Ep~1 Zawgyi

450 20 0
                                    

လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း၅၀၀ေလာက္တုန္းကQuinxionဆိုတဲ့တိုင္းျပည္ႀကီးမွာ သိပ္ကိုေခ်ာေမာခံ့ညားလြန္းတဲ့မင္းသားေလးတစ္ပါးရိွတယ္...
ဒါေပမယ့္ မင္းသားေလးကသိပ္ကိုေအးတိေအးစက္ႏိုင္လြန္းသလိုသူ႔ရဲ့အနားေတာ္ပါးကိုဘယ္မိန္းမပ်ိဳ ဘယ္အထိန္းေတာ္မွကပ္ခြင့္မျပဳေအာင္ထိကိုလည္းသိပ္ကိုသီးသန္႔ဆန္လြန္းျပန္တယ္...
ငယ္စဥ္အခါကတည္းကစာေပအရာမွာေရာ စစ္ေရးစစ္ရာမွာပါသူမတူေအာင္ထူးခြၽန္ေျပာင္ေျမာက္ေလေတာ့ ဧကရာဇ္ကလည္းမင္းသားေလးကိုသိပ္ကိုအေရးေပးေလတယ္
မင္းသားေလးArbish ပထမဆံုးစစ္ပြဲကိုၪီးေဆာင္တဲ့အခ်ိန္တုန္းကသက္ေတာ္၁၃ႏွစ္ပဲရိွေသးတယ္...
ေျပာရမယ္ဆိုရင္ အဲ့ဒီစစ္ပြဲဟာမင္းသားေလးအတြက္ပထမဆံုးေအာင္ပြဲေပါ့....
နက္ေမွာင္ေတာက္ပေနတဲ့သံခ်ပ္ကာ၀တ္စံုေပၚမွာစြန္းထင္းပီးေျခာက္ေနပီျဖစ္တဲ့နီညိုေရာင္ေသြးစတစ္ခ်ိဳ႕ကကပ္ၿငိေနဆဲ...
ေငြမွင္ေရာင္ဆံႏြယ္ရွည္ေတြဟာေလအေဝ႔ွမွာလြန္႔လူးေနေပမယ့္...မ်က္ႏွာေတာ္ရဲ့ေခ်ာမႈခံ့ညားမႈေတြကိုေလ်ာ့ပါးသြားေစဖို႔ရာမစြမ္းေဆာင္ႏိုင္သာ...
ျမင္းနက္ႀကီးေပၚမွာ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေအးစက္စက္အရိွန္အဝါေတြဖံုးလႊမ္းေနတဲ့ ရန္သူ႔ေသြးေတြစြန္းထင္းေနဆဲ  Redinဓားကိုကိုင္ေဆာင္ထားတဲ့မင္းသားArbish..
အနက္ေရာင္မ်က္ခံုးထူထူေတြေအာက္ကဇာမဏီမ်က္၀န္းေတြဟာေသြးေရာင္လႊမ္းပီးစူးရဲေတာက္ပေနသည္..
ေျဖာင့္တန္းသြယ္လ်ေနတဲ့ႏွာတံစင္းစင္း..တင္းေနေအာင္ေစ့ထားပါေသာနီေစြးေစြးႏႈတ္ခမ္းပါးကေအးစက္လြန္းလွသည္...
ေအာင္ပြဲခံရာလမ္းတစ္ေလ်ွာက္မွာရိွတဲ့မိန္းမပ်ိဳေလးေတြရဲ့ႏွလံုးသားႏုႏုေလးေတြဟာ ျမင္းနက္ႀကီးေပၚကမင္းသားArbishထံပါသြားၾကေလသည္..
သက္ေတာ္၂၀ႏွစ္အရြယ္မွာမင္းသားArbishဟာထီးနန္းစိုးစံခဲ့တယ္..
ဧကရာဇ္Arbishရဲ့အုပ္ခ်ဳပ္မႈေအာက္မွာတိုင္းျပည္ကပိုပီးၿငိမ္းခ်မ္းသာယာလာတယ္ ႀကီးမားက်ယ္ျပန္႔လာတယ္...
ဒါေပမယ့္......
တိုင္းျပည္မွာဧကရာဇ္ရိွေပမယ့္ ဧကရီကင္းမဲ့ေနတဲ့အျဖစ္မ်ိဳးကေတာ့တိုင္းျပည္ဓေလ့ထံုးတမ္းေတြနဲ႔ဆန္႔က်င္ေနပီး..ဘယ္ေလာက္ပဲစည္ပင္၀ေျပာေနပါေစ..ေသြးစက္(ဘုရင့္ရဲ့ေသြးသား တစ္နည္းအားျဖင့္ဆက္ခံသူ)မရိွရင္ တိုင္းျပည္ႀကီးကဧကန္မုခ်ပ်က္စီးရလိမ့္မယ္..
