"Karen..ငါကနည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္မင္းနဲ႔ပိုပီးနီးစပ္ခ်င္ခဲ့ရံုပါ.."
သီခ်င္းသံကrepeatလုပ္ထားတယ္ထင္ JBရဲ့10000hoursသီခ်င္းသံကသာကားထဲမွာပ်ံ့လြင့္ေနသည္..
"Karen...မင္းသိမလားေတာ့မသိေပမယ့္..ငါမင္းကိုပထမဆံုးစေတြ့ကတည္းကမင္းနဲ႔သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါ..မင္းသံုးတတ္တဲ့အသံုးအေဆာင္ေတြ မင္းႀကိဳက္တတ္တဲ့အရာေတြ အဲ့တာေတြအားလံုးကိုငါသိေအာင္လုပ္ခဲ့ရတယ္..တစ္ခုတည္းအတြက္ပါ..မင္းနဲ႔ပိုပီးနီးစပ္ႏိုင္ဖို႔တစ္ခုတည္းအတြက္ပါ..
ပထမဆံုးအႀကိမ္ငါဆုတက္ယူရေတာ့သိပ္ကိုေပ်ာ္ခဲ့ရတယ္...ပထမဆုရလို႔မဟုတ္ဖူးေနာ္Karen...ငါမင္းရဲ့ေဘးနားမွာပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္နီးနီးကပ္ကပ္ေနခြင့္ရခဲ့လို႔...
ငါထင္ခဲ့တာကငါသာအဲ့လိုမ်ိဳးလိုက္လုပ္မယ္ဆိုရင္မင္းငါ့ကိုပိုပီးခင္လာမလားလို႔ေပါ့..အဟား..တကယ္ေတာ့ငါကသိပ္ကိုမိုက္မဲခဲ့တာပဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္Karenမင္းအျမင္မွာငါကသိပ္ကိုဆိုးဝါးတဲ့ၿပိဳင္ဘက္တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနခဲ့မယ္လို႔မထင္ခဲ့မိဘူး.."
"Eren.."
Erenကေတာ့ၿပံဳးၿမဲျပံဳးေနဆဲ ဒါေပမယ့္သူ႔ကိုယ္သူေရာသိရဲ့လားေလ..သူ႔အသံေတြထဲမွာတုန္လႈပ္ျခင္းေတြပါေနတယ္ဆိုတာ..
Erenကၿပံဳးလ်က္နဲ႔ဆက္ေျပာလာသည္..
"Karen..ငါ့ကိုမင္းရဲ့သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခြင့္ျပဳဖို႔ငါေတာင္းဆိုပါရေစ..ငါ့ရဲ့အမွားေတြကိုျပင္ဆင္ခြင့္ျပဳပါ.."
🎶I'd spend 10000hours and 10000 more..
...................I'm gonna love u..🎶
"ေကာင္းပီ Eren.."
ကားမွန္ဖြင့္ထားတာေၾကာင့္ေရႊအိုေရာင္ဆံႏြယ္ေတြဟာတိုက္ခတ္လာတဲ့ေလထဲမွာလြင့္လူးေနသည္
စိမ္းႏုေရာင္မ်က္၀န္းအိမ္ေတြကေနြးေထြးႏူးညံ့ေနပီး ပါးထက္ကပါးခ်ိဳင့္ေလးနဲ႔အၿပံဳးေလးေတြကိုလွစ္ဟာျပလာကာ
"ေက်းဇူးပါ Karen..."
"ေျမႇာင္.."
သူ႔ရင္ခြင္ထဲကိုေရာက္လာတဲ့၀တုတ္ေလး..
ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းကေနာက္ခံုကေနေရ႔ွကိုေရာက္လာလည္းေတာင္မသိလိုက္ရဘူး...
၀တုတ္ေလးကသူ႔ရင္ခြင္ထဲအတင္းတိုး၀င္ပီး.
