35.

1.9K 55 0
                                    

Chcem sa poďakovať, všetkým ktorí čítajú tento príbeh, dávajú vote alebo si ho pridali do knižnice. Pretože vďaka vám sa môj príbeh dostal do #1 v teenfiction, čo pre mňa veľa znamená.

Táto kapitola je mojou najobľúbenejšou, tak dúfam, že sa bude páčiť

„Nechcem sa stratiť v hlbokom mori." Šeplo dievča predo mnou. „Potom sa nesmieš zaľúbiť."

„Nad čím stále toľko rozmýšľaš?" Preľakla ma Kass z mojich myšlienok pri odchode zo školy.
„Len ma zaujala hodina literatúry." Prehovorila som popod nos, aby nad tým toľko nepremýšľala. Dnes sme preberali nádhernú báseň a Kassidy to ako vždy vôbec nezaujímalo. Ona totižto nepremýšľala nad štúdiom literatúry, preto pomaly všetky hodiny prespala. Ani mňa veľmi netrápili učivá s našou profesorkou, no dnešná téma ma prinútila dávať pozor.
„Nastupovať!" Začula som kričať Aydena. Jeho auto stálo kúsok od nás. Samozrejme, že na seba chcel upriamiť pozornosť, preto tak skríkol. V tej chvíli sa na nás otočila polovica ľudí na školskom dvore. Pokrútila som nad ním hlavou a potiahla Kass za ruku k ich autu.
„Ja s nimi nepôjdem." Trhla sa a prebodla ma pohľadom. Nenávidela ich, čo som jej nemohla mať za zlé, keďže to boli prvotriedni idioti, ale zadarmo cesta domov sa predsa vypláca. A navyše, ak by ich spoznala, zistila by, že ak by nebolo tej prekliatej pomsty, boli by to zlatí chlapci.
„Prosím, bude tam Will." Jedna veta a Kass si začala v hlave porovnávať pre a proti. Je to vyše 5 týždňov, čo sme spolu preberali, aby mu povedala, čo cíti. Lenže jej sa strávený čas s Willom pozdával viacej ako možno strata len kamaráta. Chápem ju, no takto klame aj samú seba.
,,Fajn, idem. Aj tak mi však nevyhovoríš, že sú to dementi." Krútila hlavou a kráčala k autu. Ayden sa na nej a jej posadnutosti k Willovi v kútiku duše smial. Viem to, už mi niekoľko razy povedal, že je ním priam posadnutá. Všetci sme to videli. Len Will sa tváril, ako by bol slepý.
,,Čaukooo," usmiala som sa na nich a otvorila zadné dvere od auta. Sam sa ku mne nahol, letmo ma pobozkal a posunul sa, aby sme si mali kde s Kass sadnúť. Will s Aydenom sedeli vpredu.
,,Čaute," odzdravila ich Kass. Za posledného pol roka sa naše povahy úplne vymenili. Teda pri týchto idiotoch. Bolo to pravdepodobne tým, že som s nimi trávila omnoho viacej času ako ona. I keď občas nedobrovoľne. Napríklad situácia, že sa mi vkradli do domu a izby sa stala toľko razy, že som to prestala počítať. Dokonca začali chalani opäť chodiť k nám domov na návštevu. Tentoraz za mnou, nie za Leo, čo bolo zvláštne. Samozrejme len vtedy ak nebol doma.
,,Dnes ideme von, bez protestov princezná!" Zahľadel sa na mňa lišiacky Ayden. Sam ho okamžite tresol po ramene a Will sa na nich smial.
,,Nikam nejdem. A s tebou už vôbec." Pokrútila som nad ním hlavou.
,,Riley má pravdu, si totálny magnet na problémy." Robili si z neho žarty chalani. Kass nemala na to čo povedať, keďže ho nepoznala tak dobre. Bolo mi jej ľúto.
,,Okej, fajn. Ale pod podmienkou, že bude môcť ísť aj Kass. Nebudem sa zasa trepať niekam so 4 chalanmi." Prekrížila som si ruky na hrudi.
,,Minule si nevyzerala, že by sa ti to nepáčilo princezná." Opäť ten provokačný tón a ďalšia rana do ramena od Sama.
,,Fajn, už držím hubu, spokojný?" Povzdychol si nad naším smiechom. Sam mi dal žiarlivo bozk na čelo a niečo pozeral v telefóne. Poslednú dobu ho predo mnou neskrýva, čo ma prekvapuje a zároveň teší.
,,Kam dnes teda pôjdeme?" Otvoril tému Will.
,,A kto ťa pozval?" Oh, to bola riadna podpásovka, Ayden.
,Ayden, Zlatko, chýba ti Dylan? Nemá ti kto nadávať, však ? Inak, kde vlastne je?"
,,Zháňa nám lístky na dnešný bowling," odvetil neutrálne Sam, ale za jeho pohľadom sa skrývalo čosi viac. Pobavenie.
,,A popritom preťahuje dcéru majiteľa." Začali sa všetci smiať. Len na Kassidy som videla, že je mierne strnulá.
,,Prosím ťa, pridaj. Potrebujem sa ešte učiť." Ďobla som do Aydenovho ramena.
