ၪီးထုပ္ကိုခပ္ငိုက္ငိုက္ေစာင္းရင္းေဆးဆိုင္ကေနလိုအပ္တဲ့ေဆးတခ်ိဳ႕၀ယ္ပီးလမ္းၾကားေလးထဲ၀င္ခဲ့လိုက္သည္...
၀ယ္လာတဲ့ေဆးေတြကိုအိပ္ယာေပၚပစ္တင္လိုက္ကာ ၪီးထုပ္ကိုဆြဲခြၽတ္လိုက္ေတာ့မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးဖူးေယာင္ပီးႏႈတ္ခမ္းေထာင့္ေတြလည္းကြဲေနကာ ၿခံဳေျပာရရင္ ေတာ္ေတာ္ေလးကိုၾကည့္ရဆိုးေနသည္..
ထိုလူကအက်ႌကိုဆြဲခြၽတ္လိုက္ေတာ့ ရင္ဘတ္ကိုကန္႔လန္႔ျဖတ္ထားတဲ့အစင္းေၾကာင္းႀကီးေပၚလာသည္..ႀကီးမားခြၽန္ထက္တဲ့အရာတစ္ခုခုနဲ႔အခုတ္ခံထားရပံုပင္..
"ေတာက္!Karen.."
ထိုလူဟာargusပင္...
တစ္ပတ္တိတိရိွသြားပီ..သူဒီေနရာက်ဥ္းက်ဥ္းေလးမွာပုန္းေနခဲ့ရတာ...
အဲဒီေန့ညက...
Karenကိုတုတ္နဲ႔တစ္ခ်က္ရိုက္လိုက္ပီးေနာက္တစ္ခ်က္ထပ္ရိုက္မလို႔ျပင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာKarenေရ႔ွမွာေပၚလာတဲ့လူတစ္ေယာက္..ဘာျဖစ္သြားလဲမသိလိုက္ခင္မွာပင္..သူေခၚလာတဲ့လူေတြအကုန္လံုးေသြးအိုင္ထဲမွာလဲေနေလပီ..
ထိုလူ...ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေအးစက္စက္အေငြ့အသက္ေတြနဲ႔လူ..နီရဲေနတဲ့မ်က္လံုးအစံုကသားရဲတစ္ေကာင္အလား..ေသြးတစ္စက္စက္က်ေနတဲ့ဓားကိုကိုင္ဆြဲထားပီးသူ႔ဘက္ကိုလွည့္လာသည္..
ထိုလူရဲ့မ်က္ႏွာထက္ကခပ္မဲ့မဲ့အၿပံဳးဟာေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ေအးစက္ေနပီးငရဲမွတက္လာတဲ့မေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္အလား..
ေရွာင္ရွားခ်ိန္မရလိုက္ခင္မွာပင္သူ႔ရဲ့ရင္ဘတ္တစ္ခုလံုးစုတ္ျပတ္သြားေအာင္ဓားနဲ႔အခုတ္ခံလိုက္ရသည္..
သူေသပီလို႔ထင္ထားခဲ့ေပမယ့္ ခဲလံုးကိုတက္နင္းမိပီးေခ်ာ္သြားတာေၾကာင့္ဓားခ်က္ကေသေစႏိုင္ေလာက္တဲ့ေနရာေတြကိုမထိသြားခဲ့ဘူး...
ထိုလူကသူ႔နားကိုတစ္လမ္းခ်င္းေလ်ွာက္လာပီး မရဏအေငြ့အသက္ေတြယွက္သိုင္းေနတဲ့ထိုေသြးဆာေနတဲ့ဓားကိုထပ္မံေျမႇာက္လိုက္ပီး...
"သြားပီ..ဒီတစ္ခါေတာ့သူတကယ္သြားပီ.."
ေၾကာက္လန္႔တၾကားမ်က္လံုးကိုမိွတ္ထားခဲ့ေပမယ့္ ေသျခင္းတရားရဲ့အေငြ့အသက္ေတြကရုတ္ျခည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားတာေၾကာင့္သူမ်က္လံုးကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့..သူ႔အေရ႔ွမွာဘယ္သူမွမရိွေတာ့..
