BAB 40

10.6K 316 9
                                    

4 bulan berlalu.

"Uwekk! Uwekk!" Ella yang sedang duduk melihat kerja sekolah anaknya terkejut melihat Adrian berlari ke bilik air.

"Eh abang?" Ella berlari menuju ke bilik air. Kelihatan Adrian sedang muntah. Dia mengosok belakang badan Adrian.

"Eh papa, kenapa?" tegur Ifah.

"Papa? Papa ada salah makan ke?" tanya Safuan pula. Dia cemas melihat keadaanya ayahnya.

Adrian memandang mereka sambil menutup hidungnya.

"Awak pakai lotion apa ni sayang?" Ella mengerutkan dahinya. Dia mencium tubuhnya.

"Lotion? Lah, lotion yang El selalu pakai la. Lotion Demica." katanya.

Adrian menutup hidungnya lalu keluar daripada biliknya membuatkan mereka bertiga terpinga-pinga.

"Abang okey ke? Kenapa abang cakap macam tu?"

"Awak tukar lah, pakai lotion lain. Saya tak suka la. Busuk!" kutuk Adrian. Ella membulatkan matanya. Pantang betul dia kalau ade orang kutuk bende favourite dia.

"Abang ni kenapa? Bukan ke abang suka El pakai lotion ni? Abang kata wangi.. Ni kenapa tiba-tiba kata busuk pula ni?"

"Awak ni tak paham ke abang cakap apa? Abang kata tukar, tukar la. Kalau tak abang taknak tidur dengan El." katanya lalu berlalu ke tangga. Bulat terus mata Ella.

"Ha? Melampau!" marah Ella, lalu dia masuk ke dapur.

"Weyh, dah kenapa pula tu?" tanya Ifah pula. Pening dia melihat perangai papa dan mamanya.

"Entah la. Papa tu pun, makin tua makin pelik. Kesian mama. Aku tengok mama paling matang dari papa." kata Safuan.

"Tak baik la cakap macam tu.Dah la kita doakan dorang bahagia je. Pening kepala aku tengok dorang bergaduh. Masa sweet, sweet sangat. Masa bergaduh... pergh pecah pala aku." Safuan hanya ketawa mendengar bebelan adiknya itu.

WUARGHHHHH!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


WUARGHHHHH!!!

Ella menutup mulutnya. Teruk sangat dia menyangap. Nasib baik tak masuk lalat. Dia memandang suaminya yang sedang nyenyak tidur.

Dia mencebik. Sebab dia la, dia tak pakai lotion. Entah apa masalah sampai lotion yang pernah suaminya minat, dibuangnya oleh suaminya itu. Tubuh suaminya bergerak.

"Hai sayang... morning..." ujar Adrian dengan suara serak basahnya itu. Adrian melihat jam di dinding.

"Dah pukul 11 ke sayang? Nasib baik hari ni hari cuti...." katanya lagi. Ella hanya mencebik. Adrian melihat wajah taik Ella.

"La, kenapa ni sayang? Semalam kan kita dah......" Ella menjengilkan matanya. Adrian ketawa kecil.

"Kenapa ni sayang? Abang ganas sangat ke semalam?" katanya dengan wajah risau. Maklumla.. dia kan dah lama menduda. Takut la juga dia bertindak ganas pada isterinya itu.

Sugar Daddy? Where stories live. Discover now