,,Bolo to krásne. Tvoj brat vie ozaj prekvapiť," zasnila sa Kass a pritisla si k sebe dáždnik.Vonku od rána lialo a môj mozog si to uvedomil neskoro. Converse som mala dávno premoknuté. Jediná moja záchrana bola obrovská kožená bunda, ktorú nosím takmer stále.
,,Opováž sa s ním niečo mať!" Pohrozila som jej, aby si uvedomila, že Leo pre ňu nie je ten správny.
,,Neboj sa! Musím však povedať, že sa snažil. Máloktorý chalan pre mňa spravil niečo podobné." Ukázala mi na mokrej obrazovke telefónu fotografiu zo včera.
,,Zobral ťa do nákupného centra?" Neverila som vlastným očiam.
,,Hej, aj mi každú jednu hlúposť zaplatil. Chudák netušil, že sa ho snažím len zdržať. Prečo si myslíš, že mám toto?" Ukázala na svoj náramok. Kass bižutériu neznáša. Je mi jasné, že ho vzala kamkoľvek sa dalo, aby mi uľahčila príchod domov.
,,Závidím ti. Ja som musela riešiť iné hlúposti," prevrátila som očami nad včerajškom.
,,Si v pohode? Ako sa to vyvinulo?" Zaujímala sa.
,,Oficiálne sme spolu. Predstav si, aká budem populárna. Myslím, že už teraz mi z toho ide hlava vybuchnúť. Sam dal včera so mnou fotku na Facebook. Keby si videla všetky tie komentáre. Ani môj telefón ich nemá rád."
,,Obťažujú ťa?" Povzdychla si.
,,Neustále. Správy typu vy ste spolu dostávam každú chvíľu."
,,A Leo? Nemešká jeho prehnaná reakcia?"
,,Tiež mi je čudné, že mi neprišiel nadávať. Možno ho to prešlo."
,,Jasné," zasmiala sa, ,,iba mi včera minimálne 10 krát pripomenul, aby som na teba dala pozor." Ach, bratček.
,,Doriti," skríkla som, keď mi vietor prevrátil dáždnik, ,,dnešok je ozaj nočná mora."
,,Nebuď taká nervózna. Je to len dážď," usmiala sa. Jej tvár vyžarovala príjemnou energiou. Z hlboka som sa nadýchla a snažila sa upokojiť. Od rána mám pocit, že niekomu vrazím.
,,Zveziem vás," začuli sme zrazu chlapčenský hlas. Môj nový frajer sa ide predvádzať.
,,Nechcem ťa otravovať," pozrela som naňho nežne.
,,Urobím to rád," nedal sa odbyť. S jemným povzdychnutím som prikývla a nastúpili sme do auta.
,,Si v poriadku?" Odvetil po ceste do školy a položil mi ruku na stehno. Bez rozmyslu som sa odtiahla. Nedošlo mi, akú robím hlúposť. Zazrel na mňa so spýtavým pohľadom a ja som netušila, ako to zachrániť.
,,Dostala to. Je nervózna. Mimochodom, som Kassidy, jej najlepšia kamarátka a radím ti, v tomto období sa od nej drž čo najďalej." Prevrátila som očami, ale vo vnútri som jej bola miliónkrát vďačná.
,,Beriem na vedomie," zasmial sa, odtiahol odomňa svoje ruky a ďalej sa venoval ceste. Trvalo to dlho, atmosféra bola napätá a mne bolo celý čas zle. Potrebovala som výjsť a konečne sa nadýchnuť čerstvého vzduchu.
,,Vidíme sa na obede?" Spýtal sa, keď sme zaparkovali. Na všetkých troch pri výstupe z auta upierala zrak pomaly celá škola.
,,Jasné," prikývla som a chystala sa na odchod. Kassidy mi však pripomenula jeden dôležitý krok. Bez premýšľania som splnila želania zvedavých okoloidúcich a pobozkala ho. Mala som pocit, že nám pomaly začnú tlieskať. Sam si tú popularitu užíval. Miloval pozornosť.
,,Maj sa Sam," zasmiala sa Kass a šli sme do školy.
,,Zdá sa mi to, alebo sa ti páči?" Napadlo mi pri jej pohľade na môjho frajera.
,,Určite. Vieš, vravím si, že by sme mali dokonalé deti. Asi to zvážim," ironicky sa usmiala a otvorila svoju skrinku.
,,Pokojne ti ho dám. Len musíš rok počkať a bude celý tvoj."
,,Neobťažuj sa. O odkopnutého chalana nemám záujem," otočila sa za svojou platonickou láskou. Will sedel pri Samovi a smiali sa na celú chodbu.
