"သခင္ကဘာလို႔မလာေသးတာလဲ.."
စိတ္လႈပ္ရွားမႈေၾကာင့္သူ႔ရဲ့အေနာက္ဘက္မွာအၿမႇီးေလးေတာင္ထြက္လာေနပီ...
အၿမႇီးေလးကိုခါယမ္းရင္းဟိုေလ်ွာက္လိုက္ဒီေလ်ွာက္လိုက္နဲ႔သခင္အလာကိုေစာင့္ေနမိသည္..
ဒါမွမဟုတ္ဒီေနရာကိုသခင္မသိလို႔မ်ားလား..
"ဟင့္အင္း မျဖစ္ႏိုင္ဘူး..သခင္ကmemoရိွတဲ့ေနရာကိုသိတယ္.."
မီးစာကုန္ခါနီးျဖစ္ေနတဲ့မီးဖိုထဲထင္းထပ္ထည့္ရင္းေခါင္းေလးကလည္းတလႈပ္လႈပ္..
"သခင္လာပီ.."
သခင္ကဒီနားေရာက္မလာေသးေပမယ့္သခင့္ရဲ့အနံ႔ကိုသူသိသည္...ပီးေတာ့..အနည္းငယ္ၫွီစို႔စို႔အနံ႔...သခင္ဒဏ္ရာရလာတာလား!!!
အေမွာင္ထုတစ္ဖက္ျခမ္းကေနထြက္လာတဲ့သခင့္နားအေျပးသြားလိုက္ပီး..
"သခင္...သခင္ ဘာျဖစ္လာတာလဲ သခင့္ကိုဘယ္သူထိခိုက္ေအာင္လုပ္လိုက္တာလဲ..memo..memoအဲ့ဒီလူကိုသြားသတ္မယ္.."
"မင္းသခင္ကိုဘယ္သူကထိခိုက္ေအာင္လုပ္ႏိုင္မွာမလို႔လဲ..ဒီတိုင္း မေတာ္တဆျဖစ္သြားတာ.."
"အာ..အဲ့လိုလား..ဒါနဲ႔သခင္ဘာလို႔ေနာက္က်ေနတာလဲဟင္.."
"အက်ႌ.."
"ဟင္.."
သခင္ကသူ႔အေမးကိုျပန္မေျဖပဲအက်ႌကိုေတာင္းလာတာေၾကာင့္သူမ်က္လံုးေလးဝိုင္းပီးနားမလည္သလိုသခင့္ကိုၾကည့္မိေတာ့
"က်စ္!မင္းကိုေပးလိုက္တဲ့အက်ႌထဲမွာအိတ္ေဆာင္crystalလုပ္ဖို႔ပစၥည္းေတြရိွတယ္.."
"အာ..ဟီး..memoေမ့သြားတယ္.."
သူေန့လည္ကသခင္ခြၽတ္ေပးထားတဲ့အက်ႌကိုသစ္လံုးအိမ္ေလးထဲကေနသြားယူလိုက္ပီး..
"သခင္.."
"အင္း...ဘယ္သူလာလာအထဲကို၀င္ခြင့္မေပးနဲ႔.."
"ဟုတ္ကဲ့သခင္.."
သခင္ကအထဲကို၀င္မလို႔ျပင္ပီးမွသူ႔ဘက္ကိုျပန္လွည့္လာေတာ့..
"သခင္ဘာမ်ားမွာစရာရိွေသးလို႔လဲဟင္.."
"အိမ္..အဆင္ေျပတယ္.."
"ဟမ္...သခင္"
သခင္ကေတာ့သူ႔ကိုလွည့္မၾကည့္ေတာ့ပဲတံခါးပိတ္ပီးအထဲကို၀င္သြားပီျဖစ္သည္..
အိမ္??အဆင္ေျပတယ္??သခင္ဘာေျပာ...
Ughhh!!သခင္ကmemoကိုခ်ီးက်ူးသြားတာပဲ..
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္သခင္.."
တံခါးဘက္ကိုမ်က္ႏွာမူပီးသခင့္ကိုေျပာလိုက္ပီးမွသခင္အေနွာင့္အယွက္ျဖစ္သြားမွာစိုးတာေၾကာင့္ပါးစပ္ကိုလက္ကေလးနဲ႔အျမန္အုပ္လိုက္ရင္းမီးဖိုနားေလးမွာတိတ္တိတ္ေလးသြားထိုင္ေနလိုက္သည္...
