"Karen.."
အိပ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးကလူးလြင့္လာပီး..အနက္ေရာင္မ်က္၀န္းအိမ္ေလးကသူ႔ကိုျမင္တဲ့အခါမွာလႈပ္ရွားသြားသည္..
"Karen.."
သူၿပံဳးပီးထိုေကာင္ေလးကိုထပ္ေခၚလိုက္တယ္..
"ေတာက္!Eren.."
ေကာင္ေလးကသူ႔ရဲ့အက်ႌလည္ပင္းကိုဆြဲလိုက္ပီးေဒါသတႀကီးစိုက္ၾကည့္လာတယ္..
"Eren!မင္းေခြးေကာင္..မင္းကိုေနာက္ထပ္ငါနဲ႔ထပ္မပတ္သတ္နဲ႔လို႔ေျပာထားတယ္မလား"
"Ka..ren.."
နဖူးထက္မွာပလာစတာကပ္ထားပီး..ႏႈတ္ခမ္းေဘးမွာလည္းနီညိုညိုေသြးစတစ္ခ်ိဳ႕..
"ဘယ္သူလုပ္တာလဲ..Karen..မင္းကိုဘယ္သူလုပ္တာလဲ.."
Karenကသူ႔အက်ႌကိုလႊတ္လိုက္ပီး မဲ့ၿပံဳးၿပံဳးလိုက္ေတာ့ ရင္ဘတ္ထဲမွာစူးခနဲ...
"အဟက္!မင္း သိပ္ကိုဟန္ေဆာင္ေကာင္းပါ့လား Eren..မင္းခိုင္းလိုက္တဲ့လူရဲ့လက္ခ်က္ေလ..ဒါေပမယ့္ စိတ္ေတာ့မေကာင္းဘူးကြာ..အဲ့ဒီလူေတာ့ ၁လေလာက္ေဆးရံုတက္ရေတာ့မယ္.."
သူkarenရဲ့လက္ကိုဆြဲလိုက္ပီး..
"Karen..မင္းဘာေတြေျပာေနတာလဲ..ငါက..ငါကဘာလို႔ အဲ့လိုလုပ္ခိုင္းရမွာလဲ.."
Karenကသူ႔လက္ကိုရြံရွာသလိုတစ္ခ်က္ၾကည့္ပီး..
"မင္းလက္ကိုဖယ္လိုက္.."
သူလက္ကိုအသာေအာက္ျပန္ခ်လိုက္ပီး..
"Karen..တကယ္ငါမလုပ္ဖူး.."
"အဟက္!ေဘးဖယ္.."
"Karen..မင္းအတန္းမတက္ေတာ့ဘူးလား..Karen.."
ေကာင္ေလးကေတာ့သူ႔ကိုလွည့္မၾကည့္ပဲအတန္းအျပင္ထြက္သြားေလပီ..
*********************************
သူထိုေကာင္ထိထားတဲ့အက်ႌလက္ကိုတစ္သ်ွူးနဲ႔သုတ္လိုက္ပီးထင္းရႉးပင္ေအာက္မွာထိုင္ခ်လိုက္သည္..
လတ္ဆတ္တဲ့ေလရဲ့ရနံ႔ကသူ႔ရဲ့စိတ္ကိုၾကည္လင္လာေစသည္...
ေရဗူးကိုေမာ့ေသာက္လိုက္ပီး မ်က္လံုးကိုမိွတ္ထားလိုက္သည္..
သူ႔ရဲ့ပါးျပင္ထက္မွာျဖတ္သန္းတိုက္ခတ္သြားတဲ့ေလၫွင္းေလးရဲ့အထိအေတြ့..
ရွဥ့္ေလးေတြရဲ့တက်ိက်ိေအာ္သံေလးေတြ..
မ်က္ႏွာထက္က်ဆင္းလာတဲ့မိုးစက္တစ္ခ်ိဳ႕..