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္းကိုယ္ေတာ့္ကိုပစ္ထားတယ္)
Erenကကားေမာင္းေနရင္းသူ႔ကိုၿပံဳးပီးၾကည့္လာကာ
"Karen..၀တုတ္ေလးကဗိုက္ဆာေနတယ္ထင္တယ္.."
"အင္း.."
"၀တုတ္ေလးမင္းအိမ္မွာဒီေလာက္စားထားတာကိုအခုထိဗိုက္ကဆာတုန္းလားကြာ.."
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္ဗိုက္မဆာဘူး..)
သူKarenရဲ့လက္ဖဝါးေလးေပၚေခါင္းေလးတင္လိုက္ပီး...
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္း..ကိုယ္ေတာ့္ကိုဘာလို႔ပစ္ထားတာလဲ)
"အဟား..Karenမင္းရဲ့ေၾကာင္ေလးကတကယ့္အခြၽဲေလးကြာ..ဒါနဲ႔ခဏေန..ငါတို႔ေဆးခန္းျပပီးရင္******မွာတစ္ခုခု၀င္စားရေအာင္ေလ.."
"******မွာလား.."
"အင္း..Karen...အဲ့တာကမင္းအႀကိဳက္ဆံုးစားေသာက္ဆိုင္ေလ..ဟုတ္တယ္မလား.."
"အင္း..Erenမင္းငါ့အေၾကာင္းေတြဘယ္ေလာက္ေတာင္စံုစမ္းထားတာလဲ.."
"အကုန္လံုးနီးပါးပဲ..မင္းအေၾကာင္းမ်ားမ်ားသိေလမင္းနဲ႔ပိုပီးနီးစပ္ႏိုင္ေလပဲေလ...ငါ့အတြက္အခြင့္အေရးနည္းနည္းပဲရိွရင္ေတာင္မရရေအာင္ဖမ္းဆုပ္ထားရမွာပဲ.."
"ေရာက္ပီ..Karen..မင္းအရင္၀င္ႏွင့္လိုက္ ငါကားထားပီးလာခဲ့မယ္.."
"ok Eren.."
******************************
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္းဒါကဘယ္ေနရာႀကီးလဲ)
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္ဒီေနရာႀကီးကိုမႀကိဳက္ဖူး..)
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ့္ရဲ့ဘယ္ေနရာကိုလာထိေနတာလဲ..ေမာင္မင္းေတာ့ေခါင္းျပဳတ္ခ်င္ပီထင္တယ္..)
ဆရာ၀န္ကစမ္းသပ္ေနတုန္း၀တုတ္ေလးကသူ႔ကိုၾကည့္ပီးတေျမႇာင္ေျမႇာင္နဲ႔လုပ္ေနသည္..
လက္ေလးေတြကလည္းသူ႔ကိုအတင္းလွမ္းဆြဲထားသည္..
"၀တုတ္ေလး..ခဏပဲသည္းခံေနာ္ ပီးရင္မင္းႀကိဳက္တဲ့၀က္ေပါင္ေျခာက္ေကြၽးမယ္.."
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္၀က္ေပါင္ေျခာက္မႀကိဳက္ဖူး)
ဆရာ၀န္က၀တုတ္ေလးကိုေဆးတစ္လံုးထိုးေပးလိုက္ပီး..
"ဘာမွေတာ့မျဖစ္ပါဘူးနည္းနည္းပင္ပန္းသြားလို႔ႏံုးေနတဲ့သေဘာပါ..တိုက္ရမယ့္ေဆးေလးေတြေရးေပးလိုက္တယ္ေကာင္တာမွ၀င္ယူလိုက္.."
"ဟုတ္ကဲ့ပါdoctor.."
*******************************
သူတို႔******စားေသာက္ဆိုင္ေရာက္ေတာ့ Erenကသူႀကိဳက္တတ္တာေတြကိုသြားမွာေပးသည္
သူလည္းေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေခါင္းၿငိတ္ျပလိုက္ပီးဝိုင္တစ္ခြက္ကိုေသာက္ေနလိုက္သည္..
"ေျမႇာင္.."
ခံုေပၚမွာခ်ထားတဲ့၀တုတ္ေလးကသူ႔ရင္ခြင္ထဲထိုးေဝ႔ွလာသည္..
