Ella tersedar daripada pengsan. Dia teringatkan kejadian tadi. Dia nampak wajah suaminya tadi. Dia menangis lagi.
"Aku... aku mimpi...."
"Apa yang mimpi?" Ella terkejut mendengar suara itu, dia menoleh ke arah sebelahnya. Membulat terus matanya melihat lelaki itu.
"Kau... kau siapa??"
"Aik suami sendiri dah tak ingat??" tanya Adrian sambil tergelak.
"Aku... aku berhalusinasi..." Ella memejamkan matanya. Tak mungkin suaminya.
Suaminya dah meninggal dunia! Tiba- tiba dia rasa tangannya dipegang, terus dia membuka matanya.
"Sayang... ni abang..." panggil Adrian dengan lembut.
"A..abang..." Nafas Ella seakan tersekat. Adrian membawa kepala Ella ke dadanya.
"Abang...." Ella menangis di dada Adrian.
"Kenapa abang buat El macam ni? kenapa abang tipu El?"
"Maafkan abang sayang..." Adrian mengangkat wajah Ella yang basah lencun itu.
"Betul ke ni abang? Habistu mayat tu siapa ?"
"Kau dah buat kerja kau tu?" tanya Fatihah pada lelaki di hadapannya itu.
"Sudah. Berani ea mamat tu simpan kunci dalam kereta tu. " kata lelaki itu . Fatihah senyum sinis.
"Biasalah. Orang tua . Lupa la tu."
"Orang tua tu juga yang kau sayang. " ujar lelaki itu lagi dengan senyuman sinis. Fatihah hanya menjeling tajam. Dia memandang kereta BMW milik Adrian.
Dia senyum sinis. Ini la balasan aku untuk kau. 1 , sebab kau reject aku. 2 , sebab kau perli aku! 3.... kalau aku tak dapat kau, bini kau atau sesiapa pon takkan dapat kau juga!
Mati la kau Adrian! Aku penat terhegeh pada kau untuk 3 tahun ini! Kau patut mati agar aku dapat lupakan kau untuk selamanya!
Adrian meraba raba koceknya. Dia mengaru kepala. Dia memandang cashier di hadapannya lalu dia senyum.
"Kenapa bang?" tanya cashier itu.
YOU ARE READING
Sugar Daddy?
RomanceFateha Ella, seorang student yang cuba menambat hati seorang pensyarah iaitu duda anak dua yang kehilangan isterinya 5 tahun lalu, Adrian Kamal. Saya nak nak jadi awek sir! - Fateha Ella Sorry Ella, saya tak dapat terima awak. Jangan ganggu saya la...