သူမ်က္လံုးျပန္ဖြင့္လိုက္ကာလက္ကိုဆန္႔တန္းလိုက္ေတာ့လက္ဖဝါးေပၚက်လာတဲ့ေအးစက္စက္အထိအေတြ့...
"မိုးရြာလာပီလား..."
သူထလိုက္ပီးကားဆီကိုသြားမလို႔ျပင္လိုက္သည္..
"ေျမႇာင္..ေျမႇာင္.."
"ဟမ္?.."
သူေဘးနားကိုမ်က္လံုးတစ္ခ်က္ေဝ့ပီးၾကည့္လိုက္ေတာ့ စြတ္စြတ္ျဖဴေနတဲ့ႏွင္းေဘာလံုးႀကီး..မဟုတ္ဖူး..ေၾကာင္၀တုတ္ႀကီး..
ေၾကာင္၀တုတ္ေလးကသစ္ပင္ေအာက္နားေလးမွာအၿမႇီးတုတ္တုတ္ေလးကိုလ်ွာနဲ႔သပ္ေနသည္..
ထို႔ေနာက္သူရိွရာဘက္ကိုမ်က္လံုးေတာက္ေတာက္ေလးေတြနဲ႔ၾကည့္လာပီး..
"ေျမႇာင္.."
သူေဘးဘီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္းဘယ္သူမွမရိွ..
"ေျမႇာင္..ေျမႇာင္.."
မိုးကပိုပီးသည္းထန္စြာရြာလာသည္..
သူအျမန္ေျပးပီးသစ္ပင္ေအာက္ကေၾကာင္၀တုတ္ေလးကိုခ်ီပီး ကားထဲ၀င္ခဲ့လိုက္သည္..
ကားထဲေရာက္ေတာ့ေရစိုေနတဲ့အက်ႌကိုခါလိုက္ပီးေနာက္ခံုကိုလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့..
ေၾကာင္၀တုတ္ေလးကဆိုဖာေပၚမွာမ်က္လံုးေလးေတြေမွးစင္းေနပီးအခန္႔သားလွဲေနသည္..
ႏူးႏူးညံ့ညံ့အေမႊးလံုးလံုးေလးကိုသူထိလိုက္ေတာ့..သလင္းေက်ာက္လိုၾကည္လင္ေနတဲ့မ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္းေလးေတြနဲ႔သူ႔ကိုၾကည့္လာပီး ေခါင္းေလးကိုတစ္ဖက္ေစာင္းသြားသည္..
"ေဟး..မင္းကေတာ္ေတာ္မာနႀကီးတဲ့၀တုတ္ေလးပဲ.."
ေၾကာင္၀တုတ္ေလးကသူ႔ကိုမၾကည္သလိုေလးၾကည့္လာပီး..
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ့္ကိုမ်ား၀တုတ္ေလးတဲ့ ေမာင္မင္းေတာ့ ေခါင္းျပဳတ္ခ်င္ပီနဲ႔တူတယ္..)
"ေဟး..၀တုတ္ေလး..ဘာလဲ စိတ္ဆိုးတာလား..အဟား..၀တုတ္ေလး ၀တုတ္ေလး.."
သူ႔ကိုလစ္လ်ူရႈကာကားတံခါးနားထိလႈပ္စိလႈပ္စိနဲ႔တိုးကပ္သြားေနတဲ့ ေၾကာင္၀တုတ္ေလးကိုသူဆြဲေပြ့လိုက္ပီးသူ႔ေပါင္ေပၚတင္ထားလိုက္ေတာ့သည္..
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္း!!ကိုယ္ေတာ့္ကိုဘာလုပ္တာလဲ..အခုခ်က္ခ်င္းလႊတ္!)
ေျခေထာက္တိုတိုေလးေတြနဲ႔သူ႔ေပၚကေနအတင္းဆင္းေျပးဖို႔ႀကံေနတဲ့၀တုတ္ေလးရဲ့ဖင္လံုးလံုးေလးကိုတစ္ခ်က္ရိုက္လိုက္ပီး..