,,Vidím, že tvoje srdce je stále verné jemu,"
,,Vždy a navždy," povzdychla si. Ten chalan o ňu nejavil absolútne žiaden záujem a ju to ubíjalo. Rozhodla som sa jej spraviť menšiu radosť.
,,Počkaj tu," riekla som a vybrala sa za Samom.
,,Sam, môžeš na chvíľu?" Dotkla som sa jeho ramena, aby si ma všimol. Ochotne vstal a presunul sa so mnou za roh. Skrýval to, ale vedela som, že ho to obťažuje.
,,Je všetko v pohode?" Touto otázkou ma dosť vytáča.
,,Mám na teba prosbu."
,,Samozrejme, o čo ide?" Spýtal sa a vložil mi prameň vlasou za ucho. Páči sa mi, ako ho môžem využívať.
,,Skús dnes na obede zariadiť, aby si k nám sadol Will," poprosila som ho.
,,Nemal by som sa báť, že po ňom ideš?" Jeho otázka ma rozosmiala. Ako keby som mala možnosť sa zaľúbiť.
,,Nie, nemusíš. On je Kassina obeť. Ja som celá tvoja." Postavila som sa na špičky a dala mu letmú pusu. Nemala som v pláne sa do toho nijako vložiť.
,,Ak je to takto..." Bozk mi opätoval, rozlúčili sa so mnou a vrátil sa za chalanmi. Ich pohľady na mne prezrádzali, že sa pochválil, aká som doňho zaľúbená.
,,Kde si bola?" Spýtala sa Kass, keď sme šli po chodbe.
,,Zariadila som ti príjemné poobedie," mrkla som na ňu, vošla do triedy a začal sa deň plný učenia.
.....
,,A to mi hovoríš až teraz?" Vykríkla na mňa Kass pri vchode do jedálne.
,,Vedela som, že budeš vyšilovať. Čo máš za problém?"
,,Naozaj sa pýtaš? Dohodla si mi rande za mojím chrbtom. Príde ti to normálne?" Pokrútila hlavou, vzali sme si tácku a nakladali obed.
,,Nie je to rande, okej? Len pri ňom budeš sedieť na obede a obdivovať jeho krásu bez toho, aby si si pri tom vykrútila krk."
,,Hahaha. Mám ja pripomenúť Samovi, že ti chýba jeho kontakt a pozornosť," zaškerila sa a naliala si minerálku.
,,To by si neurobila," zabila som ju pohľadom a zahľadela sa po jedálni. Sam sedel s ostatnými chalanmi pri zadnom stole a na niečom sa smiali.
,,To zvládneme," podporila ma Kass a prešli sme k nim.
,,Dobrú chuť," riekla a sadla si oproti Willovi. Mne uvoľnil miesto Ayden, aby sme boli so Samom vedľa seba.
,,Vďaka," usmiala som sa naňho, i keď vnútri mi to bolo jedno.
,,V pohode?" Opäť tá otázka? Sam, mal by si si rozšíriť slovník.
,,Jasné. Ako vždy," odvetila som nudne pustila sa do svojho obeda.
,,Inak toto je Dylan," ukázal naňho. Zvláštne, že Dylan Samovi nepovedal, že ma pozná.
,,Viem, stretli sme sa na party. Má celkom dobrú výdrž v alkohole." Samova prekvapená tvár hovorila za všetko. Očividne si kamaráti nehovoria úplnú pravdu.
,,Keby len v alkohole" zasmial sa Ayden.
,,Máš skúsenosti?" Pridal sa do rozhovoru Will. Práve sa mi utvrdilo, že chalani nemyslia na nič iné.
,,Choď do riti, idiot," tresol ho po ramene a pobral sa na odchod.
,,Pravda bolí, miláčik!" Skríkol nakoniec Will a pokračovali sme v jedení obeda.
,,No, idem," ozval sa Sam po chvíli, ,,Dylan, na slovíčko?" Nemáte za čo chlapci. Mali by ste si hovoriť všetko.
,,Maj sa, ešte sa uvidíme" pobozkal ma na líce, schmatol Dylana za rameno a spoločne vyšli z jedálne.
YOU ARE READING
VEDELA SOM TO!
RomanceOch, áno, nesmierne ju vytáčal. Až tak, že pomsta chutila sladko ako med, voňala sťa čerstvý hrnček kávy a vyzerala nehanebne lákavo. Pomsta bola len kvapkou v mori bolesti, ktorú spôsobil jej rodine. Problém bol v tom, že nebola jediná, kto prahol...