ဒီေကာင္ေလးဟိုကိစၥျဖစ္ပီးကတည္းကသူ႔နားကိုပဲကပ္ေနေတာ့သည္..
သူ႔ကိုမ်က္စိေအာက္ကကိုအေပ်ာက္မခံေတာ့..
"၀တုတ္ေလး..ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေဆးထိုးတာနာလို႔လား.."
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္ဘာမွမျဖစ္ဖူး..)
"Karen..ကိုယ္မွာခဲ့ပီ မင္းဘာထပ္စားခ်င္ေသးလဲေျပာေလ.."
အခန္းထဲျပန္၀င္လာေသာErenကခံုကိုဆြဲရင္းသူ႔ကိုေမးလာသည္..
"ရတယ္..Eren..မင္း၀တုတ္ေလးကိုခဏၾကည့္ထားေပး..ငါToiletခဏသြားမလို႔.."
"အင္း..သြားေလ Karen.."
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
သူToiletကျပန္လာေတာ့အခန္းတံခါး၀မွာစိတ္ပူေနတဲ့မ်က္ႏွာနဲ႔Eren..
သူမ်က္ေမွာင္ႀကံဳ႔လိုက္ပီးအခန္းထဲကိုေဝ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့၀တုတ္ေလးကမရိွေတာ့ဘူး
Erenကသူ႔ကိုျမင္သြားပီးအားနာသလိုၾကည့္လာကာ..
"Sry..Karen..ငါလည္း၀တုတ္ေလးကိုၾကည့္ေနတာပဲ..စီးကရက္ေသာက္ဖို႔ခဏေလးအျပင္ထြက္လိုက္တုန္း၀တုတ္ေလးေပ်ာက္သြားတာ..ငါေတာင္းပန္ပါတယ္Karen.."
"ထားေတာ့ မင္းအမွားမဟုတ္ဖူး..၀တုတ္ေလးကငါ့ေနာက္ကိုအၿမဲတမ္းလိုက္တတ္တယ္ဆိုတာသိရဲ့သားနဲ႔ထားခဲ့မိတဲ့ငါ့အမွား..သြားရေအာင္Toiletဘက္ေရာက္ေနလားမသိဘူး.."
"အင္း..ေတာင္းပန္ပါတယ္Karen.."
"အင္း.."
သူတို႔Toiletဘက္ေရာက္ေတာ့လည္း၀တုတ္ေလးရဲ့အရိပ္အေယာင္ေတာင္မေတြ့ရ..
"၀တုတ္ေလး...၀တုတ္ေလး.."
Toiletအခန္းထဲေတြမ်ားပိတ္ေနသလားလို႔အခန္းတံခါးေတြတစ္ခုပီးတစ္ခုဖြင့္ပီးရွာၾကည့္ေတာ့လည္းမေတြ့..
ဒီေကာင္ေလးဘယ္ေတြမ်ားေရာက္ေနတာလဲ...
ဒါမွမဟုတ္သူ႔ကိုထားခဲ့တယ္လို႔မ်ားထင္ပီး အျပင္ဘက္ထြက္သြားတာမ်ားလား...
အေတြးနဲ႔ထပ္တူက်စြာေျခလွမ္းေတြကအျပင္ကိုလွမ္းပီးသား...
တဝွီးဝွီးျဖတ္သန္းသြားလာေနတဲ့ကားေတြ...
"က်စ္!ဒီေကာင္ေလး.."
မ်က္စိေထာင့္စြန္းမွာလွစ္ခနဲျမင္လိုက္ရတဲ့အျဖဴေရာင္အစြန္းအစေလး..
"၀တုတ္ေလး.."
လမ္းတစ္ဖက္ကလမ္းၾကားထဲကိုလွစ္ခနဲ၀င္သြားတဲ့၀တုတ္ေလး...