လဲေနတဲ့Karenရဲ့နားမွာစြတ္စြတ္ျဖဴေနတဲ့ေၾကာင္၀တုတ္တစ္ေကာင္သာရိွေတာ့သည္...
"Karen..ငါ..ငါမင္းကို..အေသသတ္ပစ္မယ္.."
ေအာက္မွာက်ေနတဲ့တုတ္ကိုေကာက္ကိုင္လိုက္ပီးယိုင္နဲ႔နဲ႔ႏဲ့Karenဆီေလ်ွာက္သြားလိုက္သည္...
"ေျမႇာင္.."
Karenရဲ့ေရ႔ွမွာရပ္ေနတဲ့ထိုေၾကာင္..
သူ႔ကိုစူးစူးရဲရဲစိုက္ၾကည့္လာတဲ့အၾကည့္ေတြကသူ႔စိတ္ထင္လားပဲမသိေပမယ္ေစာနကမေကာင္းဆိုးဝါးရဲ့အၾကည့္ေတြအတိုင္းပဲေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ေအးစက္ေနသည္..
ေရ႔ွဆက္သြားမယ့္သူ႔ရဲ့ေျခလွမ္းေတြကတစ္လွမ္းေတာင္မလွမ္းႏိုင္ေအာင္တုန္လႈပ္ေနခဲ့သည္
ေၾကာင္တစ္ေကာင္ရဲ့အင္အားကအဲ့ေလာက္ေတာင္ပဲႀကီးလားသူမစဥ္းစားတတ္ေတာ့...
"Karen..."
Karenနာမည္ေခၚပီးသူတို႔ဘက္ကိုေျပးလာေနတဲ့Erenေၾကာင့္သူတုတ္ကိုပစ္ခ်ပီးအျမန္ေျပးထြက္လာခဲ့သည္...
သူထြက္မလာႏိုင္ခင္မွာၾကားလိုက္ရတဲ့အသံ..
"ေျမႇာင္.."(ကိုယ္ေတာ္မင္းကိုလာရွာမယ္)
ထိုအသံရဲ့အဓိပၸာယ္ကဘာလည္းမသိေပမယ့္ ထူးထူးဆန္းဆန္းသူ႔ကိုအလြတ္မေပးဘူးလို႔ေျပာေနသေယာင္...
အဲ့ဒီေန့ကတည္းကသူဒီေနရာမွာလာပုန္းေနခဲ့သည္..အိမ္ကိုလည္းမျပန္ရဲေတာ့..သူ႔ေၾကာင့္အိမ္ကလူေတြပါတစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာေၾကာက္ေနရသည္..
ေၾကာင္တစ္ေကာင္ကိုေတာင္အဲ့ေလာက္ထိေၾကာက္ေနမိတဲ့သူ႔ကိုယ္သူလည္းနားမလည္ႏိုင္ေတာ့...
ေၾကာင္ျဖဴတစ္ေကာင္နဲ႔ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့မေကာင္းဆိုးဝါးေကာင္..ပီးေတာ့Karen..
Argusရဲ့မ်က္ႏွာထက္မွာခပ္မဲ့မဲ့အၿပံဳးတစ္ခုေပၚလာပီး..
"အဟက္!တစ္ေန့မင္းတို႔သံုးေကာင္ရဲ့ပတ္သတ္မႈကိုလူေတြေရ႔ွမွာငါရေအာင္ေဖာ္ထုတ္ျပမယ္..
မင္းတို႔ရဲ့အဆံုးသတ္ကိုငါေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီးေစာင့္ၾကည့္ေနမွာ..Karen.."
*************************************
တစ္ပတ္တိတိသူေဆးရံုတက္ပီးတဲ့ေနာက္မွာဒီေန့ေဆးရံုဆင္းဖို႔Erenကလာေခၚသည္...
Daddyကေတာ့သူေဆးရံုတက္ေနတာမသိလို႔ပဲလားေတာ့မသိေပမယ့္ တစ္ခ်က္ေတာင္လာမၾကည့္..
"Karen..လာသြားရေအာင္"
သူ႔လက္ေမာင္းကိုလာကိုင္တဲ့Erenလက္ထဲကေနသူရုန္းထြက္လိုက္ပီး..
