16.

1.9K 49 0
                                    

,,Nevšímajte si ich, občas sa správajú ako..." Hľadal Will správne slová na predošlú situáciu. Myslím, že nebolo treba. S Kass dávno vieme, čoho sú tí chalani schopní a ako ďaleko vedia zájsť.
,,Zvieratá," doplnila Kass slušne. Všetci sme tušili, že na jazyku sa jej pohrávajú úplne iné slová.
,,Hej, ale ak ich spoznáte..."
,,Otvorí sa nám celý svet?" Prerušila som ho posmešne. Kassidy ma okamžite prebodla za hlúposť, ktorá mi vyletela z úst. Bez rozmýšľania som pokračovala v jedení a snažila sa si nevšímať Willov zmätený pohľad.
,,Nie, ak ich spoznáte, pochopíte, že majú aj svetlé stránky." Chalan, ktorý predo mnou sedel, ma naozaj očaril. Dokázal rozprávať o jeho tupých priateľoch s rešpektom a úctou. Kass si ho po toľkých nevydarených vzťahoch zaslúžila.
,,Máš pravdu. Občas v Samovi vidím to dobro," zaklamala som a rýchlo odvrátila zrak.
,,Ste pekný pár," pridala sa Kassidy do rozhovoru. Pravdepodobne chcela prerušiť túto hustú atmosféru.
,,Tiež si myslím. Dúfam, že vám to výjde."
,,Vďaka," usmiala som sa naňho falošne, ,,ty čo, žiadna ťa zatiaľ neočarila?" Pretočila som list a zaregistrovala nervóznu Kass.
,,Pár ich tu bolo samozrejme, ale nič vážne. Mala by si záujem?" Zažartoval a potvrdil obavy mojej najlepšej kamošky, že by medzi nami mohlo niečo byť. Vedela som, aká dokáže byť žiarlivá. Keby Will vedel, že jej v žalúdku poletujú motýle len pri jeho pohľade, inak by sa správal.
,,Ak chceš riskovať bitku," mykla som plecami.
,,Vyhral by som," pochválil sa. Netušila som, či so mnou flirtuje alebo si dvíha ego. Zrazu sa moja myšlienka, že je to dokonalý človek a bol by skvelý priateľ, úplne vyparila.
,,Okej, ja idem. Kassidy, stretneme sa u skriniek," pri vstaní zo stoličky som jej stlačila rameno na znak podpory. Len prikývla a po tichu sa venovala svojmu obedu.

Odložila som tácku a postavila sa za roh. Bala som sa, že sa Will zodvihne a pôjde za mnou. Našťastie zostal a začal o niečom s Kass debatovať. S úsmevom na tvári a s pokoj v duši som sa presunula ku skrinkám a začala sa obliekať.
,,Mohli by sme dnes niečo podniknúť," obtočil si okolo mojich bokov Sam dlane. Zhlboka som sa nadýchla, zabuchla skrinku a otočila sa k môjmu frajerovi. To slovo neznášam už teraz.
,,Uvidím, napíšem ti," odvetila som a pre pokoj si položila ruky na jeho ramená.
,,Nevyhováraj sa," žmurkol na mňa, ,,neznášam, keď ma ignoruješ." Prečo si asi myslíš, že to robím?
,,Nič také sa nedeje. Len mi mama dnes ráno spomínala, že bude upratovať. A ja, ako poslušná dcéra mám povinnosť jej pomôcť." Prevrátila som očami, aby bolo moje divadielko viac presvedčivé. Nechceli sa mi s ním tráviť poobedia. Zbytočne by som si zničila dobrý deň.
,,Nedá sa to presunúť?" Pritlačila ma o skrinku, že nebolo úniku. Kde berie všetky tie gestá? Má naozaj skúsenosti. Boli sme na seba nalepení, cítili dych toho druhého a hľadeli si blízko do očí. Sme dokonalí herci.
,,Neviem, napíšem ti," dala som mu nevinný rýchly bozk, vyslobodila sa z jeho zovretia a ponáhľala sa k východu počkať na Kassidy.

