BAB 31

10.7K 333 3
                                    

"Hello, Selamat pengantin baru!" teriak Tiara. Dia menarik kerusi lalu duduk di sebelah Ella. Ella tersenyum.

"Aku dah, kau bila lagi?" tanya Ella sambil tersengih. Tiara mengambil air di hadapan Ella, lalu dia menyedut rakus.

"Alah, nanti aku kahwin lah... Eh acaner kawen dengan orang yang berusia ni? Mantap tak?" tanyanya dengan tak tahu malu. Ella membulatkan matanya.

"Kau ni. Takde soalan lain ka? Soalan tu juga kau nak tanya." katanya sambil mencebik.

"Alah, bagitahu laa hehehehe." Tiara senyum gatal.

"Tiara, mana boleh bagi tahu hal bilik aku kat orang. Haa kalau kau nak tahu macam mana, kahwin la dengan orang tua."

"Lhaa, masalahnya ade ke orang tua yang hensem macam laki kau tu? Kalau ade, nak jugak aku try, ouh sugar daddy! I need you to pay my bill!"

"Eee kau ni, ape macam tu? Kau nak cari sugar daddy mcm tu ke apa? Tak baik tau." Tiara tersengih.

"Weyh, kau tak kerja ke? Lepas kahwin ni kau senyap je. Dah 6 bulan kan kahwin? Lepas buat LI terus lenyap. Dah berisi ke?" tanyanya sambil memandang perut kempis Ella.

"Banyak la kau, takde rezeki lagi, hm rezeki kerja tak de lagi wey, aku tengah berusaha lagi cari."

"Ouh, ingatkan laki kau tak kasik kerja."

"Mana ade la. Tapi kan ,aku rasa macam aku nak goyang kaki je la kat rumah hahahaha."

"Lah, kau taknak rasa pengalaman bekerja ke apa?"

"Alah, dulu kan sebelum aku belajar kan, aku kerja sekejap, okey lah tu, rasa la juga.." Tiara menjuihkan mulutnya.

"Untungla dah kahwin, aku je belum ade calon."

"Alah, nanti-nanti ade la tu." kata Ella sambil tersenyum.

Ella senyum melihat penampilannya di cermin, dia memakai lotion di tangannya lalu dia berlalu ke katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ella senyum melihat penampilannya di cermin, dia memakai lotion di tangannya lalu dia berlalu ke katil. Dia melihat jam di dinding.

"Eish, mana dia ni? Lama nau kat bilik anak tu." rungutnya sambil berpeluk tubuh. Tiba-tiba pintu dibuka daripada luar. Ella senyum. Dia membetulkan pakaiannya dan rambutnya.

"Abang, lamanya kat bilik dorang, sinilah, Ella nak cakap sikit." Adrian senyum, lalu dia baring di sebelah Ella, tangan Ella bermain di dada Adrian.

"Sayang ni kenapa? Miang semacam je." perli Adrian. Saja mengusik Ella. Ella mencebik.

"Hm, boleh tak Ella taknak kerja?" Adrian mengerutkan dahinya.

"Kenapa pula? Nak jadi suri rumah ke?"

"Haah lah.. "

"Ke, malas nak kerja?" perli Adrian. Ella tersengih.

"Mana ade.. abang ni ....." Jarinya bermain di dada Adrian.

"Pergi la kerja, cari pengalaman."

"Alah, dulu Ella dah kerja lah. " Adrian memandang wajah Ella.

"Sukahati sayangla, jangan cakap bosan pula bila tak buat pape kat rumah." Ella senyum.

"Abang, ade orang suka abang tak kat kolej?"

"Macam tak tahu je abang kat kolej famous." katanya dengan bangga. Ella mencebik.

"Abang jangan mengada-ngada ea.."

"Sayang ni, abang setia tau. Love you sayang." Dia mencium bibir Ella. Muka Ella kemerahan. Adrian ketawa.

"Sayang, dah 6 bulan kahwin pun, malu lagi ke?" tanyanya sambil mencuit pipi Ella.

"Abang, malam ni malam jumaat kan? Jom bunuh setan..." Lantas Ella bangun lalu menindih badan suaminya. Adrian membulatkan matanya.

"Ella.. Mengada lah dia ni."

"Ishh, abang diam lah.."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sugar Daddy? Where stories live. Discover now