"ရတယ္Eren..ငါကိုယ့္ဟာကိုယ္ေလ်ွာက္လို႔ရတယ္.."
Erenကေၾကာင္ေနပီးမွသူ႔ကိုၿပံဳးျပလာကာ..
"အာ..sry Karen ငါကမင္းအဆင္မေျပမွာစိုးလို႔.."
"အင္း..မင္းလည္းဒီရက္ေတြအတြင္းငါ့ေၾကာင့္အလုပ္ရႈပ္သြားရပီ.."
"ရပါတယ္..ငါကမင္းနဲ႔အတူရိွေနရင္အဆင္ေျပတယ္.."
"အင္း ေက်းဇူး.."
ထို႔ေနာက္ဆိုဖာေပၚမွာအိပ္ေနတဲ့၀တုတ္ေလးကိုလွမ္းခ်ီလိုက္ကာ..
"၀တုတ္ေလး အိမ္ျပန္ၾကမယ္.."
"ေျမႇာင္.."
၀တုတ္ေလးကသူ႔လက္ေပၚမွာေပြ့ထားရင္းျပန္ပီးအိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္..
ဒီေကာင္ေလး..အဲ့ဒီေန့တုန္းကသူနဲ႔အတူရိွေနတာဆိုေတာ့အဲ့ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြေၾကာင့္လန္႔သြားတဲ့ပံုပင္..
အဲ့ဒီေန့ကတည္းကတႏံုးႏံုးတေခြေခြ..အျပန္ေတာ့သူ႔ကိုပါေဆးခန္း၀င္ျပရမယ္...
***********************************
"Karen..ငါမင္းအိမ္ကိုphဆက္ပီးအေၾကာင္းၾကားထားေသးတယ္..ဒါေပမယ့္.."
ထို႔ေနာက္ေနာက္ၾကည့္မွန္ကေနသူ႔ကိုအားနာသလိုတစ္ခ်က္ၾကည့္လာပီး..
"Uncleကအလုပ္ရႈပ္ေနလို႔ထင္တယ္..အဟား..ငါ့daddyဆိုလည္းအဲ့အတိုင္းပါပဲကြာ..မင္းစိတ္မေကာင္းမျဖစ္နဲ႔ေနာ္.."
"အဟက္!ေအးေဆးပါ.."
ေအးေဆးပါဆိုေပမယ့္ေကာင္ေလးရဲ့မ်က္လံုးေလးထဲက၀မ္းနည္းျခင္းအေငြ့အသက္တခ်ိဳ႕ကိုသူေတြ့ေနရသည္..
"Karen...မင္းနဲ႔မင္းdaddy..."
"Eren မင္းအသိထဲမွာတိရစၧာန္ေဆးကုတဲ့ဆရာ၀န္ရိွလား.."
သူ႔စကားကိုျဖတ္ေျပာလာတဲ့Karen..ၾကည့္ရတာသူတို႔သားအဖအဆင္မေျပေသးဘူးထင္ပါရဲ့..
"ဟမ္..အင္း..မင္း၀တုတ္ေလးကိုေဆးခန္းျပခ်င္လို႔လား.."
"အင္း.."
Karenကသူ႔ရင္ခြင္ထဲမွာအိပ္ေနတဲ့၀တုတ္ေလးရဲ့အေမႊးပြေလးကိုအသာဖြလိုက္ကာ..
"၀တုတ္ေလးေနမေကာင္းဘူးထင္တယ္.."
"မင္းလည္းသိပ္ေနမေကာင္းေသးဘူး ဒီလိုလုပ္..မင္းအိမ္မွာအရင္ဆံုးနားလိုက္ေလ
မနက္ျဖန္ ငါ၀တုတ္ေလးကိုေဆးခန္းျပဖို႔လာေခၚလိုက္မယ္.."
"ရတယ္..၀တုတ္ေလးကလူစိမ္းေတြနဲ႔ဆိုေနမွာမဟုတ္ဖူး..ငါကိုယ့္ဟာကိုယ္သြားလိုက္မယ္ လိပ္စာပို႔ထားလိုက္.."
