Najprv vám chcem popriať všetko dobré do nového roku 2022. Užite si ho!🎉 Inak vďaka za prekročenie 15K prečítaní a užite si časť. 💛✨
O 12 dní...
,,Zlatko, volala mi Kassidy, vraj jej nedvíhaš. Nemôžeš sa do seba uzatvárať. Von nechodíš, zo školy sa ulievaš...Svet na teba čaká, Riley!" Prehlásila mama, ktorú pred chvíľou pustili z nemocnice. Samozrejme ma okamžite začala komandovať a vysvetľovať mi, že môj aktuálny spôsob života - zatvoriť sa do izby a nikdy nevyjsť - nie je práve ideálny.
,,Viem, viem. Svet čaká a tak ďalej. Sľubujem, že jej zavolám. Spokojná?" Povzdychla som si a konečne zaliala hrnček horkou vodou.
,,Nemyslíš, že si tej kávy vypila dosť?" Ďalšia jej poznámka, ktorá mi pripomínala, prečo sa pred našimi ukazujem tak málo.
,,Idem zavolať tej Kassidy." Usmiala som sa na ňu a aj s kávou utekala do svojej izby pokračovať vo svojej každodennej rutine. Zamknúť sa a nevyjsť. Leo sa mi tiež pár razy skúšal vlúpať dnu a pohovoriť si. Nikdy sme sa k tomu nedostali.4 zmeškané hovory Kassidy May
Kassidy: Riley, ozvi sa, musíme sa porozprávať.
Kassidy: Nepovedala si mi, čo sa stalo?
Kassidy: Niečo so Samom?
Kassidy: Chápem, že potrebuješ čas pre seba, ale... Prosím, jeden telefonát.
Kassidy: Riley, naozaj, skús mi zavolať.Neustále správy a telefonáty od Kass mi bohužiaľ pripomínali, že sa nemôžem zatvárať navždy. Naozaj na mňa čaká život a ja ho musím ísť žiť. I keď s bolesťou v hrudi, že o chlapcovi, ktorého tak bezhlavo milujem, som nepočula vyše 10 dní. Žiadne správy, telefonáty. Len moje myšlienky. Nič však nebolí viac ako to ticho bez jeho smiechu, ktorý mi vždy neskutočne zlepšil deň. Bože, aj ten posratý hokejový zápas by som ocenila. Chýbaš mi Sam, tak veľmi.
Riley: Ako ti je?
Chcela som, tak veľmi som mu to chcela odoslať, ale moje svedomie či strach mi to nedovolili. Za svoju slabosť som si však nenadávala, keďže mi do izby vtrhla Kass.
,,Áno?" Ozvala som sa šepky, keďže mi došlo, ako bude reagovať.
,,Do riti! Thomsonová! Môžeš mi láskavo dvíhať telefón!? Snažím sa ti dovolať už dva týždne. Nič o tebe neviem, dlho som ťa nevidela a ty?" Zmĺkla a čakala na moju reakciu. Na krik, hnev... Mne však z hrdla vyšiel vzlyk a z očí slzy. Nezvládala som tieto týždne bez neho.
,,Pane bože, prepáč." Sklonila sa ku mne a silno ma objala. Dlho mi trvalo, kým som sa upokojila a konečne jej pozrela do očí.
,,Prepáč mi...prepáč mi to," koktala som, ,,ja som len...potrebovala som byť sama, upokojiť sa. Mrzí ma, že som ťa ignorovala."
,,Nie, to je moja chyba. Mala som to chápať, bože ja krava!"
,,Povedal mi pravdu, Kass. Priznal sa mi, úplne so všetkým."Riekla som jej to ráno úplne všetko. O jeho slovách, mojom priznaní a našom...rozchode?
,,Strašne ma to mrzí, Riley." Vložila si tvár do dlaní a zanadávala.
,,Nebavme sa o tom. Prišla si len tak, či niečo dôležité?" Zmenila som tému, keďže ma neustále premýšľanie o ŇOM už skutočne unavovalo.
,,Prišla som ťa vytiahnuť do školskej telocvične, keďže sa nacvičuje tanec na ples, na ktorý ideš." Prebodla ma pohľadom, čím mi dala jasne najavo, že sa z toho nevyvlečiem.
,,Nemám tanečného partnera." Namietla som a dúfala, že to bude dobrá výhovorka.
,,Ide tam viacej ľudí bez doprovodu. Som si istá, že budeš mať partnera. Navyše, tancuje sa spoločný tanec." Hrdo sa usmiala a začala sa mi hrabať v skrini.
,,Ja ti neviem." Naozaj sa mi nechcelo pozerať na všetky tie páry a pri tom myslieť na to, že tam bude....
,,Nemôžem ísť. Ak sa tam objaví Sam, nezvládnem..."
,,Nepríde, videla som zoznam, do ktorého som ťa, inak nemáš začo, pripísala."
,,Prečo nepríde?" Kassidy sa zaškerila, keďže veľmi dobre vedela, ako ho milujem a že by ma potešilo, keby sa tam objavil.
,,Buď ten spoločný tanec ovláda a príde až na ples alebo..." Stíchla. Vedela som, čo je druhá možnosť a tlačilo mi to slzy do očí.
,,Alebo nepríde." Prikývla a vybrala mi zo skrine lodičky, v ktorých by sa teoreticky dalo tancovať.
