Ep~16 Zawgyi

70 5 0
                                    

"ေကာင္ေလးမလာေသးဘူးလား.."
အခုထိမလာေသးဘဲေနာက္မွာရပ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးကိုသူလွည့္ၾကည့္ပီးေျပာလိုက္ေတာ့..
"လာပီYaYa.."
ဆိုပီးေျပးလာသည္..
YaYaတဲ့လား..သူမ်က္ေမွာင္တစ္ခ်က္ႀကံဳ႔လိုက္ရင္း
"ကေလးကလားနဲ႔.."
"ျမန္ျမန္လာေတာ့..ခဏေနမိုးခ်ဳပ္ေတာ့မွာ ဘာလို႔အဲ့ေလာက္ေတာင္ေနွးေနရတာလဲလူငယ္ျဖစ္ပီး.."
"Ya Yaကလည္းဗ်ာ.."
သူစိုက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ..
"အဟမ္း..Giyano ခမ်ားကလည္းဗ်ာ..စိတ္ႀကီးပဲ..ေဒါသေလးနည္းနည္းေလာက္ေလ်ွာ့ဟုတ္ပီလား"
"ဘာ!ေကာင္ေလး.."
"ကဲ အခုလည္းၾကည့္ အသက္ကျဖင့္ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ကြာလွ၄ ၅ ၆ႏွစ္ေပါ့ဗ်ာ..ဘာေကာင္ေလး ေကာင္ေလးလဲ မသိရင္ဘိုးေတာ္ႀကီးစတိုင္နဲ႔...
က်စ္!မ်က္ေမွာင္ႀကီးႀကံဳ႔မထားစမ္းပါနဲ႔ဗ်ာ..အတည္ေျပာတာ ခမ်ားဒီလိုပံုနဲ႔ဆိုဘယ္သူမွႀကိဳက္မွာမဟုတ္ဖူး ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာယံု.."
ေျပာယံုတင္မဟုတ္ပဲ သူ႔ရဲ့ႀကံဳ႔ထားတဲ့မ်က္ခံုးႏွစ္ဖက္ကိုပါလက္နဲ႔လာေျဖေလသည္..
ဒီေကာင္ေလးဟာေလ သူ႔ကိုဆိုမေလးမစားနဲ႔..
သူ႔ကိုေတာ့အဘိုးႀကီးနဲ႔တူတယ္ေလးဘာေလးနဲ႔သူကသာအဘိုးႀကီးအတိုင္းပဲစကားေတြမ်ားေနတာ..
ထို႔ေနာက္သူ႔ပခံုးကိုလာဖက္ပီး..
"ဒီမွာကြၽန္ေတာ္ေျပာမယ္အကိုႀကီး..မိန္းကေလးေတြဆိုတာအဲ့လိုမ်ိဳးအၿမဲတမ္းမ်က္ေမွာင္ႀကံဳ႔ေနတဲ့သူေတြကိုမႀကိဳက္ဖူးဗ်..အကိုႀကီးကေခ်ာပါတယ္..ဒါေပမယ့္မိန္းကေလးေတြအေၾကာင္းနားမလည္ေသးဘူး..."
ထို႔ေနာက္သူ႔ရင္ဘက္ကိုသူလက္နဲ႔ပုတ္လိုက္ရင္း"
ကိစၥေတာ့မရိွပါဘူး..ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္လံုးရိွေနတာပဲ..တစ္ေန့အကိုႀကီးသေဘာက်တဲ့သူကိုေတြ့တဲ့အခါကြၽန္ေတာ့္ကိုေျပာ ကြၽန္ေတာ္အကိုႀကီးကိုကူညီေပးမယ္ဟုတ္ပီလား."
"မလိုဘူး...မင္းလက္ဖယ္..အႀကီးကိုမေလးမစားနဲ႔.."
"ဟမ္.."
"Giyano..အကိုႀကီး..ကြၽန္ေတာ့္ကိုေစာင့္ၪီးေလဗ်ာ.."