သခင္ကMemoကိုခ်ီးက်ူးသြားတာပဲ....
ေပ်ာ္လိုက္တာ..memoအရမ္းေပ်ာ္တာပဲ....
*************************************
"Arbish...ခမ်ား ဘယ္မွာလဲ..Arbish.."
သူဓာတ္မီးကိုလက္ကကိုင္ရင္း Arbishေနာက္လိုက္ရွာေနေပမယ့္ ျမန္လြန္းတဲ့ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာကအရိပ္အေယာင္ေတာင္မေတြ့လိုက္ရ..
ေက်ာက္ေရကန္နားေရာက္ေနပီမ်ားလား..ဒီေလာက္ျမန္ျမန္ႀကီးမျဖစ္ႏိုင္...
ေတြးလို႔မွမဆံုးေသးေရကန္နားကေက်ာက္ျပားေလးေပၚမွာလံုးလံုးေလးထိုင္ေနတဲ့၀တုတ္ေလး..
သူအျမန္ေျပးသြားလိုက္ပီး...
"Arbish..ခမ်ားကလည္းျမန္လိုက္တာဗ်ာ.."
"ပီးေတာ့ဘာလို႔ကြၽန္ေတာ္ေခၚေနတာကိုအသံမေပးရတာလဲ.."
Arbishကသူ႔ဘက္ကိုမ်က္ႏွာလွည့္မလာပဲေရကန္ဘက္ပဲမ်က္ႏွာမူထားသည္..
"ဟမ္..Arbishခမ်ားဘာျဖစ္.."
သူေပြ့မလို႔လုပ္လိုက္ေပမယ့္သူ႔လက္ကေနေရွာင္ထြက္သြားပီးေက်ာက္ျပားအစြန္းဘက္ထိတိုးသြားသည္..
"ဟမ္..ေဟး..မဟုတ္မွလြဲလို႔ ခမ်ားကြၽန္ေတာ့္ကိုစိတ္ဆိုးေနတာလား.."
ေခါင္းေလးေစာင္းလာပီးသူ႔ဘက္ကိုလွည့္ၾကည့္လာတဲ့၀တုတ္ေလး..
အေမွာင္ထဲမွာမ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္းေတာက္ေတာက္ေလးေတြကအေရာင္တလဲ့လဲ့..ႏွာေခါင္းလံုးလံုးေလးကိုရႈံ႔ပြရႈံ႔ပြေလးလုပ္ပီး မၾကည္သလိုတစ္ခ်က္ၾကည့္ပီးတစ္ဖက္ျပန္လွည့္သြားေလသည္..
အေသအခ်ာကိုပဲ Arbishသူ႔ကိုစိတ္ေကာက္ေနပါပီ..ဒီလိုပံုနဲ႔ဆိုေရခ်ိဳးတာေနာက္က်ေတာ့မွာပဲ
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေရကေတာ့ခ်ိဳးေပးမွရမွာ..တစ္ကိုယ္လံုးညစ္ပတ္ေပတူးေနတာေလ..ပီးေတာ့Arbishကဘုရင္တစ္ပါးေလ ဘယ္လိုလုပ္ရႊံ႔ေတြေပပြေနတဲ့ပံုႀကီးနဲ႔ေနႏိုင္မွာလဲ..
အခုေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာကစိတ္ေကာက္ပီးသူ႔ဘက္ေတာင္လွည့္မလာေပ..
ဆြဲေပြ့ပီးေရကန္ထဲပစ္ခ်လိုက္ျပန္ရင္လည္းArbishလူအျဖစ္ျပန္ေျပာင္းတဲ့အခါသူ႔ကိုလြယ္လြယ္နဲ႔လႊတ္ေပးမွာမဟုတ္ဖူး..ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ..
"Arbish...Arbish..၀တုတ္ေလး..ေရာ္..ခမ်ားဒီဘက္မလွည့္ဘူးလား..အဲ့တာဆိုလည္းကြၽန္ေတာ္သြားပီေနာ္..တကယ္ေျပာတာ..ကြၽန္ေတာ္သြားပီေနာ္..သြားပီ..တကယ္သြားပီ.."
