Zvonil telefón. Dúfala som, že prestane. Ten zvuk sa mi zarýval do bubienkov a hlava mi šla vybuchnúť. Potrebovala som ticho a teplú posteľ. S mojou poslednou motiváciou som sa posadila, pretrela si tvár a snažila sa zaostriť. Pohľad na izbu, v ktorej som bola, ma skoro zabil. Na zemi boli porozhadzované veci, návliečky tiež nevyzerali ako moje a ten chalan v posteli tiež nebol ideálny budíček. Pomaly sa mi drali z očí slzy. Okamžite som vstala, odstrčila ho od seba a chytila mierny panický záchvat. Tento moment sa mi vôbec nepáčilo. Mala som byť u mňa doma, ležať v posteli, spať so deviatej a raňajkovať spolu s rodičmi. Namiesto toho som bola tam, s ním a....
,,Nie, nie, nie, nie, nie!" Šepla som so slzami v očiach.
,,Nestalo sa to. Je to len hlúpy sem! Upokoj sa!" Nepomáhalo. Tričko, ktoré som mala na seba, ma uistilo v jednom. Táto noc zabila moju romantickú dušu.
,,Nie. Nič sa nestalo. Možno si sa len obliala," usmiala som sa. Jasné, Riley. Ako vysvetlíš jeho nahú hruď? Z minulej noci som si nepamätala vôbec nič. Naposledy som...,,Dylan, myslím, že lietam," zažmurkala som, keďže sa mi priestor predo mnou začal rozmazávať.
,,Si v pohode?" Robil si starosti. Teda, vyzeralo to tak.
,,Hej, len mi je mierne zle."
,,Dievča, ty si dobre opitá," zasmial sa Dylan, keď som sa mu hodila okolo krku.
,,Nebol to tvoj zámer?"
,,V podstate hej. Bohužiaľ, ťa musím opustiť. Vidíš tú kočku?" Ukázal na moju spolužiačku Chris. ,,Tá bude dnes moja!" Vyhlásil a zmizol.
,,Úchylak!" Zhúkla som po ňom, i keď môj rozum veľmi nepracoval.
,,Rád ťa vidím, kráska," začula som Samov podnapitý hlas a pochopila, že dnešok sa dobre neskončí.Viac nič. Netuším, ako som sa sem dostala a čo som tu robila. Nemohla som s ním predsa spať. Bože, veď bozkávať sa s ním mi robí problém.
,,Dobré ráno," pozdravil ma Sam akoby nič. Mal zatvorené oči, ale uvedomoval si, v akom som stave. Nerobilo mu problém, ako sa zachoval a že si doriti nič nepamätám! Prikývla som a snažila sa si spomenúť. Nie, neurobila som to. Som si tým istá. Sam sa zrazu zdvihol a podišiel ku mne. Pekne pomaličky sa približoval a mne to naháňalo strach. Bolo by to fajn, keby nestál 10 centimetrov odo mňa úplne nahý. Ďalší náznak, ako veľmi sa to všetko pokazilo.
,,Si v poriadku?" Myslíš, že som? Vyzerám tak? Stala som tam len v jeho tričku. V depresiách, že sa stala moja najhoršia nočná mora a on sa pýta na toto?
,,Prečo mám na sebe tvoje tričko?" Vyšlo zo mňa. Nedokázala by som sa ho spýtať tú jedinú, základnú otázku: MALI SME SPOLU SEX?
,,Bola ti zima," riekol jednoducho. Odvrátila som zrak, aby mi nebolo ešte viac zle. Prosím, Sam, netráp ma toľko.
,,Spali sme spolu?" Šepla som so zlomeným hlasom a zaškrípala zubami. Nahol sa k môjmu uchu, aby som cítila jeho výdychy.
,,Neboj sa, spomenieš si," uškrnul sa, dotkol sa mojej pokožky z vnútornej strany trička a zmizol do kúpeľne. Mne sa v tej chvíli zrútil svet. Skĺzla som dolu stenou, vložila si tvár do dlaní a rozplakala sa. Nenávidela som seba, jeho a každučký včerajší moment. Nič mi nedávalo zmysel. To by predsa triezva Riley neurobila.Opäť zazvonil telefón. Ja som naňho len hľadela a po lícach mi stekali slzy. Viem, aký je Sam. Poznám jeho náznaky, úškrny aj zlozvyky. Dal príliš jasne najavo, čo sa včera stalo. Ten pohľad, úsmev, spôsob, akým sa ma dotkol... Stalo sa to. Vždy som si svoj prvý sex predstavovala, ako niečo romantické, s človekom, na ktorom vám záleží. Namiesto toho som sedela v cudzej izbe s červenými očami a ľútovala sa.
