Prekonala som sa a máte tu konečne novú časť! 😅🎉🧡
,,Celú noc?" Prekvapene si ma obzrela.
,,Presne tak. Ani sa odo mňa nepohol. Tiež ma to prekvapilo." Mykla som ramenami a videla, ako Kass premýšľa. Kráčali sme po náročnom víkende do školy a rozoberali Samovu párty. Vraj sa vydarila. Bolo mi ľúto, že na nej nemohol byť, predsa len on mal narodeniny.
,,Zlatý, i keď mi je ho ľúto. Neužil si oslavu."
,,Aj mne. Nenechal sa však presvedčiť." Vzdychla som si, keďže sa pred nami nachádzala škola. Budova všetkých mojich strachov.
,,Naozaj k tebe niečo necíti?" Dlho premýšľala, kým jej z úst vyšlo toto. Bola som bohužiaľ presvedčená, že nie. Vo vnútri mi niečo nahováralo, že sa má náš vzťah o malú chvíľku skončiť. Desil ma pocit, že už vo svojom živote viac nebudem mať Sama Matthewsa. Chlapca, ktorý si získal moje srdce ako nikto.
,,Nie. Veľa razy som ho počula kecať s chalanmi o pomste. Nikdy na to nezabudne." Potlačila som slzy vo svojom vnútri a vošli sme do školy. Na chodbe ma prepaľovalo niekoľko dievčenských pohľadov, načo som si už zvykla. Dnes boli ale intenzívnejšie.
,,Mrzí ma to Riley, ale od začiatku si predsa vedela, že..." Odpoveď nechala zaniknúť.
,,Že mi chce zlomiť srdce. Viem, varovala si ma. Mala som ťa poslúchnuť." Bola to lož. Navždy si budem ďakovať, že som sa do tohto dala. Možno sme so Samom nemali skončiť ako šťastný pár, ale to čo som s ním zažila, mi nikto nevynahradí. Všetky tie noci, kedy sme sa len smiali, bozkávali, preberali dôležité veci. Prechlastané párty, doučovanie, ktoré sa väčšinou zvrhlo na bozky, návštevy kaviarne. Len s ním som cítila tie krídla, on mi dával voľnosť byť sama sebou. Naučil ma žiť.
,,Bude to v pohode, uvidíš. Navyše som si všimla, ako sa na teba Teo pozerá. Skús si všímať aj iných, nie len Sama." Objala ma a pobrala sa ku skrinkám. Nikdy som si nevšimla, žeby ku mne Teo cítil niečo viac. A možno mala pravdu. Čo ak som jednoducho zaslepená láskou a nevidím nič iné ako SAMA.Zo skrinky som si povyberala učebnice a strčila tam nepotrebné haraburdie.
,,Čauko!" Pozdravil ma Teo. Naozaj sa páčim práve jemu?
,,Ahoj." Nechcelo sa mi s ním nič extra rozoberať, ale začal tému, ktorá by ma absolútne nenapadla.
,,Premýšľal som... Idete s Kass na ples?" Úplne mi vypadlo, že sa na konci roka koná ples pre maturantov. A navyše som vôbec netušila, s kým tam pôjdem. Sam sa so mnou možno chcel rozísť...
,,Napadlo mi," prerušil moje myšlienky Teo, ,,ideš so Samom?" Okej, za aktuálnych okolností by som mala byť rada, že sa mi práve ponúkol nejaký chalan, ale Sam... Už možno nebude môj frajer.
,,Fuuha. Vieš čo, ja na takéto veci moc nie som, ale ak by som šla a Sam by nemohol. Bože, prepáč, nechcem, aby si to bral, že si náhrada, ja len..."
,,V pohode. Rozhodni sa." Usmial sa a odišiel.
,,Tak to bolo trápne." Smiala sa mi za chrbtom prichádzajúca Kassidy.
,,To ty si ho poslala?" Prepichla som ju pohľadom a dala jej jasne najavo, že ju zabijem.
,,Vyzerala si taká nešťastná a on..."
,,Kassidy. Ak si si nevšimla, ja frajer mám." Pobrala som sa do triedy. Samozrejme, že ma nasledovala.
,,Na ako dlho?" Ďalšia rana do môjho aj tak zničeného srdca.
,,Neviem." Hryzla som si do jazyka a snažila sa premýšľať o všetko inom, než o ňom. O mojom falošnom frajerovi. O namyslenom bastardovi, ktorý spravil môj svet krajším.