အသံေတြတိတ္ဆိတ္သြားမွသူအေနာက္ကိုျပန္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့Karenကမရိွေတာ့..
ဒီေကာင္ေလး..တကယ္ပဲကိုယ္ေတာ့္ကိုတစ္ေယာက္တည္းထားသြားတာလား...
ကိုယ္ေတာ့္အေပၚအဲ့ေလာက္ထိအၾကင္နာတရားကင္းမဲ့လိမ့္မယ္လို႔မထင္ထားခဲ့မိဘူး...
ထိုင္ေနရာကေနေက်ာက္ေရကန္ကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္းအျမင့္ႀကီး..
က်စ္!ကိုယ္ေတာ္ကေရကိုဘယ္လိုခ်ိဳးရမွာလဲ..
သူ႔ကိုယ္သူငံု႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ရႊံ႔ေတြနဲ႔ေပတာတူးေနတဲ့အေမႊးေတြ..
Karenေျပာတာလည္းမမွားဘူး..ကိုယ္ေတာ္ေရခ်ိဳးမျွဖစ္မွာ..ဒီလိုပံုစံနဲ႔ဘယ္လိုမွမေနႏိုင္ဘူး..
လက္တစ္ဖက္ကိုေျမႇာက္လိုက္ပီးကန္ေဘာင္ကိုလွမ္းကိုင္ေပမယ့္လည္းမမွီ..
က်စ္!!!ေျမႇာင္!!!!
သူ႔လက္ေအာက္ကေနလာေပြ့တဲ့လက္တစ္ဖက္...
ရုတ္တရက္မို႔သူလန္႔သြားပီးRedinကိုဆြဲထုတ္ဖို႔လုပ္လိုက္ေပမယ့္ ေမ့ေနတာကသူကဘာဆိုဘာမွမလုပ္ႏိုင္တဲ့ေၾကာင္၀တုတ္တစ္ေကာင္ျဖစ္ေနေၾကာင္း..
ေျခေတြလက္ေတြလႈပ္ပီးအသားကုန္ယမ္းလိုက္ေတာ့..
"ၿငိမ္ၿငိမ္ေန..မဟုတ္ရင္ေရကန္ထဲပစ္ခ်ပစ္လိုက္မယ္.."
"ေျမႇာင္.."(Karen)
သူမ်က္ႏွာလွည့္ပီးၾကည့္လိုက္ေတာ့သူ႔ကိုၾကည့္ေနတဲ့karen..
"ေျမႇာင္.."
"ေတာ္ေတာ့ ေရျမန္ျမန္ခ်ိဳးရေအာင္..အေအးပတ္လိမ့္မယ္.."
သူ၀တုတ္ေလးကိုေက်ာက္ျပားေပၚမွာခ်ေပးလိုက္ပီး ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ေရခ်ိဳးေပးလိုက္သည္..
ေရခ်ိဳးေပးလိုက္ပီးမွယူလာတဲ့တဘက္ေလးကိုပတ္ေပးလိုက္ပီးဆြဲေပြ့လိုက္သည္..
"ေျမႇာင္.."
ခႏၶာကိုယ္ကိုအတင္းလွည့္ပီးသူ႔ရင္ခြင္ထဲကိုတိုး၀င္လာတာေၾကာင့္သူလည္းျပန္ဖက္ထားလိုက္ပီးေက်ာက္ဂူထဲကိုအျမန္ျပန္ဖို႔ျပင္လိုက္သည္..
တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္တိုက္လာတဲ့ေလေတြကသူ႔လက္ေမာင္းထက္စိမ့္ခနဲ..
အခုမွေရခ်ိဳးထားတဲ့Arbishဆိုေျပာမေနနဲ႔ေတာ့..
ျမန္ျမန္မသြားရင္အေအးပတ္ေတာ့မယ္....
"ဟပ္ခ်ိဳး!!.."
"Karenရာ..မင္းတကယ္ႀကီး၀တုတ္ေလးကိုေရခ်ိဳးေပးလိမ့္မယ္လို႔ထင္မထားခဲ့ဘူး.."