"မျဖစ္ပါဘူး...ငါမနက္ျဖန္လာေခၚမယ္..မင္းပါလိုက္ခ်င္တယ္ဆိုရင္လည္းလိုက္ခဲ့ေပါ့.."
"အင္း..အဲ့ဒါဆိုရင္ေတာ့ငါမင္းကိုပဲဒုကၡေပးရေတာ့မယ္.."
"ရပါတယ္.."
သူေကာင္ေလးရဲ့မ်က္ႏွာေလးကိုေနာက္ၾကည့္မွန္ကေနတေမ့တေမာၾကည့္ေနပီးမွ..
"မင္းအတြက္ဆို..ဘာပဲျဖစ္ေနေနငါလုပ္ေပးမွာပါ.."
ရင္ခြင္ထဲကေၾကာင္ေလးကိုသာအာရံုစိုက္ေနတဲ့ေကာင္ေလးကေတာ့သူ႔ရဲ့ေရရြတ္သံတိုးတိုးကိုၾကားလိုက္ဟန္မတူ...
*****************************
သူအိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့daddyကအိမ္မွာရိွမေန အိမ္ေတာ္ထိန္းအန္တီႀကီးကသာေျပးလာပီးသူတို႔ကိုလာႀကိဳသည္..
"သခင္ေလး..အဆင္ေျပရဲ့လား.."
"အင္း.."
"သခင္ႀကီးက..သခင္ႀကီးကစီးပြားေရးကိစၥနဲ႔တျခားႏိုင္ငံေရာက္ေနတာမို႔ သခင္ေလးကိုလာမၾကည့္ႏိုင္တာပါသခင္ေလးစိတ္မဆိုးပါနဲ႔.."
"မေတြ့ရတာတစ္ပတ္ပဲရိွေသးတာပါ ခမ်ားကအပိုေတြေတာင္ေျပာတတ္လာပီ.."
"သ..သခင္ေလး ကြၽန္မ.."
"ထားေတာ့..ခဏေန ႏြားႏို႔တစ္ခြက္အခန္းထဲလာပို႔.."
"ဟုတ္ကဲ့ပါသခင္ေလး.."
***************************
သူ၀တုတ္ေလးကိုအိပ္ယာေပၚတင္ထားေတာ့လည္းခဏေလာက္သာမ်က္လံုးေလးပြင့္လာပီးျပန္အိပ္သြားေတာ့သည္...
သူလည္းႏံုးေနသလိုလိုျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ေရအရင္ဆံုးခ်ိဳးလိုက္သည္..
ေဒါက္!ေဒါက္!သခင္ေလး ႏြားႏို႔ရပါပီ...
Karenကေရခ်ိူးေနတာေၾကာင့္ေရ႔ွကတံခါးေခါက္သံကိုၾကားဟန္မတူ...
သူမ်က္လံုးကိုမနည္းဖြင့္လိုက္ကာႏံုးခ်ိေနတဲ့ခႏၶာကိုယ္ကိုသယ္ပီးအိပ္ယာေပၚကေနဆင္းလိုက္သည္...
တံခါးကခ်က္မခ်ထားဘူးပဲ..
ဒါေပမယ့္သူကလူမဟုတ္ေလေတာ့တံခါးကိုဖြင့္ဖို႔ရာကခက္လြန္းသည္..
"သခင္ေလး..သခင္ေလး.."
သူတံခါးအေပါက္၀နားေလးသြားပီး..
"ေျမႇာင္.."
"၀တုတ္ေလးလား..အန္တီ၀င္ခဲ့မယ္ေနာ္.."
"ေျမႇာင္.."
အခန္းထဲကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့သခင္ေလးကိုမေတြ့ရ..
သူမႏို႔ခြက္ကိုသခင္ေလးရဲ့စားပြဲေပၚတင္ပီးထြက္ခဲ့လိုက္သည္..