,,Áno?" Dvihla som uplakaná telefón.
,,Riley? Preboha, kde si? Si v poriadku?" Odvetila ustráchaná mama. Mala som jej vykričať, čo sa stalo? Ako veľmi sa všetko pokazilo?
,,Všetko je v pohode...ja len..." V ten moment som spustila hysterický plač. Som citlivka.
,,Zlatko, prosím ťa, je všetko fajn?"
,,Áno, samozrejme. Ja len, Kass zmizla. Nevieš, kde je?" Napadla mi prvá výhovorka.
,,Je doma. Ty si kde, Riley? Prídem po teba?" Viem, mám dokonalú mamu. Iní rodičia by to poriadne riešili.
,,Pošlem ti adresu," šepla som, zložila telefón a poslala jej správu.Poobzerala som sa po izbe, rýchlo na seba nevliekla koženú sukňu a utiekla si do kuchyne umyť tvár. V dome sme očividne nespali len my so Samom. Na zemi sa povalovalo pár mojich spitých spolužiakov. Táto párty bola riadny zabijak. Dylan mal pravdu.
,,Dievčatá, neprišli ste abstinovať. Ideme sa baviť!"
Jeho včerajší preslov si pamätám do bodky. To, čo sa stalo potom, mi uniká. Neviem, či by som to nemala brať ako výhodu. Nenávidím sa za to. Môj prvý sex som obetovala tomu chudákovi. Chalanovi, ktorého neznášam od nášho prvého stretnutia.
Vyšla som z domu, zazrela mamine auto a nastúpila.
,,Naozaj sa nič nestalo? Báli sme sa o teba. Leo veľmi vyšiloval." Viem si to predstaviť. Ak by vedel, čo sa dnes v noci stalo, zabil by ma.
,,Nemusíš sa báť mami. Len sme toho vypili viacej, ako bolo treba." Naštartovala auto a prikývla, ale videla, že klamem. Vnútri ma ten pocit ničil. Ako sa mi mohlo stať práve toto? Nenávidím sa, hnusí sa mi, že som včera...
,,Mami zastav prosím!" Skríkla som a akonáhle auto zastavilo, vystúpila som a vyvrátila sa uprostred cesty. Mama na mňa hľadela starostlivým pohľadom a pravdepodobne sa modlila, aby sa nedialo ešte niečo horšie. Zvyšok cesty sme sa nerozprávali. Ja som sa topila vo svojich myšlienkach a nadávala si, čo sa to so mnou deje.
.....
,,Je v izbe," začula som otcov prísny hlas. Pri našom príchode som schytala poriadnu príručku. Vnímala som z toho len jeho nepríjemný tón hlasu a kamennú tvár.
,,Riley, ty krava, poď sem!" Vbehla mi do izby Kass a objala ma. Potrebovala som ju, jej podporu a pochopenie.
,,Pokazilo sa to, Kassidy. Všetko, čo som mala do detailu naplánované, sa mi vymyká z rúk," šepla som.
,,Netrep hlúposti. Nič sa nepokazilo."
,,Ale ak som sa s ním bola schopná vyspať."
,,Znamená to, že sa ti dostal pod kožu," skočila mi do reči.
,,Ak by to aj bola, po dnešku ho nenávidím ešte viac," riekla som rozhodne. Bolo jasné, že to Sama potešilo. Určite si myslí, že ma má v hrsti. Keby vedel, aký odpor k nemu cítim.
,,Ty a Will?" Zmenila som tému.
,,Nemá záujem," odvrkla, ,,tancovali sme a neskôr odišiel pravdepodobne ohromiť ďalšie dievča. Nudila som ho."
,,Ako vidím, obe sme to posrali."
Veľmi sa teším ďalšej prekročenej stovke prečítaní. Pre niektorých nič, pre mňa pekný pokrok. Tiež sa chcem poďakovať Nina771 za každý vote. Moja motivácia (:
YOU ARE READING
VEDELA SOM TO!
RomanceOch, áno, nesmierne ju vytáčal. Až tak, že pomsta chutila sladko ako med, voňala sťa čerstvý hrnček kávy a vyzerala nehanebne lákavo. Pomsta bola len kvapkou v mori bolesti, ktorú spôsobil jej rodine. Problém bol v tom, že nebola jediná, kto prahol...