"ၿငိမ္ၿငိမ္မေနရင္..မင္းကိုမိုးေရထဲမွာခ်ခဲ့မွာေနာ္.."
အျပင္ဘက္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့မိုးေတြကတဝုန္းဝုန္းရြာေနဆဲ.
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္တစ္ခါေတာ့ခြင့္လႊတ္လိုက္မယ္..")
ၿငိမ္က်သြားပီးသူ႔ေပါင္ေပၚမွာမ်က္လံုးေလးမိွတ္ကာေမွးေနတဲ့၀တုတ္ေလးကိုၾကည့္ကာၿပံဳးလိုက္ပီးကားစက္ႏိႈးလိုက္သည္..
အျပင္ဘက္မွာမိုးေတြေလေတြကတဝုန္းဝုန္းရြာသြန္းတိုက္ခတ္ေနသည္...
သူBluetoothကိုႏိွပ္လိုက္ေတာ့JBရဲ့10000hours songေလးကကားထဲမွာပ်ံ့လြင့္လာသည္...
🎶Do u love the rain,does it make u dance
When you're drunk with ur fris at a party
What's ur fav song,does it make u smile
Do u think of me?
When u close ur eyes tell me what are u dreamin?
Everything I wanna know it all..
I'd spend 10000hours and 10000 more🎶
*************************
"သခင္ေလးျပန္လာပီလား.."
"အင္း.."
သူအိမ္ေတာ္ထိန္းေပးတဲ့တဘက္ကိုယူလိုက္ပီး ေပြ့လာတဲ့၀တုတ္ေလးကိုလႊဲေျပာင္းေပးလိုက္ကာ..
"ဒီေကာင္ေလးကိုျမန္ျမန္ေရခ်ိဳးေပးလိုက္ ေရႏြေးေနြးေလးစပ္ေပးလိုက္ေနာ္...ပီးရင္ ကြၽန္ေတာ့္အခန္းထဲလာပို႔လိုက္.."
"ဟုတ္ကဲ့ သခင္ေလး.."
သူမသခင္ေလးေပးတဲ့ေၾကာင္ေလးကိုခ်ီပီးသြားေတာ့မလို႔ရိွေသး..
"ႏြားႏို႔..သူ႔အတြက္ႏြားႏို႔ပါလာပို႔လိုက္.."
"ဟုတ္ကဲ့သခင္ေလး..."
သခင္ေလးကငယ္ငယ္ကတည္းကအေကာင္ေလးေတြဆိုသိပ္ခ်စ္တတ္သည္..
ဒါေပမယ့္ သခင္မႀကီးလက္ေဆာင္ေပးထားတဲ့ယုန္ေလးေသသြားကတည္းကဘယ္အေကာင္မွမေမြးေတာ့တာျဖစ္သည္..
သူမလက္ထဲကေၾကာင္ေလးကိုေပြ့လာပီး bathtubeထဲထည့္လိုက္ေတာ့ အိပ္ေနတဲ့ေၾကာင္ေလးကႏိုးလာပီး ပတ္၀န္းက်င္ကိုမ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္းေလးေတြနဲ႔စူးစမ္းေနသည္..
"ေျမႇာင္.."(ဟမ္!ကိုယ္ေတာ္ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ..ၾကည့္ရတာဟိုေကာင္ေလးကကိုယ္ေတာ့္ကိုသူ႔ရဲ့နန္းေတာ္ေခၚလာပံုရတယ္...)
"ကဲ..ေရခ်ိဳးရေအာင္ေကာင္ေလး.."
သူမေၾကာင္ေလးရဲ့ေခါင္းေပၚကိုေရပန္းေနြးေနြးေလးနဲ႔ေလာင္းေပးေတာ့ ေၾကာင္ေလးကမ်က္လံုးေလးစင္းပီးၿငိမ္ခံေနသည္..