"ပင္ပန္းလိုက္တာ..ကိုယ္ေတာ့္တစ္ကိုယ္လံုးႏံုးေနသလိုပဲ..အရင္တုန္းကအဲ့လိုတစ္ခါမွမျဖစ္ဖူးဘူး..ကိုယ္ေတာ္က်ိန္စာအတိုက္ခံရပီး ႏွစ္ေပါင္း၅၀၀အတြင္းမွာလူအျဖစ္ျပန္ေျပာင္းလို႔ရတဲ့နည္းအခ်ိဳ႕ကိုသိခဲ့တယ္..
ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ကေတာ္ေတာ္နည္းလြန္းတယ္..နာရီ၀က္ေလာက္ပဲ..
ဒီတစ္ခါကိုယ္ေတာ္လူအျဖစ္ေျပာင္းပီးတဲ့ေနာက္မွာ..ခႏၶာကိုယ္ကခြန္အားတခ်ိဳ႕ကိုသံုးလိုက္ရလို႔ထင္တယ္ေတာ္ေတာ္ပင္ပန္းသြားတယ္..."
အဲ့ဒီေန့တုန္းက..ကိုယ္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာတစ္ခါမွမခံစားဖူးတဲ့အေၾကာက္တရားကိုခံစားလိုက္ရတယ္...ကိုယ္ေတာ္..ကိုယ္ေတာ္Karenကိုဆံုးရႈံးရမွာေၾကာက္တယ္..ဘာလို႔လဲေတာ့မသိဘူး..
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကိုယ္ေတာ္စုန္းအိုႀကီးကိုရွာဖို႔အတြက္karenရဲ့အကူအညီလိုတယ္..
ဒီကူလီကူမာလုပ္တဲ့ဘိုးေတာ္ႀကီးဘယ္မွာပုန္းေနတာလဲ..
ကိုယ္ေတာ့္ကိုေျပာေတာ့ ေနြးေထြးၾကင္နာတတ္တဲ့မိန္းမပ်ိဳေလးဆီကအၾကင္နာအနမ္းကိုရရင္ကိုယ္ေတာ့္ရဲ့က်ိန္စာျပယ္ပီတဲ့..
အခုေတာ့..ႏွစ္ေပါင္း၅၀၀သာၾကာသြားတယ္..ကိုယ္ေတာ့္ရဲ့က်ိန္စာကမျပယ္ေသးဘူး..."
သူေရခ်ိဳးပီးထြက္လာေတာ့၀တုတ္ေလးကအိပ္ယာေပၚမွာမရိွေတာ့..
ပီးမွစားပြဲေပၚမွာငုတ္တုတ္ေလးထိုင္ပီးႏြားႏို႔ေသာက္ေနတဲ့၀တုတ္ေလးကိုေတြ့လိုက္ရသည္..
ၾကည့္ရတာသက္သာသြားပီထင္ပါရဲ့..
ႏြားႏို႔ေသာက္လိုက္ ရပ္ပီးတေျမႇာင္ေျမႇာင္လုပ္လိုက္နဲ႔.ဒီေကာင္ေလးဘာေတြပြစိပြစိေျပာေနပါလိမ့္..
သူၿပံဳးလိုက္ပီး..၀တုတ္ေလးကိုေနာက္ကေနေပြ့လိုက္ကာ..
"၀တုတ္ေလးသက္သာသြားပီလား..."
"............."
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္း..)
ကိုယ္ေတာ့္ကိုေနာက္ကေနလာဖက္တဲ့ခႏၶာကိုယ္ေနြးေနြး..ဒါေပမယ့္နည္းနည္းေတာ့စိုစြတ္ေနသလိုပင္..
ေခါင္းကိုအသာလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ဗလာက်င္းေနတဲ့ႏို႔ႏွစ္ေရာင္ခႏၶာကိုယ္အေပၚပိုင္း..
အျပစ္အနာအဆာမရိွေက်ာက္စိမ္းလိုၾကည္လင္ေနတဲ့အသားအရည္ေလးေပၚမွာေရစက္တခ်ိဳ႕ကတြဲလဲခိုေနသည္..
ပီးေတာ့အၾကည့္ကအေပၚေရာက္သြားေတာ့ ျမင္လိုက္ရတဲ့ပန္းေသြးေရာင္ပြင့္ခ်ပ္ႏွစ္လႊာ..
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္း!!!!)