မီးဖိုေဘးနားမွာထိုင္ရင္း ၀တုတ္ေလးကိုရင္ခြင္ထဲေပြ့ကာတဘက္သုတ္ေပးေနတဲ့သူ႔ကိုErenကေျပာလာေတာ့..
"အင္း..ဒါနဲ႔မင္းအသားဗူးေတြႏႊေးပီးပီလား.."
"ဟပ္ခ်ိဳး!!!.."
"ေနႊးပီးပီ ငါယူခဲ့ေပးမယ္.."
"အင္း ေက်းဇူး.."
ထို႔ေနာက္တဟပ္ခ်ိဳးထဲခ်ိဳးေနတဲ့ရင္ခြင္ထဲကArbishကိုၾကည့္လိုက္ရင္း..
က်စ္!သူေရခ်ိဳးေပးမိတာမွားမ်ားမွားသြားပီလား..
ေရသုတ္ေပးပီးသြားေတာ့အသားဗူးေလးကိုေဖာက္ပီးေကြၽးေပမယ့္ ကိုယ္ေတာ္ကမစားပဲသူ႔ရင္ခြင္ထဲသာတိုး၀င္ေနသည္..
"Arb..၀တုတ္ေလး မင္းနည္းနည္းေလးေတာ့စားမွေပါ့ကြာ..မဟုတ္ရင္ေနမေကာင္းျဖစ္လိမ့္မယ္.."
"၀တုတ္ေလးနည္းနည္းေလးျဖစ္ျဖစ္စားလိုက္ေနာ္၀တုတ္ေလး.."
ဘယ္လိုေကြၽးေကြၽးတုတ္တုတ္မွမလႈပ္ေတာ့အသားဗူးကိုErenလက္ထဲသာထိုးေပးလိုက္ပီး..
"ငါ၀တုတ္ေလးကိုအိပ္ယာေပၚသြားသိပ္လိုက္ၪီးမယ္..တေရးႏိုးသူဗိုက္ဆာတဲ့အခါမွပဲေကြၽးလိုက္ေတာ့မယ္.."
Karenေပးတဲ့အသာဗူးကိုယူလိုက္ပီး..
"အင္း..မင္းအတြက္ငါေခါက္ဆြဲဗူးျပဳတ္ေပးထားမယ္..ခဏေန၀တုတ္ေလးကိုသိပ္ပီးရင္မင္းစား.."
"မလိုဘူး..ငါလည္းဗိုက္မဆာဘူး..မင္းစားခ်င္စားလိုက္.."
"Karen..အဲ့တာဆိုအသားဗူးေလးေတာ့စားလိုက္...ေနာက္ထပ္တစ္ဗူးယူပီးေနႊးေပးမယ္ခဏေစာင့္.."
"ေနေန..Eren..ငါတကယ္ဗိုက္မဆာဘူး.."
"က်စ္!Karen Karen...၀တုတ္ေလးကမင္းနဲ႔တူလို႔ေခါင္းမာေနတာသိလား.."
"အဟား.."
Karenကတစ္ခ်က္ရယ္လိုက္ပီး၀တုတ္ေလးကိုေပြ့ကာကုတင္ေပၚတက္သြားေလသည္..
သူလည္းေျပာမရဆိုမရႏွစ္ေယာက္ကိုၾကည့္ကာေခါင္းယမ္းလိုက္ရင္းေခါက္ဆြဲတစ္ဗူးျပဳတ္ဖို႔ျပင္လိုက္ပီးမွ..
"ဒါနဲ႔..Giyanoအဲ့ဒီလူဗိုက္မ်ားဆာေနမလား.."
လက္မွာလည္းဒဏ္ရာႀကီးနဲ႔ကိုေတာ္ၾကာတစ္ေနရာရာမွာမ်ားမူးေမ့လဲေနမလား..
အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္းကသူသာGiyanoကိုစဖို႔ပုန္းမေနခဲ့ဘူးဆိုရင္....
တကယ္ပါပဲ..သူဘာေတြေလ်ွာက္လုပ္မိသြားတာလဲ..
Giyanoကသူ႔ေၾကာင့္ဒဏ္ရာရသြားတာကိုဒီအတိုင္းလႊတ္ေပးမိလိုက္တယ္..