ဧကရာဇ္ရဲ့သက္ေတာ္၂၄ႏွစ္ျပည့္မွာေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္မဲေမွာင္ေနတဲ့ေကာင္းကင္ယံထက္ကေနလ်ွပ္စီးေတျြဖာခနဲလက္ပီးရာေပါင္းမ်ားစြာေသာမိုးႀကိဳးေတြဟာတိုင္းျပည္တစ္ခုလံုးကိုဖ်က္ဆီးေတာ့မယ့္အလား ေျမျပင္ေပၚတဟုန္ထိုးသက္ဆင္းလာေတာ့တယ္..
မိုးႀကိဳးေတြဟာ လူေနအိမ္ေတြအပါအ၀င္ လယ္ယာစိုက္ခင္းေတြ.ေစ်းတန္းလ်ားေတြ..အရာအားလံုးကိုတစ္စမက်န္ေအာင္ဖ်က္ဆီးသြားေတာ့တယ္...
"တိုင္းျပည္ပ်က္စီးျခင္းကဧကရာဇ္ေၾကာင့္.."
ဒါကေတာ့ေဒါသထြက္ေနတဲ့ျပည္သူေတြရဲ့စိတ္ထဲမွာရိွတဲ့တစ္ခုတည္းေသာအေတြး...
ေဒါသထြက္ေနတဲ့ျပည္သူေတြဟာ ဧကရာဇ္ရဲ့နန္းေဆာင္ေရ႔ွထိ၀င္ေရာက္လာၾကေတာ့တယ္..
ဒါေပမယ့္...
တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့နန္းေဆာင္ထဲမွာလူရိပ္လူေယာင္ေတာင္မေတြ့ရ..
မူးမတ္ေတြေရာ..စစ္သည္ေတြေရာ..အထိန္းေတာ္ေတြေရာ..မိန္းမပ်ိဳေတြေရာ..
ပီးေတာ့ ဧကရာဇ္ေရာေပါ့..
အဲ့ဒီအစား စြတ္စြတ္ျဖဴေနတဲ့ေၾကာင္၀တုတ္ေလးတစ္ေကာင္သာလ်ွင္ဧကရာဇ္ရဲ့ပလႅင္ထက္မွာမ်က္လံုးေလးစင္းပီးအိပ္ေနတာကိုေတြ့လိုက္ရတယ္...
အံ့အားသင့္ေနတဲ့လူအုပ္ႀကီးက နန္းေတာ္တစ္ခုလံုးကိုလွည့္ပတ္ရွာၾကည့္တာေတာင္မွဘာမွရွာမေတြ့တာေၾကာင့္ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့လက္ေလ်ွာ့ပီးျပန္သြားၾကေတာ့တယ္...
"သြားပီ..ေနာက္ဆံုးေတာ့ငါတို႔တိုင္းျပည္ႀကီးပ်က္သြားပီ...."
မီးကြၽမ္းေနဆဲ လယ္ကြင္းေတြ..အိမ္ေတြ..ညစ္ေထးေထးေလထုထဲမွာလူးလြင့္ေနတဲ့ျပာေတြ..ငိုေႂကြးေနတဲ့ကေလးငယ္ေတြ..အသက္မဲ့ေနတဲ့မ်က္၀န္းေတြနဲ႔quinxionျပည္သူေတြ...
အရာအားလံုးဟာပ်က္သုဥ္းသြားေလပီ..
******************************
2020ခုႏွစ္~
"ေတာက္!!Karen မင္းတစ္ေန့တစ္ျခားပိုပိုဆိုးလာပီ.ေန့တိုင္းညဥ့္နက္မျွပန္လာမယ္ေသာက္စားမူးယစ္မယ္..ရန္ျဖစ္မယ္..မင္းရဲ့ေသာက္ျပႆနာေတြကိုေျဖရွင္းရတာငါစိတ္ကုန္လာပီ...ငါကြာ!မင္းမိဘေတြကိုမ်က္လံုးထဲေရာထည့္ထားရဲ့လား..ဟမ္.."
သူမ်က္လံုးကိုတစ္ခ်က္လည္လိုက္ပီး..ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္စြန္းေတြေကြးတက္သြားသည္အထိမဲ့ၿပံဳးၿပံဳးလိုက္ေတာ့ပါးေစာင္ထက္မွာေပါက္ၿပဲေနတဲ့ဒဏ္ရာေၾကာင့္တစ္ခ်က္ရႈံ႔မိသြားသည္..
"အဟက္!ေျပာလို႔ပီးပီလား..ပီးရင္အထဲ၀င္ေတာ့မယ္.."
"ဘာကြ! Karen မင္းအခုခ်က္ခ်င္းရပ္စမ္း..Karen!!"
"ေဒါက္!.."
"ခြမ္း..."