ၾကည့္ရတာဒီေကာင္ေလးကဘယ္လိုဇိမ္ခံရမလဲသိသားပဲ..
"ေျမႇာင္..."(အထိန္းေတာ္ႀကီး!!ကိုယ္ေတာ့္ကိုဘာလို႔လာပီးထိေနတာလဲ..")
သူမေၾကာင္ေလးရဲ့ေပါင္၀တုတ္တုတ္ေလးကိုေရေလာင္းေပးေတာ့ ေၾကာင္ေလးကသူမကိုစိုက္ၾကည့္လာပီး လက္သည္းနဲ႔လွမ္းကုတ္ေလသည္..
"ဟူး..မလြယ္ပါ့လား..ဒီေၾကာင္ကလည္းသခင္ေလးအတိုင္းမာနႀကီးေလး.."
အေအးပတ္သြားမွာစိုးတာနဲ႔သူမေၾကာင္ေလးကိုျမန္ျမန္ေရခ်ိဳးေပးပီးသဘတ္ေလးနဲ႔လံုးေပးလိုက္ကာသခင္ေလးအခန္းထဲကိုသြားပို႔လ္ိုက္သည္..
"ေဒါက္ ေဒါက္...သခင္ေလး.."
"၀င္ခဲ့.."
သခင္ေလးကခါးမွာတဘတ္အျဖဴေလးသာပတ္ထားပီး အေပၚပိုင္းဗလာက်င္းလ်က္ ေခါင္းသုတ္ရင္းထြက္လာသည္..
သူမေၾကာင္ေလးကိုအိပ္ယာေပၚမွာတင္ပီးအျမန္ထြက္ခဲ့လိုက္သည္...
သူေခါင္းသုတ္ေနရင္းအိပ္ယာေပၚက၀တုတ္ေလးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေစာင္ပံုၾကားကေနမ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္းေလးနဲ႔သူ႔ကိုစိုက္ၾကည့္ေနသည္..
"ေဟး..၀တုတ္ေလးဗိုက္ဆာပီလား.."
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္စားေတာ္ေခၚေတာ့မယ္..ေမာင္မင္းျပင္ဆင္လိုက္ေတာ့..)
"ခဏေနႏြားႏို႔ပူပူေလးေသာက္ပီးရင္အိပ္လ္ိုက္ေတာ့..မနက္မွမင္းရဲ့ပိုင္ရွင္ကိုျပန္ရွာေပးမယ္.."
သူေၾကာင္ေလးကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ ခါးမွာပတ္ထားတဲ့တဘက္ကိုခြၽတ္ပီး အေနြးထည္တစ္ထည္ေကာက္၀တ္လိုက္သည္...
သူ႔ေရ႔ွမွာလႈပ္စိလႈပ္စိနဲ႔အ၀တ္အစားလဲေနတဲ့ေကာင္ေလးကိုသူမ်က္ေတာင္မခတ္စိုက္ၾကည့္ေနမိသည္..
ျဖဴ၀င္းေနတဲ့ႏို႔ႏွစ္ေရာင္အသားအရည္ေလးဟာသိပ္ကိုႏူးညံ့သိမ္ေမြ့ပံုေပၚေနသည္..
ခါးသိမ္သိမ္ေလးရယ္..ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ေပါင္တံသြယ္သြယ္ေလးႏွစ္ေခ်ာင္းရယ္...
လံုး၀န္းေနတဲ့မက္မြန္သီးေလးရယ္..
နန္းေတာ္ကမိန္းမပ်ိဳေတြထက္ေတာင္ပိုပီးလွပေနသည္..
"ေျမႇာင္.."(ဒီေကာင္ေလးကမိန္းမပ်ိဳေလးမ်ားလား..)