တကယ္ပါပဲ ဒီလူကေတာ့ကယ္လို႔မရေတာ့ဘူး..
***********************************
"ဒီေကာင္ေလးကတစ္ေန့တစ္ျခားရဲတင္းလြန္းအားႀကီးေနပီ.."
ဆိုးလြန္းတယ္...သိပ္ကိုဆိုးလြန္းတယ္..
ပီးေတာ့မေလးမစားလည္းလုပ္လြန္းတယ္..
တစ္ေန့ေန့ေတာ့ဒီGiyanoဆိုတဲ့ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့စုန္းအိုႀကီးအေၾကာင္းသိေအာင္ျပရမယ္..(ေစာင့္ေနပါပီေနာ္><)
က်စ္..အခုလည္းမလာေသးျပန္ဘူး..
"Eren..ျမန္ျမန္မလာေသး.."
သူေနာက္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေကာင္ေလးကမရိွေတာ့..
"Eren..Eren...ေကာင္ေလး မင္းဘယ္မွာလဲ.."
"Eren..ေလ်ွာက္ေနာက္မေနနဲ႔ေတာ့.."
"ေကာင္ေလး.. မင္း ဘယ္မွာလဲ..Eren..Eren ထြက္ခဲ့ေတာ့ ေမွာင္ေနပီ.."
ေကာင္းကင္ႀကီးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ၾကယ္ေရာင္ျဖျဖေတာင္ထြက္ေနပီ..
တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ေတာထဲမွာသူတစ္ေယာက္တည္း..
ဝွီးခနဲျဖတ္တိုက္သြားတဲ့ေလကလက္ေမာင္းထက္စိမ့္ခနဲ..
ေကာင္ေလးဘယ္ေရာက္သြားတာလဲ..တစ္ခုခုမ်ားျဖစ္ေနပီလား..
ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့အေတြးေတြကေခါင္းထဲ၀င္လာေတာ့ႏွလံုးခုန္သံေတြကဒိန္းကနဲေစာင့္တက္လာသည္..
တကယ္လို႔..တကယ္လို႔Erenသာတစ္ခုခုျဖစ္သြားခဲ့ရင္...
မဟုတ္ဖူး..ဘာမျွဖစ္မွာမဟုတ္ဖူး..
မေကာင္းတဲ့အေတြးေတြကိုေမာင္းထုတ္လိုက္ပီးပတ္ပတ္လည္ကိုလိုက္ရွာၾကည့္လိုက္ေပမယ့္ေကာင္ေလးရဲ့အရိပ္အေယာင္ကိုေတာင္မေတြ့..
"Eren..Er..en မင္းဘယ္မွာလဲ.."
ကိုယ္တိုင္ေတာင္သတိမထားမိပါပဲအသံေတြေတာင္တုန္လႈပ္ေနမိသည္အထိသူထိုေကာင္ေလးကိုစိတ္ပူေနမိသည္..
"Eren..Er.."
"woahh!!!အဟား..Giyano ခမ်ားလန္႔သြားတယ္မလား..တကယ္ကိုကေလးႀကီးက်လို႔ဗ်ာ..ဘာေတြဒီေလာက္ေၾကာက္ေနတာလဲ.."
"Eren..မင္း..Eren!!!.."
"ဟမ္.."
"အ့.."
သူErenေနာက္ကေႁမြကိုလက္နဲ႔ဆြဲဖယ္လိုက္ေတာ့အဆိပ္ရိွပါေသာထိုအေကာင္ရဲ့အစြယ္ကသူ႔လက္မွာစိုက္ခနဲ...
​ေခါင္းကေနကိုင္ပီး လႊင့္ပစ္လိုက္ေတာ့ေႁမြကအေဝးကိုလြင့္စင္သြားပီးျမက္ခင္း​ၾကားထဲေလ်ွာခနဲတိုးပီးေပ်ာက္သြားေတာ့သည္..
"Giyano..Giyano..."