ၾကမ္းျပင္ထက္မွာေတာ့တစ္စစီေၾကမြေနတဲ့ေႂကြခြက္ေလး..
နဖူးထက္မွာတစက္စက္က်ေနတဲ့ေသြးစေတြကိုမဖယ္ရွားပဲအခန္းတံခါးကိုပိတ္ပီး၀င္ခဲ့လိုက္ေတာ့သည္..
"ေတာက္!ဒီေကာင္ကြာ.."
သူတို႔သားအဖရန္ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ေဘးမွာေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔နဲ႔ေခါင္းငံု႔ေနဆဲအထိန္းေတာ္ႀကီးကိုၾကည့္လိုက္ပီး..
"Marri..ေဆးေတြယူသြားပီး Karenကိုလိမ္းေပးလိုက္..ပီးရင္ညစာစားပီးမွအိပ္ခိုင္း.."
"ဟုတ္ကဲ့ပါသခင္ႀကီး.."
မ်က္ခံုးရိုးေတြကိုအသာႏိွပ္ရင္းစာၾကည့္ခန္းထဲ၀င္သြားျဖစ္တဲ့သခင္ႀကီးကိုၾကည့္လိုက္ကာ..
"သခင္ႀကီးတို႔သားအဖတစ္ေန့မွာအရင္လိုျပန္ျဖစ္ဖို႔ေမ်ွာ္လင့္မိပါတယ္.."
သခင္မႀကီးဆံုးပါးတဲ့အခ်ိန္ကတည္းကသခင္ႀကီးတို႔သားအဖဆက္ဆံေရးကတစ္ေန့တစ္ျခားဆိုးဝါးလာခဲ့သည္..
အရင္တုန္းကသိပ္ကိုသိတတ္လိမၼာလြန္းတဲ့သခင္ေလးကအခုေတာ့...
သူမကအိမ္ေတာ္ထိန္းတစ္ေယာက္မ်ွသာ အိမ္ႀကီးရွင္ေတြရဲ့အေရးကိစၥေတြမွာ၀င္ေရာက္စြက္ဖက္ဖို႔ရာမစြမ္းေဆာင္ႏိုင္သာ..
သူမေခါင္းသာအသာယမ္းလိုက္ရင္းလိုအပ္တဲ့ေဆးေတြကိုယူလိုက္ကာသခင္ေလးအခန္းကိုသြားလိုက္သည္..
"ေဒါက္..ေဒါက္..သခင္ေလး.."
"သခင္ေလး.."
"ဘာကိစၥလဲ.."အခန္းတံခါးကိုဖြင့္ေပးလာျခင္းမရိွပဲေအးစက္စက္အသံသာထြက္ေပၚလာသည္..
"သခင္ေလး..ေဆး.."
"မလိုဘူး.."
"ဒါေပမယ့္ သခင္ႀကီးက.."
"ေတာက္!မလိုဘူးလို႔ေျပာေနတယ္ေလ.."
"ဟုတ္..ဟုတ္ကဲ့ပါသခင္ေလး.."
အျပင္ဘက္ကအသံေတြတိတ္ဆိတ္သြားေတာ့သူ႔အိပ္ယာထက္တစ္ကိုယ္လံုးကိုပစ္လွဲလိုက္သည္..
အျပာႏုေရာင္မ်က္ႏွာၾကက္ေပၚမွာ..လေလးရဲ့ေဘးမွာၾကယ္ေသးေသးေလးေတြ၀ိုင္းထားတဲ့ အရုပ္လွည္းေလးကိုခ်ိတ္ဆြဲထားသည္..
မီးမိွတ္လိုက္လ်ွင္ အဲ့ဒီအရုပ္လွည္းေလးကေနအေရာင္ေလးေတြထြက္လာလိမ့္မည္..
မ်က္လံုးကိုမိွတ္လိုက္ေတာ့ မ်က္ရည္စတစ္ခ်ိဳ႕ကေပါက္ခနဲလိမ့္ဆင္းသြားသည္..
"ကြၽန္ေတာ္မာမီ့ကိုလြမ္းတယ္.."
သူျဖည္းျဖည္းခ်င္းထထိုင္လိုက္ပီး အိပ္ယာရဲ့ေဘးမွာရိွတဲ့မွန္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့..
မွန္ထဲမွာသူ႔ကိုျပန္ၾကည့္ေနတဲ့၁၈ႏွစ္အရြယ္ေကာင္ငယ္ေလး..ရွည္လ်ားတဲ့မ်က္ေတာင္စိပ္စိပ္ေတြေအာက္မွာစူးရွတဲ့မ်က္၀န္းတစ္စံုဟာထီမထင္ဟန္ေတြအထင္းသား..
ႏွာတံခြၽန္ျမျမရယ္..အထက္ကိုေကြးၫြတ္ေနတဲ့နီေစြးေစြးႏႈတ္ခမ္းပါး..