,,Veď za chvíľu pôjdeme, myslel som, že zostaneš u mňa." Nešťastný Sam. Takého ho neznášam. Nedokážem sa pozerať, keď ho niečo trápi alebo bolí. Ničí to aj mňa a nemám pre to logické vysvetlenie. Veď je to idiot so zlými úmyslami, no nie?
,,Môžeš ísť k nám," v očiach sa mu opäť objavili tie povestné iskierky šťastia a na tvary široký úsmev. Ayden vyzeral, že sa z nás dovracia, začo som ho tentoraz udrela ja. Kass nechápala, čo sa to so mnou deje. Lenže nemusela mať obavy. Každý pohľad na nich mi pripomínal to poobedie, kedy sa dohodli na mojom zničení, alebo ako sa rozprávali o tom, že ma Sam podvádza a všetko ide podľa plánu. Vedela som, že nie sú svätí a nerozmysleli si to. Mali v sebe veľa zlosti, ktorú skrývali tak ako aj tú dobrú stránku, ktorú som mala možnosť vidieť len vo výnimočných chvíľach. Napríklad, keď mi šiel Sam dobrovoľne kúpiť tampóny, Ayden pomáhal vyberať make up v drogerke alebo Dylan držal vlasy pri zvracaní. Všetky tieto momenty a bolo ich omnoho viac mi pripomínali, že v sebe nemajú len odporné monštrum.
,,Prídeme po vás po 6." Oznámil nám Will, keď sme vystupovali. Rozlúčila som sa s Kass a so Samom vošla dovnútra.
,,Neviem hrať bowling," šepla som potichu Samovi, keď sedel za kuchynským ostrovčekom.
,,Viem," provokačne sa usmial a pritiahol si ma k sebe, keď som okolo neho prechádzala, ,,presne preto som túto aktivitu vyberal."
,,Matthews!" Obdarila som ho naštvaným pohľadom, vymanila sa z jeho zovretia a vyšla na poschodie. Samozrejme, že ma nasledoval.
.....
,,Kde ste toľko?" Zhúkol po nás nedočkavý Dylan.
,,Radšej to nechceme vedieť." Umlčal ho so smiechom Ayden.
,,Kde máte doprovod?" Pred asi hodinou nám totižto volal Ayden, že si každý musíme priviesť partnerku. Will sa okamžite dohodol s Kass, čo jej zamilované srdce s radosťou prijalo. Mozog jej v tej chvíli asi nepremýšľal, že to nie je najlepší nápad. Veď mu preboha radí ako zbaliť inú!
,,Will ich všetky vezme."
,,Aby ich nepretiahol skôr, ako prídu." Zarýpol zo do nich Sam, načo sme sa rozosmiali. Teda my dvaja, tí vpredu takí nadšení neboli.
,,Drž hubu, dobre?" Ďalej sme sa nebavili. Ayden nás priviezol až na miesto, kde na nás čakali Will s Kass a pri nich dve sporo odeté dievčatá. Cítila som sa pri nich oblečená ako na severný pól.
,,Nežiarli princezná." Smial sa na mojom pohľade Ayden. Vždy si všímal nepodstatné detaily.
,,Ani nad tým nepremýšľaj! Dobre vieš, že takto by som ťa do školy nepustil!" Upozornil ma Sam. A nemusel mi to dva krát hovoriť. Už len pre pohodlie by som nezvolila všetky tie sieťky s reťaze. Čo sme prišli do klubu?
,,Uvidíme," provokovala som ho, no tušil, že to nemýlim vážne. Vzal ma za ruku a všetci sme vošli do bowlingovej haly, ktorá patrila tento večer len nám.
......
,,Okej, pravidlá som vám vysvetlil. Keby niečo chcete, tamto je bar. Užite si večer." Vysvetlil nám všetko potrebné majiteľ a vyparil sa.
,,My ideme prví," skríkla nadšene Klára, Dylanovo dnešné dievča, schmatla ho za ruku a priviedla ho k dráha. Celú dobu sa okolo seba motali ako čerstvo zaľúbený pár, no my ostatní sme vedeli, ako to v skutočnosti je.
,,Je mi jej ľúto." Povzdychla som si nad ňou.
,,Prečo? Užíva si to. Veď sa naňho lepí ako..." Začal Sam, ale radšej som ho prerušila.
,,Nebuď taký necitlivý."
,,Nech ona nie je naivná. Každý pozná Dylana, veď on je..."
,,Nadržaný parchant." Odvetil Ayden, akoby to nič nebolo. Prikývli sme, no vedeli, že jedno dievča by to dokázalo. To, ktoré Sam pretiahol a zničil kúsok dôvery medzi ním a Dylanom.
,,Okej, vypadnite! Ideme my!" Prehodil si ma Sam cez plece, načo som od prekvapenia skríkla a položil ma pred dráhu.
,,Ukáž, čo v tebe je kráska." Znova mi provokačne šepol do ucha a čakal čo spravím.
,,Neviem to hrať." Mykla som ramenami a vybrala si guľu.
,,V to som dúfal," postavil sa za mňa, rukou ma chytil okolo pása a rozbehol sa so mnou. Spoločne sme hodili guľou, ktorá sa rozbehla a trafila všetky kužele.
,,Podvádzate!" Upozornilo nás urazene Aydenovo dievča. My sme s na ňu hrdo usmiali a pokračovali v našom štýle hrania.

VEDELA SOM TO!Where stories live. Discover now