အခုအခ်ိန္အဲ့ဒီလူဘယ္ေနရာမွာမ်ားေနေနပါလိမ့္..ဒီေနရာကသူ႔ေနရာလို႔ေျပာထားတာကို..သူ႔မွာတျခားသြားစရာေနရာေရာရိွပါ့မလား..
က်စ္!Giyano အဲ့ဒီလူသူ႔ကိုစိတ္ပူေအာင္တကယ္လုပ္တာပဲ...
သူလည္းစားခ်င္စိတ္မရိွေတာ့တာမို႔Karenေဘးနား၀င္လွဲရင္းအိပ္ဖို႔ျပင္လိုက္သည္...
ဒီေန့ေတာ့ထူးထူးဆန္းဆန္းKarenေဘးမွာအိပ္ရတာမို႔ရင္ခုန္တာမ်ိဳးမရိွေတာ့
အဲ့ဒီအစားGiyanoကိုပဲစိုးရိမ္ေနမိတာေၾကာင့္ လူလည္းေတာ္ေတာ္နဲ႔အိပ္မေပ်ာ္ဟိုလွည့္လိုက္ဒီလွည့္လိုက္နဲ႔သန္းေခါင္ေက်ာ္ေလာက္မွအိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ့သည္...
ဒါေတာင္အိပ္မက္ထဲမွာGiyanoကေတာထဲမွာမူးလဲေနတာေၾကာင့္သူ႔မွာအျမန္ေျပးသြားပီးGiyanoကိုထမ္းေခၚလာရသည္တဲ့....
*****************************
"က်စ္!ပူလိုက္တာ..."
တစ္ေရးႏိုးသူႏိုးလာေတာ့တစ္ကိုယ္လံုးပူေနသလိုခံစားရတာေၾကာင့္ထပီးအျပင္ဘက္ခဏထြက္မလို႔လုပ္ေတာ့ဘယ္ကတည္းကသူ႔ကိုဖက္ထားလည္းမသိတဲ့လက္တစ္ဖက္ကအတင္းျပန္ဆြဲထားသည္..
"Eren?.."
သူလည္းအိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔လက္ကိုဖယ္ဖို႔လုပ္ရင္း..
"Erenဖယ္ၪီး.."
ထိုလက္ကပိုပီးတင္းၾကပ္သြားပီး..စူးရဲရဲမ်က္လံုးတစ္စံုကသူ႔ကိုစိုက္ၾကည့္လာကာ..
"Karen..ေမာင္မင္းကကိုယ္ေတာ့္ကိုေရ႔ွထားပီးသူမ်ားနာမည္ကိုေခၚဝံ့တယ္ေပါ့ေလ.."
ေအးစက္စက္အသံတစ္ခုကသူ႔နားနားကပ္ပီးေျပာလာေတာ့..
အိပ္ခ်င္မူးတူးျဖစ္ေနတာေတြေပ်ာက္သြားပီးသူ႔ေရ႔ွကလူကိုအခုမွေသခ်ာၾကည့္မိေတာ့သည္..
"Arbish.."
"ကိုယ္ေတာ္ပဲ.."
"Arbish..ခမ်ားဘယ္လိုလုပ္.."
"ရႉး..ေဘးကတစ္ေယာက္ႏိုးသြားမယ္ေလ.."
Arbishရဲ့လက္ၫွိုးကသူ႔ႏႈတ္ခမ္းထက္ထိကပ္ေျပာလာမွ သူလည္းေဘးနားမွာအိပ္ေနတဲ့Erenကိုေယာင္ယမ္းၾကည့္လိုက္မိသည္...
ေတာ္ေသးသည္..Erenကတစ္ဖက္လွည့္ပီးအိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္းပဲ..
အခုမွသူ႔အေျခအေနကိုေသခ်ာၾကည့္မိေတာ့
သူ႔တစ္ကိုယ္လံုးကArbishရဲ့ရင္ခြင္က်ယ္ႀကီးထဲမွာစုန္းစုန္းျမဳပ္ေနသည္..
ထိုလူ႔ရဲ့၀င္သက္ထြက္သက္ေနြးေနြးကသူ႔မ်က္ႏွာထံရိုက္ခတ္လာေတာ့မေနတတ္စြာေခါင္းကိုတစ္ဖက္လွည့္လိုက္ပီး..ထိုလူ႔ဆီကေနရုန္းထြက္ဖို႔ႀကိဳးစားလိုက္သည္..
