| Doğu |
Perşembe.
00.56
Aynı gecenin devamı.
•
"Şimdiden anlaşalım, abartmak yok. Babam nöbetten gelmeden önce delilleri yok etmemiz lazım, o yüzden ağzınızla için."
Hepimizle tek tek göz teması kurup parmağını bıçak gibi havada sallarken Derin'i ciddiye almamak zordu. Volga parmağını avcunun arasına sıkıştırıp elini kucağına indirirken bile bakışlarını üzerimizde dolaştırmaya devam etti. Kız tam anlamıyla kontrol manyağıydı abi. Bu öldürücü bakışların başka bir açıklaması yoktu.
Gözleri özellikle benim üzerimde oyalandığı için yerimde rahatsızca kıpırdandındım. Bir yerde haklı sayılırdı çünkü en son evde parti verdiğimde ortalığın ağzına sıçılmıştı.
"Tamam be kızım, bakma öyle acı acı."
Biraz gevşeyip altında topladığı bacaklarını açarak rahatça oturdu.
"En azından biri halıya kusarsa aileden biri kusmuş olacak." Pis bir sırıtışla kaşlarını oynatan Deniz'e bir yumruk sallarken "Deniz sussana abicim sen," diye söylendim. "Derin zaten canımı almaya bahane arıyor, açma şu eski defterleri."
Volga elini tam ortamızdaki şişeye götürerek hafifçe ittirdiğinde tam karşımda oturan Kaya'ya kaş göz işaretleriyle istemiyorsan içme, dedim. Sadece gülüp omuz silkti. Hayret verici bir şekilde her zaman olduğundan daha rahat görünüyordu. Şişe yavaşlayıp ağzı Eray'ı gösterecek şekilde durana kadar sorgulayan bakışlarımı üzerinden ayırmadım. Çünkü anlamıyordum.
"Şişenin götü bende durdu." Devrim ellerini ovuşturup yüzüne itici bir gülümseme yerleştirirken Eray "Ulan tam karşıma oturmuşsun kimde duracaktı başka? Hay anasını satayım ya." Diye söyleniyordu.
"Shot mı itiraf mı?"
"İtiraf."
Gözleri ortamızdaki daire şeklinde dizilmiş bardaklarda dolaştırırken ortamda beklenti kokan bir sessizlik vardı.
"Ben eşcinselim."
Volga ellerini dizlerine vurup ağzını sonuna kadar açarken Derin kendini sağdan sola atıyordu. Kendimi tutamayıp "Yok artık ebesinin amı!" Diye bağırdım. "Ciddi olamazsın?!"
Devrim hayvan gibi gülerken dizlerinin üzerine yükselip Eray'ın ensesine bir şamar indirdi.
"Dalgana sokayım ya?!"
Eray ciddi ifadesini korumak için hiçbirimizin yüzüne bakmıyordu. Devrim'in şamarı bir kez daha ensesine inince dayanamayıp tükürür gibi güldü.
"Çok iyi saklamıyor muyum kanka ya?" Biz hala abartılı hareketlerle 'vay anasını avradını' çektiğimiz için direkt sessizce gülen Kaya'ya yönelik konuşmuştu.
"Sus da iç hadi."
İtiraz etmeden önündeki bardaklardan birini kafaya diktikten sonra uzanıp şişeyi çevirdi. Şişe bu kez Derin'in önünde durunca Devrim "Allah'ını seversen ilişkin hakkında bir şey söyleme, hiç en yakın arkadaşımı öldüresim yok." diye atıldı.
Derin gözlerini devirirken "Salak salak konuşmasanız?" diye homurdanıyordu. "Zaten ben shot diyecektim."
Bir shot yuvarlayıp şişeyi çevirdi. Şişe normalden daha uzun süre dönüp Kaya'yı gösterecek şekilde durdu.
İçmekten hoşlanmadığını biliyordum. O yüzden eli bardağa uzanmadan "İtiraf et bakalım." dedim. Gergin bir şekilde gülümseyip bardaklardan birine uzandı. Alkolün etkisiyle ekşiyen yüzüne sırıtarak baktım. Demek ki içmeyi gerçeklere tercih ediyordu. Şişeyi çevirmesini beklerken uzanıp bir shot daha aldı.
"Bir tane içeceksin oğlum, abartma."
Parmağıyla bir dakika işareti yapıp onu da midesine gönderdi. Üçüncü bardağa uzandığında Devrim'in gülerek "Herif neyi itiraf edemediyse içine gam oldu anasını satayım." dediğini duydum.
Kaya sadece sırıtıp dördüncüye uzandı.
"Kaya, bokunu çıkarma. Çarpacak bak."
Dördüncü bardağı da boşaltıp diğerlerinin yanına bıraktıktan sonra gevşek bir gülümsemeyle yüzüme baktı. Daha çarpılmamıştı ama hafif uyuştuğu gözlerinden belli oluyordu. Derin bir nefes alıp gözlerimin içine baktı.
"Seni seviyorum." derken elini göğsüne vurup yutkundu. "Allah belamı versin çok seviyorum Doğu."
Dumura uğramış bir şekilde yüzüne bakarken Devrim'in şaşkın şaşkın "Vay anasını avradını, dik ulan dik." dediğini duydum. Kalbim göğsümün içinde ordan oraya çarparken diğerleriyle birlikte bardağı ağzıma götürdüm. Ellerim titriyordu. Gözlerini üzerimden ayırmadan derin bir soluk alırken aptal aptal gülümsüyordu.
_____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınır hattı
Teen FictionVenüs'ün kitabıdır, o dönene kadar bu hesapta geçici olarak bulunmaktadır.