သူ႔ဆီကိုလာေနတဲ့ေကာင္ေလးရဲ့ပံုရိပ္ကဝိုးတို႔၀ါးတား..ေခါင္းထဲကလည္းျပာေနပီးမူးလာသည္..
က်စ္!သူ ဂါထာရြတ္လိုက္ပီးေႁမြကိုဖယ္လိုက္လို႔ရေပမယ့္ အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္းကသူ႔စိတ္ထဲမွဘာမွမျမင္ႏိုင္ေတာ့ ေကာင္ေလးတစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာေၾကာက္ပီးလုပ္မိလုပ္ရာလက္နဲ႔ဆြဲပစ္လိုက္မိတာ
အဟက္!Giyanoဆိုတဲ့သူကဘယ္ေလာက္ေတာင္ေသြးထြက္ရမွာကိုမုန္းလိုက္သလဲေလ..
ၪီးေနွာက္မဲ့လိုက္ေလျခင္းGiyano...
"Giyano..ခမ်ားအဆင္ေျပရဲ့လား..ကြၽန္ေတာ္..ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္..ကြၽန္ေတာ္တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္..Karen..ဟုတ္တယ္ Karenဆီမွာေဆးေတြပါတယ္..လာ..Giyanoထ ကြၽန္ေတာ္တို႔Karenဆီအျမန္သြားရေအာင္ေနာ္..ခမ်ားဘာမွမျဖစ္ေစရဘူး.."
သူ႔လက္ကိုအတင္းလာဆြဲပီးထေစတဲ့​ေကာင္ေလးကိုတြန္းဖယ္လိုက္ပီး..
"မလိုဘူး.."
"Giyano!!ခမ်ားသိပ္ကိုသတၲိေကာင္းေနတယ္ေပါ့ဟုတ္လား..ေသသြားလိမ့္မယ္ဗ်..နားလည္လား..မဟုတ္တာေခါင္းမာမေနနဲ႔.."
"ဟမ္.."
ဒီေကာင္ေလးကသူ႔ကိုေအာ္လိုက္တာလား..
သူသိတဲ့Erenဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကသူတစ္ပါးကိုေအာ္ဖို႔မေျပာနဲ႔အၿမဲတမ္းအၿပံဳးေလးနဲ႔ဆက္ဆံတတ္တဲ့ေကာင္ေလးမ်ိဳး..အခုလိုေအာ္ရသည္အထိေတာင္သူ႔ကိုစိတ္ပူေနတာလား....
Erenသူ႔ကိုစိတ္ပူေနသည္ဆိုတဲ့အေတြးမ်ိဳးေတြးမိေတာ့ႏွလံုးသားထဲမွာေနြးခနဲ..
"sry..ကြၽန္ေတာ္ခမ်ားကိုစိတ္ပူလို႔ေအာ္မိသြားတာပါ..ေတာင္းပန္ပါတယ္..Giyano ကြၽန္ေတာ္တို႔Karenဆီသြားရေအာင္ေလ..ေနာ္.."
တတ္လည္းတတ္ႏိုင္တဲ့ေကာင္ေလးေစာေစာကေအာ္လိုက္တာသူမဟုတ္တဲ့အတိုင္းအခုေတာ့မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔...
ေႁမြကအဆိပ္မရိွပါဘူး..ဒီတိုင္းေခါင္းမူးတာေလာက္ပါပဲ..ပီးေတာ့အဆိပ္ရိွတယ္ဆိုရင္ေတာင္မွသူဘာမျွဖစ္မွာမွမဟုတ္တာ...
ဒီေကာင္ေလးကအလကားလာစိတ္ပူေနတာ..
ဒါေပမယ့္ သူ႔စိတ္ထဲမွာေတာ့အေတာ္ေလးကိုေက်နပ္ေနမိသည္..
"မလိုဘူး..ငါအဆင္ေျပ..Eren..ေကာင္ေလး မင္းဘာလုပ္တာလဲ..ျပန္ခ်!!!.."