Erenႏိုးသြားမွာလည္းစိုးတာမို႔ေျဖးေျဖးေလးပဲလုပ္ေနရသည္..တကယ္ပါ..ဒီလူညဘက္ႀကီးက်မွဘာထျဖစ္တာလဲ..ညကစိတ္ပူေနခဲ့မိတာေတြေတာင္ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္..
ဒီလိုမွန္းသိဖ်ားပီးမလႈပ္ႏိုင္တဲ့အထိကိုပစ္ထားလိုက္ပါတယ္...
သူ႔ရင္ခြင္ထဲကေနလႈပ္စိလႈပ္စိနဲ႔ထြက္ဖို႔ႀကိဳးစားေနတဲ့ေကာင္ေလးကိုပိုမိုတင္းၾကပ္စြာဖက္လိုက္ေတာ့မ်က္လံုးျပဴးမ်က္ဆန္ျပဴးနဲ႔ေမာ့ၾကည့္လာသည္..
တကယ္ပါ...ဒီအဆိုးေလးကဘာလို႔မ်ားအဲ့ေလာက္ေတာင္ခ်စ္စရာေကာင္းေနရသလဲေလ..
Arbishကႏႈတ္ခမ္းေထာင့္စြန္းေတြေကာ့ၫြတ္သြားသည္အထိၿပံဳးလိုက္ရင္းသူ႔မ်က္ႏွာနားတိုးကပ္လာေတာ့ေခါင္းကိုတစ္ဖက္အျမန္ေစာင္းလိုက္ေပမယ့္သူ႔ထက္လက္သြက္တဲ့ကိုယ္ေတာ္ကသူ႔မ်က္ႏွာကိုအျမန္ဆြဲကိုင္လိုက္သည္..
မထူးေတာ့တာမို႔သူလည္းမ်က္လံုးစံုမိွတ္ရင္းပါးစပ္ကိုတင္းတင္းေစ့ထားလိုက္သည္..
"Karenကတကယ့္အဆိုးေလး.."
ထို႔ေနာက္သူ႔မ်က္ခြံေပၚဖိကပ္နမ္းရိႈက္လာတဲ့ထိုလူ႔ရဲ့ႏႈတ္ခမ္းအထိအေတြ့...
ထိုမွတစ္ဆင့္သူ႔ရဲ့ႏွာတံေလးေပၚကိုအနမ္းေလးေတြစြန္႔ႀကဲလာျပန္သည္...
ပီးေတာ့သူ႔ရဲ့ပါးျပင္ေလးထက္..
သူ႔ရဲ့ေမးေစ့ခြၽန္ခြၽန္ေလး..
ထို႔ေနာက္သူ႔ရဲ့နားထင္ေလးထံဖြဖြနမ္းရိႈက္လိုက္ရင္းနားနားေလးတိုးလာကာ..
"ကိုယ္ေတာ္Karenကိုျမတ္ႏိုးတယ္..."
ႏူးႏူးညံ့ညံ့ေလးမွတကယ္ကိုႏူးႏူးညံ့ညံ့ေလး..
ႏူးညံ့လြန္းလို႔အရည္ေတာင္ေပ်ာ္လုနီးပါး...
သူမရဲတရဲမ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္ေတာ့သူ႔ကိုၿပံဳးပီးၾကည့္ေနတဲ့Arbish...
ဇာမဏီမ်က္၀န္းအိမ္ေတြထဲမွာႏူးညံ့ေနြးေထြးမႈေတြစိမ့္၀င္စီးက်ေနသည့္အလား
အေရာင္တလက္လက္...
နီေစြးေစြးႏႈတ္ခမ္းကၿပံဳးေယာင္သန္းေနပံုမွာခ်ိဳၿမိန္လြန္းလို႔တစ္ခ်က္ေလးေတာင္အၾကည့္မလႊဲဖယ္ႏိုင္ရာ...