သူ႔ရင္ဘက္ကိုလက္ေလးေတြနဲ႔အတင္းတြန္းေနတဲ့၀တုတ္ေလး..
"ေဟး..ေနေကာင္းသြားေတာ့ဆိုးေနျပန္ပီေပါ့ေလ.."
သူ၀တုတ္ေလးရဲ့အေမႊးေလးကိုတစ္ခ်က္ဖြခဲ့လိုက္ပီး အ၀တ္လဲဖို႔ျပင္လိုက္သည္..
"ေျမႇာင္..."(ကိုယ္ေတာ္..ကိုယ္ေတာ္ ထိမိသြားတယ္..အဟမ္း..ႏူးႏူးညံ့ညံ့ေလး)
သူ႔ရဲ့လက္၀တုတ္ေလးေတြကိုၾကည့္ကာတေျမႇာင္ေျမႇာင္လုပ္ေနတဲ့၀တုတ္ေလးကိုသူအ၀တ္လဲေနရာကေနၾကည့္လိုက္ပီးၿပံဳးလိုက္ကာေခါင္းအသာယမ္းလိုက္သည္...
****************************
ဒီေန့Erenက၀တုတ္ေလးကိုေဆးခန္းျပဖို႔လာေခၚမွာမို႔သူေရခ်ိဳးပီးအ၀တ္အစားလဲလိုက္သည္..
၀တုတ္ေလးကေတာ့ႏို႔နဲ႔၀က္ေပါင္ေျခာက္ကိုလႈပ္စိလႈပ္စိနဲ႔စားေနသည္..
ထို႔ေနာက္သူ႔ဘက္ကိုၾကည့္လာပီးတေျမႇာင္ေျမႇာင္လုပ္ေနသည္..
တက္ႂကြေနပံုေထာက္ေတာ့သက္သာသြားပီထင္ပါရဲ့..
ဒါေပမယ့္ေဆးခန္းေတာ့သြားျပမျွဖစ္မယ္...
တီ📲
[Hello Eren..]
[Karen...ငါမင္းအိမ္ေရ႔ွေရာက္ေနပီ]
သူမွန္ျပတင္းေပါက္ကလိုက္ကာစကိုဖယ္ပီးၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၿခံတံခါးေရ႔ွမွာရပ္ေနတဲ့သူ႔ကားနဲ႔တစ္ပံုစံတည္းတူတဲ့အျပာေရာင္ၿပိဳင္ကားေလး..
[Ok..Eren ငါဆင္းလာပီ..]
[Karen..ကားမယူခဲ့နဲ႔ မင္းကေနေကာင္းေသးတာမဟုတ္ဖူး..]
[ok ]📲
Erenနဲ႔Phေျပာပီးေတာ့တလႈပ္လႈပ္နဲ႔ႏို့ေသာက္ေနတဲ့၀တုတ္ေလးနားသြားလိုက္ကာ..
"ကဲ၀တုတ္ေလး..စားလို႔ေသာက္လို႔ပီးပီလား.."
၀တုတ္ေလးကသူ႔ဘက္ကိုေခါင္းေလးေစာင္းပီးလွည့္ၾကည့္လာကာ..
"ေျမႇာင္.."(ေမာင္မင္းဘယ္သြားမလို႔လဲ..ကိုယ္ေတာ္လည္းလိုက္မယ္)
ႏို႔ခြက္ကိုလွည့္မၾကည့္ေတာ့ပဲသူ႔ရင္ခြင္ထဲခုန္၀င္လာတဲ့၀တုတ္ေလး..
"ေဟး..ျဖည္းျဖည္းလုပ္ပါကြာ..မင္းကိုယ္လံုးႀကီးကအေလးႀကီးပဲ.."
၀တုတ္ေလးရဲ့အေမႊးႏုႏုေလးေတြကိုတစ္ခ်က္ဖြလိုက္ကာ..
"ကဲ သြားၾကစို႔.."
***********************
Erenကကားတစ္ကားကိုဖြင့္ေပးလာကာသူ႔ကိုlover seatမွာ၀င္ထိုင္ေစသည္..