"တိတ္တိတ္ေန မဟုတ္ရင္ခမ်ားကိုကြၽန္ေတာ္ပစ္ခ်ပစ္မွာ.."
"က်စ္!မဟုတ္ဖူး..ေႁမြကိုက္ခံရတာလက္ေလ..မင္းကဘာလို႔ငါ့ကိုေက်ာပိုးေနတာလဲ..ေကာင္ေလးငါေျပာေနတယ္!!.."
"ကြၽန္ေတာ္သိတယ္..ေႁမြကိုက္ခံရရင္မူးတတ္တယ္တဲ့ အဲ့ေတာ့ခမ်ားလမ္းေလ်ွာက္ႏိုင္မွာမဟုတ္ဖူး..အဲ့တာေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ္ခမ်ားကိုေက်ာပိုးပီးသြားမွရမွာ.."
"က်စ္!မလိုဘူးလို႔ေျပာေနတယ္..ငါဘာမွမျဖစ္ဖူး.."
"ေကာင္ေလး ငါေျပာ.."
"Giyano...ေက်းဇူးျပဳ၍..ေက်းဇူးျပဳ၍ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးသာလိုက္ခဲ့ေပးပါဗ်ာ..ကြၽန္ေတာ္တကယ္စိတ္ပူေနလို႔ပါ.."
"ငါ..က်စ္!ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးဆိုကြာ..."
ထို႔ေနာက္ဘာစကားမွထပ္ဆိုမလာေတာ့ဘဲတိတ္တိတ္ေလးသူ႔ေက်ာကိုမွီပီးေနေနတဲ့Giyanoေၾကာင့္သူတစ္ခ်က္ၿပံဳးလိုက္မိရင္း Karenဆီအျမန္သြားဖို႔ၪီးတည္လိုက္သည္..
ထိုအခ်ိန္မွာErenေက်ာေပၚကေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့စုန္းအိုႀကီးGiyanoကေတာ့စိတ္ထဲမွာအေတြးတစ္ခုပဲရိွေတာ့သည္..
သြားပါပီ...သူ႔ရဲ့သိကၡာေတြေတာ့ကုန္ပါပီ..
ႏွစ္ေပါင္း၆၀၀ေက်ာ္ေတာင္သက္တမ္းရိွပီျဖစ္တဲ့စုန္းအိုႀကီးကေႁမြကိုက္ခံရလို႔လူသားေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကေက်ာပိုးတာကိုခံလိုက္ရတယ္တဲ့...
ပီးေတာ့ေႁမြကလည္းအဆိပ္မရိွတဲ့ေႁမြတဲ့ေလ..
ရွက္စရာေကာင္းလိုက္ပါဘိ..ရွက္စရာေကာင္းလိုက္ပါဘိ.....
**************************
"Eren..မင္းတို႔ဘာျဖစ္လာတာလဲ.."
Erenကသူ႔အေမးကိုေတာင္မေျဖအားဘဲ စုန္းအိုႀကီးကိုအထဲထဲထိေက်ာပိုးသြားပီးမွကုတင္ေပၚခ်လိုက္ကာတစ္ခုခုကိုအေလာတႀကီးရွာေနေလသည္....အင္း..ကုတင္ေပၚမွာထိုင္ေနတဲ့စုန္းအိုႀကီးကေတာ့ေခါင္းကိုတစ္ဖက္ကိုသာဇက္က်ိဳးမတက္ေစာင္းထားေလရဲ့..
သူတို႔ေတြဘာမ်ားျဖစ္ခဲ့ၾကတာပါလိမ့္..
"Karen..ေဆးအိတ္.."
"ဟမ္.."
"က်စ္!ေဆးအိတ္ဘယ္မွာလဲလို႔.."
"အာ..ခဏ..ငါရွာေပးမယ္.."
