BAB 42

10K 330 8
                                    

Ella memuncung apabila Fatihah keluar daripada ward tersebut. Adrian hanya diam dengan telefonnya itu.

"Sejak bila abang makan buah kiwi ni? Bukan abang tak suka ke?"

"Dah saya nak makan, saya makan la. " kata Adrian dengan nada bersahaja. Ella mencebik.

"Perempuan tu ade guna-gunakan abang ke apa?" tuduh Ella, geram.

"Awak jangan tuduh kawan saya bukan bukan ye El. Jaga mulut awak tu. " ujar Adrian dengan muka garangnya itu. Ella membuat muka meluat.

"Dia tu scandal abang ke apa? Kenapa dia tunggu sampai abang sedar? Lepastu siap kupas kiwi. Buah kiwi tu abang tak suka makan. Tapi El nampak abang makan buah tu dengan berselera."

"Stop it El. Takkan sebab benda tu awak tak puas hati dengan saya?" Adrian meletakkan telefonnya di meja dengan kasar.

"Memang saya tak puas hati! Saya tak suka dia dekat dengan abang! Dia nak rampas abang dari saya!" tuduh Ella dengan geram.

Adrian menahan marahnya, dia melihat Ifah di sofa yang hanya menunduk. Dia memejamkan matanya. Dia malas nak layan Ella.

"Cakapla abang! Dia memang scandal abang kan? Sebab tu dia layan abang macam kekasih abang tadi!" Tuduh Ella lagi. Adrian merengus kasar.

"Ye, dia memang scandal saya. So, puas hati awak?" Adrian mengaku dengan mata yang dijegilkan. Nafas Ella turun naik menahan geram, sakit hati, kecewa,marah! Ella mencampak telefonnya sehingga pecah.

Adrian dan Ifah terkejut.

"El benci abang!" Ella menjerit kuat lalu kakinya melangkah keluar.

"Mama!!" Dia cuba mengejar Ella.

"Ifah. Duduk situ." Ifah mengetap bibirnya.

"Sampai hati papa buat mama macam tu." Ifah menangis.

"Sayang, jangan la menangis, meh sini kat papa." Dengan muka cemberut, Ifah melangkah ke arah papanya. Dia menutup mukanya. Adrian mengusap kepala Ifah.

"Papa mintak maaf..." Sesungguhnya dia malu bergaduh dengan Ella depan anaknya itu.

"Papa tak buat salah dengan Ifah, tapi dengan mama." Adrian hanya mengeluh.

Ella menghampiri Fatihah dengan laju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ella menghampiri Fatihah dengan laju. Setelah mendekat, dia menarik tudung perempuan itu. Fatihah tersentak lantas dia memusingkan badannya.

Dia terkejut melihat Ella berada di hadapannya. Hatinya panas.

"Hei, kau kenapa tarik tudung aku?!" tengking Fatihah.

"Apa hubungan kau dengan Adrian ha???" tanya Ella dengan mata dijengilkan. Fatihah senyum sinis.

"Kalau kau nak tahu, kau tanya la dengan laki kau sendiri, apa hubungan aku dengan dia." katanya dengan sombong. Ella mengetap bibirnya.

"Kau scandal Adrian kan?!" Fatihah ketawa.

Sugar Daddy? Where stories live. Discover now