လႈပ္ရွားေနတဲ့စိတ္အစဥ္ကိုၿငိမ္ေအာင္မထိန္းႏိုင္ေတာ့ ျဖတ္သန္းသြားေနတဲ့ကားေတြၾကားထဲေျပး၀င္လိုက္ေတာ့သည္..
"တီ!!!!!!!"
"တီ!!!!!!!"
"Karen!!!!"
ေအာ္သံနဲ႔အတူသူ႔ကိုလွမ္းဆြဲလာတဲ့Erenရဲ့လက္..
"ဝွီး!!!"သီသီေလးေဘးကေန၀ွီးခနဲျဖတ္သြားတဲ့ကား..
Erenကသူ႔လက္ေမာင္းကိုဆြဲေဆာင့္လာပီး..
"Karen!မင္းရူးေနလား..ဒီေလာက္ကားေတြအမ်ားႀကီးၾကားထဲေျပး၀င္သြားတာမင္းေသခ်င္လို႔လား!!"
"Sry Erenငါနည္းနည္းစိတ္လြတ္မိသြားတယ္.."
"ခဏေစာင့္Karen ငါကားသြားယူပီးလာခဲ့မယ္.."
"အင္း ေက်းဇူးEren.."
သူတို႔လမ္းၾကားထိပ္မွာကားကိုထားပီးလမ္းၾကားထဲလမ္းေလ်ွာက္ပီး၀င္ခဲ့လိုက္ၾကသည္..
"၀တုတ္ေလး..၀တုတ္ေလး..မင္းဘယ္မွာလဲ.."
"၀တုတ္.."
"ေျမႇာင္.."
လမ္းၾကားထဲကေနလံုးလံုးလံုးလံုးနဲ႔လိွမ့္လာတဲ့ႏွင္းေဘာလံုးေလး..
"၀တုတ္ေလး.."
သူထိုေကာင္ေလးကိုေျပးေပြ့လိုက္ပီး..
"မင္းဘယ္ေတြေလ်ွာက္သြားေနတာလဲ.."
"ေျမႇာင္.."
Erenကစားေသာက္ဆိုင္ထဲျပန္သြားဖို႔ေျပာေပမယ့္ သူသြားခ်င္စိတ္မရိွေတာ့တာနဲ႔အိမ္ပဲျပန္လာခဲ့လိုက္သည္...
************************************
"ကဲေျပာစမ္းပါၪီး..မင္းဘယ္ေတြေလ်ွာက္သြားေနတာလဲ.."
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ႏို႔ေသာက္ပီးမ်က္လံုးေလးေတြေမွးကာအိပ္ယာေပၚမွာပို႔လို႔ပက္လက္လွန္ေနတဲ့၀တုတ္ေလးကိုသူမ်က္ေမွာင္ႀကံဳ႔ပီးၾကည့္လိုက္သည္..
"၀တုတ္ေလးေျဖရွင္းခ်က္ေလးမ်ားမေပးခ်င္ဘူးလား.."
"ေျမႇာင္.."
တစ္ခ်က္ပဲထူးပီးဟိုဘက္ျပန္လွည့္သြားသည္..
"မင္းေတာ့ေတာ္ေတာ္ဆိုးေနပီ.."
"ေတာ္ပီ မင္းကိုေျပာမေနေတာ့ဘူး ငါလည္းေရခ်ိဳးပီးနားေတာ့မယ္.."
********************************
ဒီေန့ကိုယ္ေတာ္ထိုင္ခံုေပၚမွာKarenကိုေစာင့္ေနရင္းမွန္ျပတင္းေပါက္ကေနတဆင့္ျမင္လိုက္ရတဲ့လူတစ္ေယာက္
တစ္ကိုယ္လံုးအနက္ေရာင္အတိ၀တ္ထားပီး..ေရႊခ်ည္မ်ွင္ေတြနဲ႔အနားကြပ္ထားတဲ့အျဖဴေရာင္ကုတ္အက်ႌအရွည္ကိုထပ္၀တ္ထားတယ္
ေငြေရာင္ျဖစ္ေနတဲ့ဆံႏြယ္ေတြကိုနဖူးေပၚမွာသပ္တင္ထားပီး..ရွင္းလင္းေျပျပစ္တဲ့နဖူးျပင္ကိုေဖာ္ျပထားတယ္..