သူလည္းအေထြအထူးစဥ္းစားမေနေတာ့ပဲ Erenကိုေခါင္းၿငိတ္ျပပီးကားထဲ၀င္ထိုင္လိုက္သည္..
၀တုတ္ေလးကိုေတာ့လြတ္လြတ္လပ္လပ္ထိုင္လို႔ရေအာင္ေနာက္ခံုမွာထားလိုက္သည္...
Erenကသူ႔ကိုၿပံဳးျပလာပီး..
"Karen အဆင္သင့္ျဖစ္ရင္သြားေတာ့မယ္ေနာ္.."
"အင္း..ေက်းဇူးEren.."
Erenကbluetoothကိုဖြင့္ပီးကားကိုစတင္ေမာင္းလိုက္သည္
ကားထဲမွာပ်ံ့လြင့္လာတဲ့သီခ်င္းေလးက...
🎶I'd spend 10000hours and 10000 more...
Oh,If that's what it takes to learn that sweet heart of yours..
And I might never get there,but I'm gonna try
If it's 10000 hours or the rest of my life..
I'm gonna love u..🎶
"Eren မင္းေရာ10000hoursကိုႀကိဳက္တာလား.."
"ဟမ္..အင္း.."
Erenကကားေမာင္းရင္းကသူ႔ကိုၿပံဳးျပလာပီးေျဖလာသည္..
"ငါေရာပဲ..မထင္ထားဘူးမင္းနဲ႔ငါကအႀကိဳက္တူေနမယ္လို႔.."
"အင္း..ဟုတ္တယ္ေနာ္ Karen.."
သူသိတာေပါ့ Karen ဒီသီခ်င္းကိုႀကိဳက္မွန္း အဲ့တာေၾကာင့္လည္းတမင္ဒီသီခ်င္းကိုသူဖြင့္လိုက္တာ...
Karenကအရင္ထက္စာရင္သူ႔ကိုေအးစက္စက္မဆက္ဆံေတာ့တာမို႔သူနည္းနည္းအရဲကိုးလိုက္ပီး..
"Karen.."
"ေျပာ Eren.."
"အရင္တုန္းကမင္းငါ့ကိုဘာလို႔..မုန္းေနတာလဲ.."
သူကားေမာင္းရင္းကေနလည္းထိုေကာင္ေလးကိုတိတ္တိတ္ေလးအကဲခတ္လိုက္သည္..
ေကာင္ေလးကနည္းနည္းေလးေတာင္မ်က္ႏွာေျပာင္းမသြားပဲ..
"Eren..ကိုယ့္ေကာင္မေလးကိုျဖတ္လုသြားတဲ့လူတစ္ေယာက္ကိုငါမမုန္းသင့္ဘူးလား..မင္းေျပာၾကည့္ေလ.."
"မဟုတ္ဖူး..Karen..အဲ့လိုလံုး၀မဟုတ္ဖူး..မင္းငါ့ကိုအဲ့ဒါေၾကာင့္မုန္းေနတာလား.."
"မင္းကစာမွာဆိုလည္းငါ့ကိုသိပ္ၿပိဳင္ခ်င္တာမလားEren..ထားပါ ငါမေျပာခ်င္ေတာ့ဘူး.. "
"Karen...တကယ္ေတာ့..ငါမင္းနဲ႔ၿပိဳင္ဘက္ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူး..ငါ..ငါမင္းနဲ႔နည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ပိုပီးနီးစပ္ခ်င္ခဲ့ရံုပါ.."
YOU ARE READING
Reader samaတို့ကျေးဇူးပြု၍nameလေးစဥ်းစားပေးကြပါ❤
عشوائيFic nameလေးအတိုင်းပါပဲ ဖတ်ပီးရင် nameလေးကူပီးစဥ်းစားပေးကြပါဦး... အဟား..စတာပါ.. လိုက်ပါစီးမျောပေးကြပါဦး.❤️ ဖတ်ရှုပေးတဲ့သူအားလုံးကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်.. [တကယ်လို့Fic nameလေးစဥ်းစားမိရင်လည်းပြောလို့ရတယ်နော်٩(๑'3`๑)۶❤️] Fic nameေလးအတိုင္းပါပဲ ဖတ္ပ...