သူလည္းမီးေမႊးေနရာကေနထလိုက္ပီး လြယ္အိတ္ထဲကေဆးအိတ္ကိုထုတ္ေပးလိုက္သည္...
"ေရာ့..Eren..မင္းတို႔ဘာျဖစ္လာတာလဲ ေခ်ာ္လဲလာတာလား.."
"မဟုတ္ဖူး..ေႁမြကိုက္ခံရတာ.."
"ေႁမြကိုက္ခံရတာ!!!..ဒါဆိုမင္းေရွးၪီးသူနာျပဳနည္းနဲ႔အရင္မလုပ္ခဲ့ပဲ..ဒီအထိေက်ာပိုးပီးေျပးလာတာလား.."
သာမန္လူသာဆိုေသေနေလာက္ပီ...
"ဟမ္..ငါ..ငါေမ့သြားတာ မင္းဆီမွာေဆးအိတ္ပါတယ္ဆိုပီးေျပးလာတာ.."
"ဘာေတြပြစိပြစိေတြေျပာေနၾကတာလဲ..ဖယ္ေတာ့..ငါျပန္ေတာ့မယ္.."
"မရပါဘူး..ခမ်ားေႁမြကိုက္ခံထားရတာ..ပီးေတာ့ဒီေနရာကခမ်ားေနရာပဲေလ ဘယ္ကိုသြားခ်င္ေသးတာလဲ.."
"က်စ္!ငါဘာမွမျဖစ္ဖူး..မင္းတို႔ရဲ့ေဆးေတြလည္းမလိုဘူး..ဖယ္ေတာ့.."
"မရဘူး..ခမ်ားဘယ္မွမသြားရဘူး.."
"ေကာင္ေလး..ငါစကားတစ္ခြန္းကိုႏွစ္ခါမေျပာခ်င္ဘူး ဖယ္.."
"မဖယ္ဘူး.."
"Erenဖယ္လိုက္ပါကြာ..သူဘာမွမျဖစ္ဖူးလို႔ေျပာေနတာပဲ..ပီးေတာ့သူ႔ပံုစံၾကည့္ရတာတစ္ခုခုကိုအေလာတႀကီးလုပ္စရာရိွေနတဲ့ပံုပဲ.."
"က်စ္!ဘယ္ေလာက္အေရးႀကီးႀကီးအသက္ေလာက္အေရးႀကီးမွာမလို႔လား..Karenမင္းမသိဘူးဒီလူႀကီးကေခါင္းအရမ္းမာတာ...Giyano ခမ်ားဘယ္မွမသြားရ..ဟမ္.. Giyano!!Giyano ျပန္လာခဲ့.."
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္စကားေျပာေနတုန္းGiyanoကလွစ္ခနဲေပ်ာက္သြားေလပီ..သူဂူအျပင္ကိုအျမန္လိုက္ၾကည့္ေပမယ့္Giyanoကအစအနေတာင္ရွာမရေတာ့..
"က်စ္!ဒီလူႀကီးကတကယ္ျမန္တာပဲ.."
ဒီေလာက္ေတာင္ေျပးႏိုင္တာဆိုေတာ့ တကယ္ပဲဘာမွမျဖစ္ဖူးမ်ားလား..အင္း...သူပဲအစိုးရိမ္လြန္ေနမိတာလား...
ေက်ာက္ဂူထဲကိုေခါင္းငိုက္စိုက္နဲ႔ျပန္လာတဲ့Erenကိုၾကည့္ကာ..
"Erenရာ..မင္းၾကည့္ရတာတကယ္ကိုစိုးရိမ္ေနတဲ့ပံုပဲ..ငါ့ကိုယံုသူဘာမွမျဖစ္ဖူး.."
"အင္း.."
ထို႔ေနာက္ေက်ာက္ကုတင္ထက္လွဲလိုက္ရင္းသူ႔ဘက္မ်က္ႏွာမူလာကာ..
"Sry..Karenငါထင္းမရွာခဲ့ရဘူး.."