ေရႊေရာင္အနားကြပ္ထားတဲ့မ်က္မွန္ကိုတပ္ထားပီးစူးရဲေတာက္ပေနတဲ့အစိမ္းေရာင္မ်က္လံုးေတြကိုမျမင္ေအာင္ဖံုးထားေပမယ့္ ကိုယ္ေတာ္မွတ္မိတယ္..
ဒီလူကကိုယ္ေတာ့္ကိုက်ိန္စာတိုက္သြားတဲ့စုန္းအိုႀကီးဆိုတာ..
ကိုယ္ေတာ္စုန္းအိုႀကီးေနာက္ခ်က္ခ်င္းေျပးလိုက္ခဲ့ေပမယ့္..လမ္းၾကားထဲေရာက္ေတာ့မ်က္ေျခပ်က္သြားခဲ့တယ္..
ဒါကပထမဆံုးအႀကိမ္ပဲ..ႏွစ္ေပါင္း၅၀၀အတြင္းမွာစုန္းအိုႀကီးကိုျပန္ေတြ့တာ...
ဒီစုန္းအိုႀကီးကေတာ္ေတာ္ကိုကိုယ္ေယာင္ေဖ်ာက္ေတာ္လြန္းတယ္...
ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ေတာ့္လက္ကေနေျပးမလြတ္ပါဘူး...."
(Note~စုန္းအိုႀကီးဆိုလို႔ဆံပင္ျဖဴျဖဴမုတ္ဆိတ္ျဖဴျဖဴနဲ႔ဘိုးေတာ္ႀကီးလို႔မထင္လိုက္ပါနဲ႔လို႔><)
*********************************
တီ တီ...
မွန္ျပတင္းေပါက္ကေနၾကည့္လိုက္ေတာ့အျပာေရာင္ၿပိဳင္ကားေလး..
Erenကသူေျပာထားတဲ့အတိုင္းတကယ္ကိုေက်ာင္းသြားဖို႔လာေခၚေနတာပဲ..
သူErenကိုလက္ျပလိုက္ပီးနက္ခ္တိုင္ကိုတစ္ခ်က္ျပင္လိုက္ကာလြယ္အိတ္လြယ္ပီးေအာက္ဆင္းဖို႔ျပင္လိုက္သည္
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္လိုက္ခ်င္တယ္)
သူဆိုဖာေပၚက၀တုတ္ေလးနားသြားလိုက္ပီး..
"၀တုတ္ေလး..ငါေက်ာင္းသြားမလို႔ မင္းအိမ္မွာေနခဲ့ ဘယ္မွာေလ်ွာက္မသြားနဲ႔ ၾကားလား.."
"ညေနျပန္လာခဲ့မယ္..အန္တီmarrieကိုလည္းေျပာထားတယ္ မင္းစားခ်င္တာလုပ္ေပးဖို႔..ငါသြားပီ.."
"ေျမႇာင္.."
ေအာက္ထပ္ေရာက္ေတာ့မေန့ညကခရီးကျပန္ေရာက္လာတဲ့DaddyကErenနဲ႔စကားေျပာေနသည္..
daddyကသူ႔ဘက္ကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္လာပီးမွErenဘက္ျပန္လွည့္သြားကာ
"အဲ့ဒါဆိုသြားေတာ့ေလ Eren..uncleေျပာထားတာကိုေတာ့မေမ့နဲ႔.."
"ဟုတ္ကဲ့ စိတ္ခ်ပါ uncle ဒါဆိုကြၽန္ေတာ္သြားလိုက္ပါၪီးမယ္.."
"ေကာင္းပီ.."
ကားေပၚေရာက္ေတာ့သူErenကိုမ်က္ေမွာင္ႀကံဳ႔ပီးၾကည့္လိုက္ကာ..
"မင္းတို႔ဘာေတြေျပာေနတာလဲ.."
Erenကကားေမာင္းရင္းကသူ႔ကိုၿပံဳးျပလာပီး..