အက်ႌ၀တ္ေနရင္းသူ႔ဘက္လွည့္ၾကည့္လာတဲ့ေကာင္ေလးေအာက္ပိုင္းကေတာ့ဘာမွမ၀တ္ရေသး..
"ေျမႇာင္.."(အဟမ္း!ကိုယ္ေတာ္သိသြားပီ..ဒီေကာင္ေလးက..မိန္းမပ်ိဳေလးမဟုတ္ဖူး..)
ခဏေနေတာ့ ၀တုတ္ေလးအတြက္ႏြားႏို႔ခြက္ေလးလာပို႔လာသည္..
သူႏြားႏို႔ခြက္ကို၀တုတ္ေလးနားတိုးေပးပီး..
"ဒါေလးေသာက္လိုက္..မိုးမိထားတာဆိုေတာ့ေနြးသြားေအာင္လို႔..မနက္က်ရင္ေတာ့မင္းကိုပိုင္ရွင္ဆီျပန္ပို႔ေပးမယ္.."
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္ကေမာင္မင္းနဲ႔ေနမွာ)
ႏြားႏို႔ခြက္ကိုအခုထိမေသာက္ေသးပဲသူ႔ကိုစိုက္ၾကည့္လာကာတေျမႇာင္ေျမႇာင္လုပ္ေနေတာ့..
"ေဟး..ဘာလဲ ႏြားႏို႔မႀကိဳက္ဖူးလား..၀က္ေပါင္ေျခာက္စားမွာလား.."
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္းကေတာ္ေတာ္တံုးတာပဲ..)
သူ႔ကိုဘာမွမေျပာခ်င္ေတာ့တဲ့ပံုနဲ႔တဖက္လွည့္သြားပီးႏြားႏို႔ခြက္ကိုေအးေအးေဆးေဆးေသာက္ေနေတာ့သည္..
ညကသိပ္ကိုတိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေနသည္..
မ်က္လံုးေလးေတြေမွးစင္းပီးအိပ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးကေတာ့သူနဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ..
ေကာင္ေလးရဲ့၀င္သက္ထြက္သက္ေနြးေနြးေလးဟာသူ႔ရဲ့မ်က္ႏွာထံရိုက္ခတ္ေနသည္..
နီေစြးေစြးႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးဟာခပ္မိွန္မိွန္မီးအလင္းေရာင္ေအာက္မွာမထင္မရွား...
ၾကည္လင္ေနတဲ့မ်က္ႏွာေသးေသးေလးဟာ တစ္နည္းအားျဖင့္ခ်စ္စရာေကာင္းေနသလိုပင္..
"ဒါကဘာျဖစ္ထားတာလဲ.."
ေကာင္ေလးရဲ့ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္ေလးဟာအနည္းငယ္ညိုေနသည္..
သူမ်က္ေမွာင္တစ္ခ်က္ႀကံဳ႔လိုက္ပီးေကာင္ေလးရဲ့မ်က္ႏွာထက္လက္လွမ္းလိုက္ပီး..ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္စြန္းေလးကိုတို႔ထိလိုက္ေတာ့ နာသြားလို႔ထင္မ်က္ခံုးေလးေတြတြန္႔သြားသည္..
သူ႔ရဲ့လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ထိုေကာင္ေလးရဲ့ကိုယ္လံုးေလးကိုေပြ့ဖက္လိုက္ပီး..
"ေမာင္မင္းကကိုယ္ေတာ့္ကိုကူညီထားတာဆိုေတာ့..ကိုယ္ေတာ္ကေမာင္မင္းကိုျပန္ပီးေစာင့္ေရွာက္ေပးမယ္..."
ေကာင္ငယ္ေလးကတစ္ခုခုခံစားမိလို႔ထင္သူ႔ကိုျပန္ဖက္လာပီးသူ႔ရင္ခြင္ထဲတိုး၀င္လာသည္..
"ဒုတ္..ဒုတ္.."