,,Čo ten ples? Odmietla si ho?" Narážala na Tea.
,,Predpokladám, že teba pozval Will!" Zmenila som tému, čo sa jej nepáčilo.
,,Áno, pozval, ak ťa to toľko zaujíma. Bolo to krásne a spontánne ako v nejakom filme. Kľakol si predo mňa so stovkou ruží, tiekli mu slzy..."
,,Fajn, fajn, fajn. Nemusíš si zo mňa robiť žarty. Neodmietla som ho. Teo je skrátka taký..." Nevedela som nájsť správne slová. Bol chlapcom, akého by chcelo každé dievča. Milý, pozorný. Splnil by svojej frajerke všetko, čo by si priala. Jednoducho, vysnívaný chalan. Kedysi by moje srdce možno poskočilo, keby ma niekto taký pozval na ples. Dnes... Možno som znížila svoje nároky alebo som sa konečne zamilovala. Vraví sa, že naša skutočná láska je osoba, o ktorej by sme si to nikdy nepomysleli. A potom to príde. Úplne nečakane a zrazí nás to na kolená. Hľadáme vysvetlenie, ktoré neexistuje. Nemôžeme si vybrať, koho budeme milovať. Presne ako my so Samom. Nikdy by ma nenapadlo, že hranica medzi láskou a nenávisťou je skutočne veľmi tenká.
,,Slušný, zdvorilý, bez jedinej nadávky?" Dodala, čím prerušila moje myšlienky.
,,Áno, je perfektný." Prikývla som a nemienila sa o tom ďalej baviť.
,,Bože, Riley. Musíš byť taká komplikovaná a sťažovať si život?" Pokrútila nado mnou hlavou.
,,Ja viem. Teo je všetko, len nie Sam. V tom je ten problém."
,,Už od začiatku." Zamrmlala si pre seba netušiaca, že ju počujem. Čo ak mala pravdu? Páčil sa mi už od začiatku?
,,Nie, to je hlúposť!" Ozrejmila som jej situáciu a vošla do triedy. Opäť fyzika. Všetci väčšinou sedeli na svojich miestach až na Sama a Will, ktorý trénovali na svoj posledný zápas za túto školu. Malo to byť veľkolepé zakončenie ich štúdia tu. A ja? Pri každej zmienke o konci roka sa mi dvíhal žalúdok.
,,Princezná, dnes musíš prísť!" Hneď sa pri mne zastavil Ayden.
,,Kam?" Môj mozog od rána vpodstate nepracoval, čiže premýšľať, čo ho zasa napadlo, sa mi skutočne nechcelo.
,,Predsa na Samov zápas. Ja viem, mala si ísť dnes za mamou do nemocnice, ale toto je posledná šanca vidieť Sama na ľade..." V tom momente som prestala počúvať. Mala som pocit, že sa mi každý snaží naznačiť, že sa so mnou Sam chce rozísť. Akoby všetci vedeli, čo sa bude diať, len mne jedinej sa všetko zatajilo.
,,Tak prídeš?" Vytrhol ma z mojej menšej depky.
,,Jasné, rada ho poteším." Obdarila som ho širokým úsmevom a opäť sa venovala Kass sediacej vedľa mňa.
,,Hokej?" Dvihla prekvapene obočie. ,,Vážne si sa doňho zaľúbila."
,,Budeš tam, však?"
,,Samozrejme, Willa by som si nenechala ujsť, ani keby šlo o úbohý nákup. A to je občas dosť stresujúce." Vzdychla som si a rozhodla sa potlačil všetky svoje negatívne myšlienky. Skrátka si s ním užijem posledné momenty a keď to príde, budem ho musieť nechať ísť.Toto je jedna z tých obyčajnejších častí. Dúfam, že sa i tak páčila. Inak, naozaj ďakujem za prekročenie 5000 prečítaní a tie vaše komentáre...😍 ❤️
YOU ARE READING
VEDELA SOM TO!
RomanceOch, áno, nesmierne ju vytáčal. Až tak, že pomsta chutila sladko ako med, voňala sťa čerstvý hrnček kávy a vyzerala nehanebne lákavo. Pomsta bola len kvapkou v mori bolesti, ktorú spôsobil jej rodine. Problém bol v tom, že nebola jediná, kto prahol...