"ဒီလိုပါပဲ.."
Erenကမေျပာခ်င္တဲ့ပံုမို႔သူလည္းထပ္မေမးေတာ့ပဲမ်က္လံုးကိုမိွတ္ရင္းသာလိုက္လာခဲ့လိုက္ေတာ့သည္...
မ်က္လံုးေလးေတြမိွတ္ထားတဲ့ေကာင္ေလး..
မ်က္ေတာင္စိတ္စိတ္ေလးေတြကယပ္ေတာင္ေလးသဖြယ္ျဖာက်ေနသည္..
ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ႏွာတံခြၽန္ခြၽန္လံုးလံုးေလး..တင္းေနေအာင္ေစ့ပိတ္ထားပါေသာနီရဲရဲႏႈတ္ခမ္းပါးေလးေအာက္ကအစြယ္ေသးေသးေလးကိုေတာ့ျမင္ႏိုင္စြမ္းမရိွ..
နဖူးေပၚဝဲက်ေနေသာနီညိုေရာင္ဆံစတစ္ခ်ိဳ႕..
အေတြးတခ်ိဳ႕မ၀င္ေရာက္ႏိုင္ခင္မွာပင္ လက္ကမ်က္ႏွာထက္ကိုေရာက္သြားေလပီ..
ဆံႏြယ္ေလးေတြကိုဖယ္ရွားေပးမလို႔ျပင္လိုက္စဥ္မွာပင္ စူးရဲေတာက္ပေနတဲ့အနက္ေရာင္မ်က္၀န္းေတြကပြင့္လာပီးသူ႔ကိုစိုက္ၾကည့္လာသည္..
"Sry Karen..ငါက.."
ထိုေကာင္ေလးကမ်က္လံုးေလးေတျြပန္မိွတ္သြားပီးေခါင္းေလးကိုတဖက္ေစာင္းသြားေတာ့ ျဖဴဥေနတဲ့ဂုတ္သားေဖြးေဖြးေလးကထင္းခနဲ..
ကြၽန္ေတာ္ေတာ့Karenဆိုတဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္ရူးေတာ့မယ္..
ျပန္ေတြ့ၾကည့္မယ္ဆိုရင္မယံုႏိုင္စရာေကာင္းလွသည္..
သူ႔ကိုေတြ့တိုင္းရြံရွာသလိုေရွာင္ဖယ္သြားတတ္တဲ့ေကာင္ေလးကအခုေတာ့သူ႔ရဲ့ေဘးမွာမ်က္လံုးေလးေတြမိွတ္ပီးသက္ေတာင့္သက္သာအိပ္ေနသည္..
သူမေလာပါဘူး...တစ္ေန့ေတာ့ ဒီေကာင္ေလးရဲ့အခ်စ္ေတြကိုပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ခြင့္ရတဲ့ေန့ေရာက္လာမွာလို႔သူအခိုင္အမာယံုၾကည္တယ္..
***************************
ေနေရာင္ျခည္ေနြးေနြးကအိပ္ယာထက္ျဖာက်ေနသည္..
နက္ေမွာင္ေတာက္ပေနတဲ့၀တ္ရံုေတာ္ရဲ့ေက်ာအေနာက္ဘက္မွာေတာ့အသက္၀င္လြန္းလွတဲ့အနီေရာင္မ်က္၀န္းေတြနဲ႔ေရႊေရာင္နဂါးႀကီး..
စိမ္းလဲ့ေတာက္ပေနတဲ့ေက်ာက္စိမ္းေတြနဲ႔စီျခယ္ထားတဲ့ခါးပတ္ေတာ္..
ၪီးေခါင္းထက္မွာေတာ့အနီေရာင္တလဲ့လဲ့ေတာက္ေနတဲ့မကိုဋ္..
ေငြေမွာင္ေရာင္ဆံႏြယ္ရွည္ေတြဟာမွန္ျပတင္းေပါက္ကေနတစ္ဆင့္ျဖတ္တိုက္လာတဲ့ေလေၾကာင့္တလြင့္လြင့္..
