. Všetko sa mi točilo okolo neho. Našťastie zazvonilo a ja som z tej triedy mohla vypadnúť. Ihneď som bežala za Kass do učebne španielčiny.  Neprekážali mi ľudia, do ktorých som vrážala ani tie zmätené tváre mojich spolužiakov. Jediné, čo sa mi odohrávalo v hlave, bola moja najlepšia priateľka a situácia, s ktorou sa jej musím zdôveriť.

Práve vychádzala z triedy, keď som ju chmatla a zatiahla na WC-ka.
,,Si v pohode? Veď by sme sa videli za chvíľu na matike," vystrašená na mňa pozrela.
,,Kassidy. Mám problém," šepla som.
,,Tvoj brat sa zase pobil?" znudene odvetila a pozrela na čas. Meškali sme, ale toto bolo omnoho dôležitejšie.
,,Niečo horšie. Sam ho chce zničiť...."
,,To sme vedeli dávno. Leo má nepriateľov všade. Nezvykla si si?" skočila mi do reči.
,,Chce ho zničiť cezo mňa!" skríkla som.
,,Okej, nepanikár a vysvetli mi, čo ťa to napadlo?"
,,Počula som, ako sa rozpráva so svojou bandou o tom, ako ma využije." Keby mám v ten moment pri sebe telefón, jej nechápavý pohľad by stál na každej sociálnej sieti.
,,Ako by to ublížilo Leovi?"

Jediné, čo vždy dokázalo Lea obmäkčiť, bola Riley. Prečo si myslíš, že je stále panna? Na ňu nikdy nedal dopustiť.

,,Vraj ma má Leo až príliš rád. Ja neviem. Nechápem ich, Lea ani tú nenávisť. Netuším, čo mám robiť Kass," vložila som si tvár do dlaní a zhlboka sa nadýchla.
,,Musíš sa s ním porozprávať. Všetko mu povedať. Matthews ti pokoj nedá."
,,Kassidy May. Si moja najlepšia kamoška. Poznám ťa od šiestich. Čakala som lepšie nápady," zasmiala som sa.
,,Snažila som sa, ale videla si, ako sa mlátili. Pokiaľ nezistíš prečo, viac zo mňa nedostaneš."
,,Dobre, porozprávam sa s ním. Ale o tej pomste mu nič nevrav." Prikývla a pobrali sme sa na matiku.

Ten deň prebehol veľmi pomaly. Najviac som sa tešila, až si sadnem k Leovi do auta a preberiem to s ním.
,,Večer zavolaj," objala ma Kass pri skrinkách a pobrala sa preč. Ja a moje pomalé tempo sme sa vybrali k Leovmu autu a nastúpili dovnútra.
,,Čauko sestrička, ako?" naplno sa usmial a zapol si pás.
,,Si idiot?" zhúkla som a tresla ho po ramene.
,,Au, ak smiem vedieť, to bolo za čo?"
,,Celý život mi na oči vyhadzuješ, aká som neschopná vo vzťahoch a ja sa dozviem, že za všetko môžeš ty!" Môj hlas sa stupňoval a atmosféra sa zdala príliš hustá. Tajomstvo POMSTA som si zatiaľ nechávala pre seba.
,,Riley... Ja, myslel som si, že..."
,,Čo? Že ma chrániš?! Leo, si môj brat! Brat! Spamätaj sa !"
,,Odkiaľ to vieš?" Naozaj ho trápi práve toto?
,,Povráva sa to po škole..." zamrmlala som si  popod nos..
,,Je mi to ľúto, okej? Len som nechcel, aby si mala problémy. Včera si na vlastné oči videla, akí dokážu byť moji kamaráti.
,,Nemusíš sa báť. Tvojich namyslených priateľov sa nemám v pláne čo i len dotknúť." Prikývol a auto sa rozbehlo. Po chvíľke som nabrala odvahu.
,,Vyriešil si to so Samom?"
,,Hej," odvetil potichu.
,,Prečo ťa zmlátil?" Na moju otázku pokrútil hlavou.
,,Zasa otváraš túto tému?"
,,A ty sa to snažíš uzatvoriť. Leo Thomson, dobre vieš, že ten včerajšok nebol normálny."
,,Viem. Bohužiaľ, pravda je rovnako nepríjemná ako tí idioti, od ktorých sa ťa snažím držať čo najďalej."
,,Nepovieš mi to, však?" S ironickým úsmevom prikývol a zastavil pred naším domom. Rýchlo som vystúpila, namierila si to do svojej izby a zavolala Kass. Je to jedna z mála bezproblémových a normálnych ľudí v mojom živote.
,,Nepovedal nič."
,,Čo urobíš?" spýtala sa sklamane.
,,Neviem, nemôžem to nechať tak. Ten chalan si ma chce obtočiť okolo prstu  a nakonec pred všetkými zničiť. Už teraz je moja povesť v škole úbohá. Takto...." A v ten moment mi niečo napadlo.
,,Stalo sa niečo?" ozvala sa Kass.
,,Vymyslela som to. No nebude sa ti to páčiť."

VEDELA SOM TO!Where stories live. Discover now