"ရပါတယ္..မေန့ကထင္းေတြက်န္ေသးတယ္.."
"အင္း...ဒါနဲ႔၀တုတ္ေလးေရာမျမင္ပါ့ပဲ ေမွာင္ေတာင္ေမွာင္ေနပီ ဘယ္သြားေနတာလဲ.."
"မင္းတို႔ျပန္မလာေသးလို႔ေလ..ငါသူ႔ကိုသြားရွာခိုင္းထားတာ.."
"ဟမ္..ေဟး..မင္း၀တုတ္ေလးကိုတစ္ေကာင္တည္းလႊတ္လိုက္တာလား..ပီးေတာ့ေၾကာင္တစ္ေကာင္ကဘယ္လိုလုပ္မင္းေျပာတာကိုနားလည္မွာလဲ..သြားရေအာင္ Karen ၀တုတ္ေလးလမ္းေပ်ာက္ေနလိမ့္မယ္.."
"ပူမေနနဲ႔ သူဘာမျွဖစ္မွာမဟုတ္ဖူး.."
"ဒါေပမယ့္..."
"ေျမႇာင္.."
သူတို႔ေျပာေနတုန္းရိွေသးဂူထဲကို၀င္လာတဲ့၀တုတ္ေလး..
တစ္ကိုယ္လံုးလည္းရႊံ႔ေတြေပေနပီး မည္းတူးေနသည္..
"ခြီး.."
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္းဘာရယ္တာလဲ..)
သူ႔ကိုၾကည့္ပီးရယ္ေနတဲ့Karenနားသြားလိုက္ေတာ့..
"ေဟး..ငါ့နားမကပ္နဲ႔ေနာ္ မင္းကရႊံ႔ေတြနဲ႔ ခြီး..ဘယ္ဗြက္ထဲေခ်ာ္လဲလာတာလဲ.."
"ေျမႇာင္.."(အဲ့တာေမာင္မင္းေၾကာင့္ေလ..)
သူပဲကိုယ္ေတာ့္ကိုအတင္းစုန္းအိုႀကီးတို႔ကိုသြားရွာခိုင္းပီး..
ေမွာင္ေနတာက​တေၾကာင္း...ဟိုဟိုဒီဒီစိတ္ရႈပ္စရာေကာင္းတဲ့ပုရစ္သံေတြကတေၾကာင္း..
ဒီ၀တုတ္တုတ္ခႏၶာကိုယ္ႀကီးကိုသယ္ေနရတာကတေၾကာင္း...သြားရင္နဲ႔ဗြက္အိုင္ထဲေမွာက္လဲသြားတာမ်ား ဗြမ္းခနဲ..
အခုလည္းကိုယ္ေတာ့္ကိုအနားအကပ္မခံတဲ့အျပင္ရယ္ေနေသးတယ္
Karen..ဒီေကာင္ေလးကိုအျပစ္ေပးမွရေတာ့မယ္..
"သြားသြား..Ar..အဟမ္း..၀တုတ္ေလးေရသြားခ်ိဳးလိုက္..ပီးမွအထဲျပန္၀င္ခဲ့.."
"ေျမႇာင္..."(ဒီေလာက္ရာသီဥတုေအးေနတာကို Karen ေမာင္မင္း!!)
"Karenကလည္းကြာ စမေနနဲ႔ေတာ့ ဒီေလာက္ေအးေနတာကို ဘယ္လိုလုပ္ေရခ်ိဳးခိုင္းေနတာလဲ..မနက္မွေရခ်ိဳးေပးလိုက္ေတာ့.."
"စေနတာ??ဘယ္သူလဲ ငါလား..မစပါဘူး..ငါအတည္ေျပာေနတာ..ပီးေတာ့ဒီေလာက္ညစ္ပတ္ေပတူးေနတာႀကီးနဲ႔အတူတူမအိပ္ခ်င္ပါဘူး..ဘာလဲ Eren မင္းေရာအိပ္ခ်င္တယ္လို႔ေတာ့မေျပာနဲ႔ေနာ္.."
