Çukur yaş konusunda bok gibi olduğu için ben gene liste bırakıyorum buraya. Ona göre okuyun. İlk sahnedeki yaşları bu.
Cumali 50
Kahraman 48
Damla 42
Selim 39
Salih 39
Leila 39
Hilal 37
Yamaç 32
Efsun 31
Celasun 24
Azer 23
Karaca 19
Akşın 19
Akın 17
Yasmin 16
Acar 14
Mücahit 11
Umut 7
Masal 7
Asiye 7
Nejan 4Salih yıllar sonra ilk defa duyduğu sesle konuşamadan kalmıştı bir süre elinde telefonda. İskandar boğazını temizleyip "Orada mısın Vartolu?" dedi. Salih kendine gelip "Evet." dedi. "Evet, buradayım." İskandar "Ne diyorsun?" dedi. "Eğer kabul etmezsen anl-" Salih hemen onun lafını kesip "Saçmalama İskandar!" dedi. "Ha senin kardeşin, ha benim kardeşim. Tabi ki de İstanbul'daki tedavisi boyunca ona göz kulak olurum, korurum."
İskandar rahatlayıp "Teşekkürler Vartolu." dedi. Salih "Esas ben teşekkür ederim." dedi. "Bana yeniden güvenebildiğin için. Gülen-" İskandar titreyen sesiyle "Sakın!" dedi. "Sakın, seni yine tolere edebiliyorken ablamın adını ağzına alma Vartolu. Sadece... yapma." Salih başını salladı. "Eyvallah. Yasmin ne zaman İstanbul'a gelecek?" İskandar esas konuya geri dönmeleriyle rahatlayıp cevap verdi. "Bir ay sonra gelecek."
***
Salih Karaca'yı yanına çağırıp gelmesini beklerken Akşın'la fısır fısır telefonda konuşup duyulmadığını sanan Celasun bir köşede gizlenmeye çalışıyordu. Salih gözlerini devirip "Celasun! Damat geldin diye işten kaçamazsın Celasun!" dedi. "Geç yerine." Celasun elinde telefonla kalakalmıştı. Salih onun yanına gidip "Duyulmadığını falan mı sanıyorsun canım?" dedi ve telefonu ondan aldı. "Hadi geç işinin başına."
Celasun gidince Salih telefonu kulağına görütüp "Akkızım. Nasılsın bir tanem?" dedi. Akşın "İyiyim amca. Sen?" dedi. Salih omzunu silkip "İyiyim işte ben de güzelim." dedi. Akşın merakla "Amca, Yasmin ne zaman gelecek? Arkadaşının kızı?" dedi. Salih "Bir ay sonra canımın içi. Neden?" deyince Akşın "Hiiç, onu merak ediyorum da." dedi. "Biz çocukken anlatırdın ya bazen. Hatırladıklarım falan var hala."
Salih gülüp "Nasıl hatırlıyorsun kız sen onları?" dedi. "Kaç yıl geçti üstünden. Siz daha dört beş yaşındaydınız." Akşın omzunu silkip "Bilmiyorum işte, aklımda kalmış bir şekilde." dedi. "Bizimle kalacak değil mi?" Salih iç geçirip "Evet bir tanem." dedi. "Ama unutma ki o başka bir ülkeden ve kültürden geliyor, o yüzden sizinle aynı şeyleri yapması için bir beklenti içinde olma sakın." Akşın başını salladı. "Tamam ya." Salih Karaca'nın merdivenlerden indiğini görünce "Akkızım ben kapatıyorum. Annene selam söyle." dedi ve Akşın'ın "Söylerim." demesini duyduktan sonra telefonu kapattı.
Karaca "Amca, bir sorun yok değil mi?" dedi. Salih "Yok güzelim." dedi. "Senden bir şey isteyecektim de." Karaca heyecanla "Şu gereksiz yere zam isteyenlerle ben mi konuşayım?" dedi. Salih Karaca'nın ortaklarıyla bu tür anlaşmaları yapacak kişi olmayı istediğini biliyordu. Alemde bir ağırlığı olsun, sadece Vartolu'nun yeğeni olarak tanınsın istemiyordu. Salih "Hayır, sen o konuya karışmayacaksın." dedi. "Başka bir şey isteyeceğim. Çok eski bir arkadaşım İskandar'ın kardeşi Yasmin gelecek biliyorsun ki..."
Karaca başını salladı. Salih "Normalde Akın'a verirdim görevi ama o biriyle nikahlı olmadığı için sorun çıkabilir, seni düşündüm." dedi. "Ben her zaman kızı korumak için yanında olamayacağım için onun korunmasını sen üstlenebilir misin?" Karaca hayal kırıklığını yüzüne yansıtmamaya çalışarak gülümsedi. "Tabi ki de amca, nasıl istersen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamızın Oğlu
FanficCumali arabayı park etti ve yan koltukta uyuyakalmış olan kardeşine baktı. Gülümsedi ve onu uyandırmamaya çalışarak arabadan indi. Kapıyı çalmadan kapı açılmıştı. Annesinin ona sarılan kollarını hissedince Cumali birden vazgeçip onu affetmek istedi...