စည္းခ်က္ညီညီခုန္လႈပ္ေနတဲ့ႏွလံုးသားေလးရဲ့အခ်က္ေပးသံကိုလစ္လ်ူရႈရင္း...
ရင္ခြင္ထဲကေကာင္ေလးကိုပိုပီးတင္းၾကပ္စြာဖက္လိုက္ကာ...ႏွာ၀မွာလာေရာက္က်ီဆယ္တဲ့ပူရိွန္းရိွန္းအနံ႔ေလးကိုရႉရိုက္လိုက္ပီးမ်က္လံုးကိုမိွတ္လိုက္သည္...
လေရာင္ကမွန္ျပတင္းေပါက္ကေနတဆင့္အခန္းထဲကိုျဖာက်ေနသည္..
တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့အိပ္ယာထက္မွာေတာ့ေငြမွင္ေရာင္ဆံႏြယ္ရွည္ေတြနဲ႔ေခ်ာေမာခံ့ညားတဲ့လူတစ္ေယာက္ရယ္သူ႔ရဲ့ရင္ခြင္က်ယ္ႀကီးထဲမွာႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေမာက်ေနတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရယ္...
*********************************
"အာ့..ဘာႀကီးလဲ..ေလးလိုက္တာကြာ.."
သူအိပ္ယာႏိုးေတာ့ ထလို႔မရေအာင္ရင္ဘက္ေပၚမွာဖိေနတဲ့ေလးလံတဲ့အရာတစ္ခု..
သူမ်က္လံုးကိုအသာဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ပထမဆံုးျမင္လိုက္ရတာက အေမႊးျဖဴျဖဴလံုးလံုးေလး..
"၀တုတ္ေလး!"
သူထိုေကာင္ေလးကိုသူ႔ကိုယ္ေပၚကမနည္းဖယ္လိုက္ရသည္...
"၀တုတ္ေလး..မင္းကေတာ္ေတာ္ေလးတာပဲ..ေနာက္ဆိုမင္းဝိတ္ေလ်ွာ့ဖို႔ျပင္ေတာ့.."
၀တုတ္ေလးကပါးစပ္ေလးဟကာတစ္ခ်က္သန္းလိုက္ပီးမွဖင္လႈပ္စိလႈပ္စိနဲ႔ေရြ့သြားပီးေခါင္းအံုးေပၚတက္အိပ္ေနျပန္သည္..
"ေဟး..၀တုတ္ေလး..ထေတာ့ေလ..မင္းပိုင္ရွင္ဆီျပန္ပို႔ရၪီးမယ္.."
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္ဘယ္မွမသြားဘူး..)
ထို႔ေနာက္မ်က္လံုးေလးေတြမိွတ္သြားပီးျပန္အိပ္ေနျပန္သည္..
"၀တုတ္ေလး..မင္းအိမ္မျပန္ခ်င္ေတာ့ဘူးလား..ဒီေန့မွမလိုက္ရင္ငါမင္းကိုျပန္မပို႔ေတာ့ဘူးေနာ္.."
၀တုတ္ေလးကေတာ့သူ႔ကိုအဖက္ေတာင္မလုပ္ေတာ့...
"ပီးေရာ..အဲ့ဒါဆိုလည္းမင္းဒီမွာေနခဲ့ေတာ့ ငါေက်ာင္းသြားေတာ့မယ္.."
လံုးေနေအာင္အိပ္ေနတဲ့၀တုတ္ေလးေပၚေစာင္ေလးတစ္ထည္ထပ္ၿခံဳေပးခဲ့ပီးသူကေတာ့ေက်ာင္းသြားဖြင့္ျပင္လိုက္သည္...
**************************
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္းဘယ္သြားမလို႔လဲ..)
အ၀တ္လဲေနတဲ့သူ႔နားကပ္လိုက္ပီးတေျမႇာင္ေျမႇာင္လုပ္ေနတဲ့၀တုတ္ေလး..