"အမ္..အဟမ္း..သြား..၀တုတ္ေလးမင္းသခင္ေျပာတဲ့အတိုင္းေရသြားခ်ိဳးလိုက္ ပီးရင္ဒီကိုကိုကေနြးေအာင္ဖက္အိပ္ေပးမယ္ေနာ္.."
ညစ္ပတ္ေပတူးေနတာႀကီးbe like(=_=)))
သူတို႔ေျပာတာကိုနားလည္လားေတာ့မသိ၀တုတ္ေလးကအျပင္ကိုလံုးလံုးလံုးလံုးနဲ႔ထြက္သြားတာမ်ားေနာက္ေတာင္ျပန္လွည့္မၾကည့္သြား
အင္း..ဒါမွမဟုတ္ေရခ်ိဳးခိုင္းလို႔မ်ားသူတို႔ကိုစိတ္နာသြားတာလားမသိ..
မျဖစ္ေတာ့မျဖစ္ႏိုင္ဘူးမလား..ေၾကာင္တစ္ေကာင္ကဘယ္လိုလုပ္အဲ့လိုေတြနားလည္မွာလဲ..
သူမီးေမႊးေနတဲ့Karenကိုၾကည့္လိုက္ရင္း..
"Karen မင္းတကယ္ပဲ၀တုတ္ေလးကိုသြားမၾကည့္ေတာ့ဘူးလား.."
"အင္း..သူဘာမွမျဖစ္ပါဘူး.."
"ဒါေပမယ့္ သူကေၾကာင္ေလးေလကြာ ဖ်ားသြားရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ဒါမွမဟုတ္တစ္ေနရာရာကိုထြက္သြားရင္ ရွာလို႔မေတြ့ပဲေနမယ္ေနာ္.."
"ကိစၥမရိွ.."
ဟိုးအရင္ကArbishေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့ပံုေတြေခါင္းထဲေရာက္လာေတာ့..
"က်စ္!..ငါသြားလိုက္ၪီးမယ္.."
"Karen..မင္းပဲမသြားဘူးဆိုပီး.."
"မင္းပဲေျပာတယ္ေလ ေၾကာင္ေလးေတြကႏုႏုနယ္နယ္ေလးေတြဆို.."
ထို႔ေနာက္အိတ္ထဲကဓာတ္မီးကိုထုတ္လိုက္ရင္း..
"Eren ငါသြားပီ မီးဆက္ေမႊးထားလိုက္ေတာ့..ပီးရင္ အသားဗူးေလးေတြပါေနႊးေပးထားေနာ္..၀တုတ္ေလးကိုေရခ်ိဳးေပးပီးရင္ေကြၽးရေအာင္လို႔ အဲ့ေကာင္ေလးအခုထိဘာမွမစားရေသးဘူး..ဗိုက္ဆာေနေလာက္ပီ...ဒါဆိုငါသြားပီေနာ္.."
"ေအးေအး..ျဖည္းျဖည္းလည္းသြားၪီး ေခ်ာ္လဲမယ္.."
စိတ္မပူဘူးသာေျပာတာ..ေျပာသြားလိုက္တာေတြမ်ား၀တုတ္ေလးအေၾကာင္းႀကီးပဲ..
သူေခါင္းသာအသာယမ္းလိုက္ရင္းမီးေမႊးဖို႔ျပင္လိုက္သည္..
တကယ္ပါ..Karenဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကပါးစပ္ကသာမစိုးရိမ္ဘူးေျပာတာ တကယ္တမ္းသူ႔ေလာက္၀တုတ္ေလးကိုစိတ္ပူတတ္တာသူပဲရိွတယ္...
ဒါနဲ႔...Giyano..သူေရာအဆင္ေျပရဲ့လား.....





Reader samaတို့ကျေးဇူးပြု၍nameလေးစဥ်းစားပေးကြပါ❤Where stories live. Discover now