,,Tak čo, pôjdeš?" Jej veľké prosiace oči ma nepresvedčili. To tá možnosť, že uvidím môjho Sama.
,,Fajn!"
. . . . .
,,Kde si kúpila ten burger? Je odporný!" Zasmiala som a vyhodila to do najbližšieho koša. Kráčali sme k telocvični, kde sa konal tréning na plesový večer.
,,Nesťažuj si. Ak by som ti to nepriniesla, je mi jasné, žeby si vôbec neobedovala."
,,Vďaka." Mrkla som na ňu, otvorila dvere do budovy a spoločne sme vošli. Pred nami bolo veľa mojich spolužiakov a pár ľudí z iných tried.
,,Čauko, dievča, dlho sme sa nevideli. Ako ti je?" S Teom to medzi nami bolo poslednú dobu o ničom. Nerozprávali sme sa, nepísali si, naše kamarátstvo sa rozpadalo.
,,Ide to. Ty čo?"
,,Tiež."
,,Dúfam, že už si našiel... Chcem sa ti len ospravedlniť, že som odmietla tvoje pozvanie..."
,,Hej! To je v poriadku. Nehnevám sa. Som tu s Kate." Ukázal na našu spolužiačku a hrdo sa usmial. Niekto sa tu asi zaľúbil...
. . . . .
Chvíľu sme sa ešte rozprávali, kým odišiel za kamarátom. Šla som nájsť Kass, keď mi do očí padol Ayden. Zazrela som mu do očí, v ktorých sa odrážalo mnoho. Stačil jeho úprimný úsmev a môj obranný múr sa v tej chvíli zbúral ako domček z karát.
,,Princezná." Všetko sa pokazilo. Okamžite som sa k nemu rozbehla a objala ho. Silno ma držal a šepkal mi, ako bude všetko v poriadku, ako sa so Samom dáme do kopy. Lenže to nemohol vedieť.
,,Prepáč mi to, prepáč mi to." Bola som opretá o jeho hruď a snažila sa neplakať. Ayden sa stal akýmsi mojím druhým bratom, ktorému som sa mohla zveriť a všetko mu vyrozprávať. Nebol ako Leo.
,,Hej, princezná. Pokoj! Prišli sme sa baviť, nie? Sme na konci kurva, musíme to osláviť."
,,Máš pravdu, lenže ja som... Kvôli mne ste sa so Samom pobili a.."
,,Hej, stačilo. Navyše, nedvíhaš mi dva týždne ten posratý mobil, aby si potvrdila moju ponuku ako tanečného partnera." Zaškeril sa ako blázon a mne to aspoň na chvíľu pripomenulo tie staré časy plné smiechu. Musela som mu úsmev oplatiť.
,,Fajn a teraz sa ideme baviť!" Zdvihol ma do výšky, až som zvýskla a preniesol ma na parket. Nemohol tušiť, že tanec nie je taký jednoduchý.Ako mi raz riekol môj pripitý Sam...
,,Kurva, už nikdy nepijem!" Zasmial sa a sadol si ku mne na balkón. Boli sme len my dvaja za nočnej oblohy, svit hviezd a hudba ozývajúca sa z ďalšej párty, ktorú si chalani len tak zorganizovali.
,,To hovoríš vždy." Pobozkala som ho, ruky mu vložila do vlasov a dlho mu hľadela do očí. Leskli sa, bol poriadne opitý, ale stále bol nádherný ako vždy. Strapaté kučierky, dnes krivý úsmev a ružové líca. Jeho ruku mal obmotanú okolo môjho pása a silno sa ku mne tisol.
,,Si v pohode?" Zbytočná otázka. Bol spitý, ako doga.
,,Tak veľmi ťa milujem." Tieto reči boli mojím balzamom na dušu. Ach Sam, môj Sam, mi sa tými slovami raz utýrame.
,,Viem." Šepla som mu, ale na jazyku mala úplne inú odpoveď.
,,Smiem prosiť?" Mrkol na mňa, postavil sa a čakal. Vidno, že sa sotva držal na nohách, ale nemohla som odmietnuť. So smiechom som sa k nemu natisla čo najbližšie a ruky si obtočil okolo jeho krku. Namiesto tancu ma však pobozkal a šepkal mi do uší, všetko čo ho napadlo. Bola som opitá, čiže väčšina mi dávno vyfučala z hlavy, no to podstatné ostalo.
,,Vieš, čo znamená milovať, kráska? Je to kurva ťažké. Ako tanec. Veľa razy spadneš, potkneš sa a máš chuť sa na to vysrať. Potom sa pozrieš na osobu, s ktorou to všetko zdieľaš a dôjde ti, prečo to celé robíš. Pretože ten adrenalín, ktorý vo mne rozprúdiš, vždy keď ťa vidím, rozprávam sa s tebou...Až vďaka tebe skutočne žijem."Viem, všetky čakáte konečne šťastnú časť. Sľubujem, aj to príde. Inak, ako sa páčilo?
YOU ARE READING
VEDELA SOM TO!
RomanceOch, áno, nesmierne ju vytáčal. Až tak, že pomsta chutila sladko ako med, voňala sťa čerstvý hrnček kávy a vyzerala nehanebne lákavo. Pomsta bola len kvapkou v mori bolesti, ktorú spôsobil jej rodine. Problém bol v tom, že nebola jediná, kto prahol...