Minúty pomaly ubiehali a ona nikde. Do školy som sa vrátiť nechcela. Samov ďalší pokus o spoločné poobedie by bol určite úspešný a to som nechcela dopustiť. Lezie mi na nervy len tým, že je. Po chvíli som sa rozhodla vydať domov bez Kass, keďže asi mala príjemné poobedie, ktoré jej nechcem rušiť.
,,Nastúp si!" Rozkázal mi zrazu príliš známy hlas.
,,Chcem sa prejsť. Môžeš sa pridať. Prečistil by si si myšlienky," mrkla som naňho a pokračovala v ceste. Leo sa bohužiaľ nevzdával a ďalej na mňa tlačil.
,,Riley, nástup. Nemienim o tom diskutovať!" Tón jeho hlasu nebol práve príjemný a ja som pochopila, že je na čase prestať ho provokovať.
,,Idem, idem," dvihla som ruky do obranného gesta a posadila sa vedľa neho.
,,Vďaka!" Zamrmlal a auto sa rozbehlo.
,,Občas sa správaš ako totálny debil," použila som jemné slová. Zaslúžil by si horšie prirovnania, ale nepotrebovala som počúvať jeho ďalšie narážky.
,,To hovoríš ty? Naozaj? Myslel som si, že vzťah so Samom si len premýšľaš. Vysvetli mi, ako si sa s ním mohla dať do kopy? Nedokážem tomu pochopiť." Kričal a trieskal do volantu. Mala som pocit, že každú chvíľu havarujeme. Nedokážem si predstaviť, čo by robil, ak by sa dozvedel, že sme spolu údajne spali. Našťastie si z tej noci nič nepamätám.
,,Leo. Vravela som to od začiatku, že sa mi ten chlapec páči," vysvetľovala som mu počas jazdy domov.
,,Páči sa ti práve môj najväčší nepriateľ?"
,,Kedysi to bol tvoj najlepší kamoš, ak si pozabudol." Dala som veci na pravú mieru a pripomenula mu, ako spolu kedysi popíjali na našom gauči. Tie časy sú dávno preč. Ani vtedy som nebrala Sama nejako špeciálne. Bol to kurevník, s ktorým som nechcela mať nič spoločné.
,,Mýlil som sa v ňom. Aj ty budeš," zašepkal, akoby tomu sám neveril, ,,odkedy ho toľko zbožňuješ?" Touto otázkou ma zaskočil. Asi to konečne so mnou vzdal.
,,Od začiatku mi padol do oka. Lenže sme sa nikdy nejako nezblížili. Keď sa mi ospravedlnil, ako sa u nás správal, prebehla iskra a..."
,,Doboha, stačí!" Skríkol, aby ma prerušil. Rozprávala som mu o tom ako zaľúbená.
,,Prepáč," sklonila som hlavu a napísala Kass správu. Nechcelo sa mi viac zaoberať s Leom.

Riley: Ako dievča? Bude rande? Prepáč, že som ťa tam nechala.

,,Môžeš ma chvíľu počúvať?" Znova na seba upriamil pozornosť. Tentoraz som vybuchla a dala mu poriadne zožrať jeho neustálu starosť.
,,Nie, nemám záujem. Ak si nepochopil, chodím s ním a neprestanem, pretože si to nepraješ. Áno, môže mi ublížiť, dostať ma na dno. Ale teba do toho môže byť úplne hovno Leo. Nechceš mi povedať, čo medzi vami bolo, okej! Kašlem na to." Konečne sme prišli domov, ja som vyšla z auta a so hlasným výdychom vošla domov.
,,Doriti aj s ním," skríkla som na celý dom. Prehnala som to. Opäť. Začínam sa v tom zamotávať.
,,Všetko v pohode?" Spýtala sa mama. Neuvedomila som si, že je doma z práce.
,,Samozrejme, nič sa nedeje."
,,Si si istá? Pred chvíľou to vyzeralo inak." Snažila sa byť milá. Bohužiaľ, ja som mala pocit, že každou chvíľou vybuchnem.
,,Áno, všetko je fajn." Zopakovala som a vybehla do svojej izby.

Kassidy: V pohode, všetko je fantastické.
Riley: Nehovor mi, že si sa odvážila a konečne pri ňom povedala aspoň slovo? :)
Kassidy: Vtipná. Samozrejme, že áno. Hovorila som, je úžasný. Dokonalá bytosť.

Zasmiala som sa nad jej dobrou náladou. Aspoň jej neznepokojuje život nepríjemný brat a namyslený frajer.

S pokojnejšími myšlienkami som sa prezliekla do teplákov, pustila si netflix a snažila sa si užiť poobedie.
,,Smiem?" Vošla mama s úsmevom. Prikývla som a vpustila ju ďalej.
,,Stalo sa niečo?" Spýtala som sa, aby bola táto typická rodičovská debata čím skôr za nami.
,,Nie, vlastne, hovorila som s Leom..."
,,Aj ty si myslíš, že by som sa s ním mala rozísť?" Pokrútila som očami a zahľadela sa do prázdna. Toto všetko nerobím len kvôli Leovi ale svojej hrdosti, ktorú chcel ten parchant zničiť. Mám sa tak ľahko vzdať?
,,Nie, samozrejme, že nie. Ak si s ním šťastná, sme s otcom len radi." Pohladila má po ramene.
,,Potom, prečo si tu?" Nedával mi zmysel jej príchod.
,,To ťa nemôžem už ani vidieť?" Zavtipkovala a nastalo ticho. ,,Leo vravel, že ten chlapec sa s tebou pravdepodobne len zahráva. Chcem, aby si bola opatrná." Leo niečo tušil. Vedel toho toľko, ale radšej všetko držal u seba.
,,Nemusí sa báť mami. Poznám Sama dobre. Je skutočne dobrý chlapec." Klamala som a pritom sa usmievala, ako idiot.
,,Naozaj si daj pozor. Láska nás zaslepuje. Vlastné skúsenosti," zasmiala sa a odišla. Hah. Láska sa k tomu chalanovi aj dá cítiť?

Opäť mi prišla správa. Tešila som na Kassin pokrok pri Willovi. Bohužiaľ to nebola ona.

Sam: Naozaj dnes nemáš čas? Mohli by sme niekam vyraziť.
Riley: Veľmi rada by som šla, ale máme toho s mamou veľa.
Sam: Si si istá, že sa nemôžeš vytratiť?
Riley: Nabudúce ťa vezmem so sebou, aby sme to mali rýchlejšie za sebou.
Sam: Teším sa.

Bolo ťažké sa pri ňom vyhovárať. Určite musel tušiť, ako sa naňho vždy "teším".


Ospravedlňujem sa za dlhú pauzu. Dúfam, že si novú časť užijete.

VEDELA SOM TO!Where stories live. Discover now