သူနက္ခ္တိုင္ကိုစည္းရင္း၀တုတ္ေလးကိုငံု႔ၾကည့္လိုက္ပီး..
"၀တုတ္ေလး ငါေက်ာင္းသြားေတာ့မလို႔..မင္းတကယ္ပဲဒီမွာေနမွာလား..."
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္ေမာင္မင္းနဲ႔ပဲတူတူေနမွာ)
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ့္ကိုေမာင္မင္းနဲ႔အတူေခၚသြား)
သူတံခါးေရ႔ွမွာရပ္ေနတဲ့အိမ္ေတာ္ထိန္းကိုေခၚလိုက္ပီး
"၀တုတ္ေလးအတြက္မနက္စာျပင္ေပးလိုက္..ကြၽန္ေတာ္ေက်ာင္းသြားေတာ့မယ္.."
"ဟုတ္ကဲ့သခင္ေလး.."သူမ၀တုတ္ေလးကိုခ်ီလိုက္ပီးသခင္ေလးကိုျပန္ေျဖလိုက္သည္
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္ ေမာင္မင္းနဲ႔လိုက္မွာပါဆို)
သူ၀တုတ္ေလးရဲ့အေမႊးလံုးေလးကိုဖြလိုက္ပီး..
"၀တုတ္ေလး..ဒီေန့ကစပီးဒါမင္းအိမ္ျဖစ္သြားပီ..ငါေက်ာင္းကျပန္လာရင္မင္းအတြက္cat food၀ယ္ခဲ့မယ္..အျပင္ေတြေလ်ွာက္မထြက္နဲ႔ေနာ္..."
ေနေရာင္ျခည္လိုေနြးေထြးတဲ့အၿပံဳးေလးေတြနဲ႔သူ႔ကိုၿပံဳးျပလာတဲ့ေကာင္ေလး..
ရွင္းသန္႔ေနတဲ့မ်က္ႏွာၾကည္ၾကည္ေလးရယ္..ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ႏွာတံေသးေသးေလးရယ္..နီေစြးေစြးႏႈတ္ခမ္းလံုးလံုးေလးရယ္...
ထို႔ေနာက္အိမ္ေတာ္ထိန္းဘက္လွည့္သြားေတာ့ေအးစက္စက္မ်က္ႏွာျဖစ္သြားပီး
"သူ႔ကိုေသခ်ာဂရုစိုက္..အျပင္ေတာ့မထြက္ေစနဲ႔.."
"ဟုတ္ကဲ့ပါသခင္ေလး.."
"အင္း.."
သူေငးေနဆဲမွာပင္ေကာင္ေလးကတံခါးကိုဖြင့္ပီးအျပင္ထြက္သြားေလပီ...
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ့္ကိုေစာင့္ၪီး..)
သူမရင္ခြင္ထဲကေနအတင္းခုန္ဆင္းသြားတဲ့၀တုတ္ေလး..
"၀တုတ္ေလး..၀တုတ္ေလး..ဘယ္ေျပးသြားတာလဲ..."
ရုတ္တရက္ေျပးသြားရာကေနသူမကိုလွည့္ၾကည့္လာပီး..
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္က၀တုတ္ေလးမဟုတ္ဖူး..)
"ဟမ္.."
ေအးစက္စက္နဲ႔စိုက္ၾကည့္လာတဲ့၀တုတ္ေလးေၾကာင့္ေရ႔ွဆက္သြားရမွာေတာင္တန္႔သြားပီး မျမင္ရတဲ့အားတစ္ခုခုကသူမကိုဖိႏိွပ္လိုက္သလိုခံစားလိုက္ရသည္..
သူမေၾကာင္ပီးရပ္ေနဆဲမွာပင္၀တုတ္ေလးကသခင္ေလးရဲ့ကားေနာက္ကိုေျပးလိုက္သြားေလပီ..