နက္ေမွာင္ေနတဲ့မ်က္ခံုးထင္းထင္းကအရိွန္အဝါတစ္မ်ိဳးကိုေပးစြမ္းေနသည္..
စူးရဲေတာက္ပေနတဲ့ဇာမဏီမ်က္၀န္းေတြကိုအသာမိွတ္ထားသည္..
ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ႏွာတံထင္းထင္း..အထက္သို႔ေကြးၫြတ္ေနတဲ့နီေစြးေနပါေသာေအးစက္စက္ႏႈတ္ခမ္း..
ခိုင္မာျပတ္သားတဲ့ေမးရိုးထင္းထင္း..
စစ္နတ္ဘုရားတစ္ျဖစ္လဲQuinxionတိုင္းျပည္ရဲ့ဧကရာဇ္Arbish...
မ်က္လံုးကိုေျဖၫွင္းစြာဖြင့္လိုက္ပီး..အိပ္ယာေပၚမွာလဲေလ်ာင္းေနရာကေနထလာသည္..
ရွည္လ်ားတဲ့အရပ္အေမာင္းနဲ႔က်စ္လ်စ္ေတာင့္တင္းတဲ့ခႏၶာကိုယ္ကေအးစက္စက္အေငြ့အသက္ေတြထုတ္လႊင့္ေနသည္
ထိုသူ႔ေရ႔ွေတာ္ေမွာက္ေရာက္လ်ွင္ပင္အလိုအေလ်ွာက္ၪီးၫြတ္ခစားသြားေအာင္လုပ္ႏိုင္စြမ္းရိွသည္..
ျဖည္းၫွင္းစြာလမ္းေလ်ွာက္လိုက္ပီးစူးရဲေတာက္ပေနတဲ့မ်က္၀န္းေတြနဲ႔အခန္းကိုလွည့္ပတ္ၾကည့္ေနသည္..
ေလထဲကေနတစ္စံုတစ္ရာကိုဆြဲထုတ္လိုက္ပီးလက္ဖဝါးေတာ္ထဲမွာကိုင္ေဆာင္လိုက္သည္...
ထို႔ေနာက္ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္စြန္းေတြကအထက္ကိုေကြးၫြတ္သြားပီး အၿပံဳးတစ္စကိုေဖာ္ထုတ္လာသည္..
ထိုအၿပံဳးကႏူးညံ့ေနြးေထြးမေနသလိုေအးစက္ေနပံုလည္းမေပၚ..
ႏႈတ္ေတာ္ကအနည္းငယ္လႈပ္ရွားသြားပီးထြက္ေပၚလာတဲ့အသံကေအးစက္ပီးဧကရာဇ္တစ္ပါးရဲ့အရိွန္အဝါေတြကိန္းေအာင္းေနသည္..
"Redin.."
ဧကရာဇ္ရဲ့လက္ထဲကအရာသည္ကား တိုက္ပြဲအလီလီကိုဧကရာဇ္နဲ႔အတူဆင္ႏႊဲခဲ့တဲ့ေငြေရာင္တလဲ့လဲ့ေတာက္ေနပီးအနက္ေရာင္အေငြ့အသက္ေတြယွက္သိုင္းေနတဲ့ ဧကရာဇ္ရဲ့Redin ဓား...
YOU ARE READING
Reader samaတို့ကျေးဇူးပြု၍nameလေးစဥ်းစားပေးကြပါ❤
DiversosFic nameလေးအတိုင်းပါပဲ ဖတ်ပီးရင် nameလေးကူပီးစဥ်းစားပေးကြပါဦး... အဟား..စတာပါ.. လိုက်ပါစီးမျောပေးကြပါဦး.❤️ ဖတ်ရှုပေးတဲ့သူအားလုံးကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်.. [တကယ်လို့Fic nameလေးစဥ်းစားမိရင်လည်းပြောလို့ရတယ်နော်٩(๑'3`๑)۶❤️] Fic nameေလးအတိုင္းပါပဲ ဖတ္ပ...