ထိုႏႈတ္ခမ္းထက္ကေနပြင့္အာက်လာတဲ့စကားသံေတြကသူ႔ႏွလံုးသားထဲကိုငွက္ေမႊးေလးနဲ႔တို႔လိုက္သည့္ပမာယားက်ိက်ိခံစားခ်က္မ်ိဳး..
မေနတတ္စြာေခါင္းကိုတစ္ဖက္လွည့္မလို႔ျပင္ေတာ့ထိုလူ႔လက္ကသူ႔ေမးဖ်ားမွာရိွေနပီးသား..
တဒုတ္ဒုတ္ခုန္ျမန္ေနတဲ့အေကာင္ကိုမနည္းၿငိမ္ေအာင္ထိန္းရင္း..
"Arbish..ခမ်ားဘာလုပ္.."
"ကိုယ္ေတာ္ေမာင္မင္းကိုျမတ္ႏိုးတယ္.."
"ကြၽန္ေတာ္..."
ဒုတ္!ဒုတ္!ဒုတ္!..
Arbishကၿပံဳးလိုက္ရင္းသူ႔ရဲ့ခုန္ျမည္ေနတဲ့ႏွလံုးသားထံအၾကည့္ပို႔လိုက္ပီး..
"Karen..ေမာင္မင္းၾကားလား.."
"ဘာ..ဘာကိုၾကားရမွာတုန္း.."
"အဟား..ေကာင္ဆိုးေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ႏွလံုးခုန္သံကိုေပါ့.."
"အဲ့ အဲ့တာဘာျဖစ္လဲ..သူ႔ဟာသူခုန္ေနတာကြၽန္ေတာ္နဲ႔ဘာဆိုင္လို႔လဲ...ဖယ္ေတာ့ဗ်ာ Erenႏိုးသြားလိမ့္မယ္.."
"ဟင့္အင္း..ကိုယ္ေတာ္မဖယ္ခ်င္ဘူး.."
"Arbish.."
Arbishကသူ႔ကိုရင္ခြင္ထဲဆြဲေပြ့လိုက္ရင္းသူ႔နဖူးထက္ဖြဖြေလးဖိကပ္နမ္းလိုက္ပီးမွ..
"ကိုယ္ေတာ္Karenကိုျမတ္ႏိုးလြန္းလို႔ရူးေတာ့မွာပဲ..ကိုယ္ေတာ္က်ိန္စာလည္းမေျဖခ်င္ေတာ့ဘူး.
ကိုယ္ေတာ္မသိတဲ့သူစိမ္းမိန္းမတစ္ေယာက္ဆီကအခ်စ္ကိုလည္းမလိုခ်င္ဘူး...ဒါေပမယ့္..ဒီလိုမ်ိဳးက်ိန္စာသင့္ေနတဲ့မေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္အျဖစ္နဲ႔လည္းKarenကိုမခ်စ္သင့္ဘူး..Karen...ကိုယ္ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ..."
"ကြၽန္ေတာ္လည္းမသိ.."
"အဟား..ဟုတ္တာေပါ့..Karenကကိုယ္ေတာ့္ကိုက်ိန္စာျမန္ျမန္ေျဖပီးထြက္သြားေစခ်င္တာမလား.."
"ကြၽန္ေတာ္..."
"ကိုယ္ေတာ္သိပါတယ္..."
ထို႔ေနာက္Arbishကသူ႔ကိုဖက္ထားတဲ့လက္ေတြကိုလႊတ္ေပးလိုက္ရင္းတစ္ဖက္လွည့္သြားကာ..
"ကိုယ္ေတာ္ကမေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္ပဲေလ...."Have a nice day guys❤️
YOU ARE READING
Reader samaတို့ကျေးဇူးပြု၍nameလေးစဥ်းစားပေးကြပါ❤
AcakFic nameလေးအတိုင်းပါပဲ ဖတ်ပီးရင် nameလေးကူပီးစဥ်းစားပေးကြပါဦး... အဟား..စတာပါ.. လိုက်ပါစီးမျောပေးကြပါဦး.❤️ ဖတ်ရှုပေးတဲ့သူအားလုံးကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်.. [တကယ်လို့Fic nameလေးစဥ်းစားမိရင်လည်းပြောလို့ရတယ်နော်٩(๑'3`๑)۶❤️] Fic nameေလးအတိုင္းပါပဲ ဖတ္ပ...