"သြားပါပီ..ငါေတာ့သခင္ေလးရဲ့ေဒါသနဲ႔ဆို..."
အထုပ္သိမ္းပီးအလုပ္ထြက္ဖို႔ျပင္ေနတုန္းအိမ္ထဲကိုျပန္၀င္လာတဲ့၀တုတ္ေလး..
စိတ္ဓာတ္က်ေနတဲ့ပံုစံေလးနဲ႔ႏွေးေနွးေကြးေကြးေလး၀င္လာပံုကႏွင္းေဘာလံုးေလးလိမ့္လာတဲ့အတိုင္းပဲ...
သူမ၀မ္းသာအားရ၀တုတ္ေလးနားေျပးသြားလိုက္ပီး..
"ေတာ္ေသးတယ္..၀တုတ္ေလးမင္းျပန္လာပီ.."
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္း..ကိုယ္ေတာ့္ကိုထားခဲ့တယ္..)
သူမ၀တုတ္ေလးကိုေပြ့လိုက္ေတာ့ မရုန္းေတာ့ပဲအလိုက္သင့္ေလးပါလာသည္..
ၾကည့္ရတာ ေျပးလိုက္သြားရလို႔ေမာသြားပံုရတယ္..
တစ္ကိုယ္လံုးလည္းရႊံ႔ေတြေပလို႔..မေန့ကမိုးရြာထားတာဆိုေတာ့လမ္းမွာဗြက္ေတြထေနေလာက္တယ္
"လာလာ..ႏွင္းေဘာလံုးေလး ႏြားႏို႔ေသာက္ရေအာင္..ပီးရင္ မင္းကိုေရခ်ိဳးေပးရမယ္.."
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္းကိုယ္ေတာ့္ကိုပစ္သြားပီ..)
**********************************
သူေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ မေတြ့ခ်င္တဲ့မ်က္ႏွာကိုအရင္ဆံုးေတြ့လိုက္ရသည္..
သူမျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ပီးအခန္းထဲ၀င္မလို႔လုပ္ေတာ့ထိုေကာင္ကသူ႔ေဘးနားေျပးလာပီး..
"Karen..မင္းမေန့ကဘယ္သြားေနတာလဲ..အတန္းလည္းလာမတက္ဖူး..မင္းမိုးမိသြားတာလား..မင္း..မင္းဖ်ားေနတာလား.."
ေျပာပီးသူ႔နဖူးကိုလာထိမလို႔ျပင္ေလသည္..
"က်စ္!"
သူထိုလက္ကိုရိုက္ထုတ္လိုက္ပီး..
"Eren..မင္းငါေျပာတာကိုနားမလည္ဘူးလား.."
"Karen..."
"ေဘးဖယ္..ငါစိတ္မတိုခ်င္ဘူး.."
ထြက္သြားပီျဖစ္တဲ့ေကာင္ေလးရဲ့ေနာက္ေက်ာေလးကိုေငးၾကည့္ရင္း..
"Karen..ငါမင္းအေပၚဘာေတြအမွားလုပ္မိလို႔ ဒီေလာက္မုန္းေနရတာလဲကြာ..."
YOU ARE READING
Reader samaတို့ကျေးဇူးပြု၍nameလေးစဥ်းစားပေးကြပါ❤
De TodoFic nameလေးအတိုင်းပါပဲ ဖတ်ပီးရင် nameလေးကူပီးစဥ်းစားပေးကြပါဦး... အဟား..စတာပါ.. လိုက်ပါစီးမျောပေးကြပါဦး.❤️ ဖတ်ရှုပေးတဲ့သူအားလုံးကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်.. [တကယ်လို့Fic nameလေးစဥ်းစားမိရင်လည်းပြောလို့ရတယ်နော်٩(๑'3`๑)۶❤️] Fic nameေလးအတိုင္းပါပဲ ဖတ္ပ...