နဖူးထက္မွာေသြးစေတြနဲ႔ကပ္ၿငိေနတဲ့ နီညိုေရာင္ဆံႏြယ္ေတြဟာဟိုတစ္စဒီတစ္စ..
နဖူးထက္ကေသြးစေတြကေတာ့ေျခာက္ကုန္ပီ..ပါးေစာင္ေဘးကဒဏ္ရာကေတာ့အနည္းငယ္ညိုေနသည္..
"Eren..ေခြးေကာင္..မင္းမွတ္ထား.."
Erenနဲ႔သူနဲ႔ကငယ္ငယ္ကတည္းကၿပိဳင္ဘက္ေတြ..သူဒီပစၥည္း၀ယ္ပီဆိုErenကလည္းေနာက္ေန့အဲဒီ့ပစၥည္းကိုလိုက္၀ယ္သည္..
သူၿပိဳင္ကားအနီေရာင္ေလး၀ယ္တုန္းကလည္း..Erenကအျပာေရာင္တစ္စီးကို၀ယ္လိုက္သည္..
ပီးေတာ့ Erenေခြးေကာင္..သူ႔မိန္းကေလးကိုလည္းျဖတ္လုသြားေသးသည္..
ဒီေန့သူbarကိုသြားေတာ့ စားပြဲဝိုင္းေထာင့္မွာထိုင္ေနတဲ့လူတစ္ေယာက္ကသူ႔ကိုblindႀကီးလာထိုးသည္..
သူဆိုတဲ့ေကာင္ကလည္းကိုယ့္ကိုလာထိရင္ေခါင္းငံု႔ပီးၿငိမ္ခံေနမယ့္သူမဟုတ္ဖူး..
ပထမတစ္ခ်က္ပဲအလစ္အငိုက္မို႔သူထိုးခံလိုက္ရတာ..ေနာက္ေတာ့အဲ့ဒီလူလည္း​ၾကမ္းျပင္ေပၚကေနမထႏိုင္ေတာ့မွသူလံုၿခံဳေရးေတြေခၚပီးဆြဲထုတ္ခိုင္းလိုက္သည္..
သူ႔ကိုလာထိုးတဲ့သူကErenဆိုတဲ့ေခြးေကာင္ကလြဲရင္ဘယ္သူခိုင္းမွာမလို႔လဲ...
**************************
"ဟိုေကာင္ ေက်ာင္းမသြားဘူးလား.."
daddyကဖတ္လတ္စသတင္းစာကိုခ်ပီးေလွကားေပၚကဆင္းလာတဲ့သူ႔ကိုေမးလာသည္..
"သြားမွာ.."
"မင္းကိုယ္မင္းျပန္ၾကည့္စမ္း..ေက်ာင္းသြားမွာလား ရန္သြားျဖစ္မွာလားဟမ္!"
နဖူးထက္မွာပလာစတာကပ္ထားပီး ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္မွာေသြးစို႔ေနဆဲ..တစ္ကိုယ္လံုးအနက္ေရာင္၀တ္ထားတဲ့သူ႔ကိုၾကည့္ပီးေျပာလာေတာ့သူ႔မဲ့ၿပံဳးသာၿပံဳးလိုက္ပီး..
"Daddyထင္တဲ့အတိုင္းပဲ.."
"ဘာကြ!!မင္း ေခြးေကာင္..ျပန္လာစမ္းအခုခ်က္ခ်င္း!ေတာက္!ဒီအေကာင္ကြာ.."
*****************************
တီ.
သူၿပိဳင္ကားအနီေရာင္ေလးကိုထုတ္ပီး..ဂီယာကိုမိုင္ကုန္ဖြင့္ကာေက်ာင္းကိုထြက္ခဲ့လိုက္သည္..
"ဟဲ့..ဟိုမွာKaren.."
"သူရန္ျဖစ္လာျပန္ပီလားမသိဘူး.."
"ဟုတ္မွာေပါ့...ဒါေပမယ့္ေခ်ာတုန္းပဲဟယ္ "
"ဒါေပမယ့္ Karenကေၾကာက္စရာႀကီးဟ..ဆရာေတြဆိုလည္းသူ႔ကိုမႏိုင္ေတာ့လို႔လႊတ္ထားရတာ..ဘယ္ေလာက္ေခ်ာေခ်ာဒီလိုလူမ်ိဳးကိုေဝးေဝးကေရွာင္မျွဖစ္မွာ.."
သူေက်ာင္းထဲ၀င္လာေတာ့သူ႔ကိုၾကည့္ကာတိုးတိုးတိုးတိုးနဲ႔ေျပာေနတဲ့ေကာင္မေလးေတြကိုအၾကည့္တစ္ခ်က္ေတာင္မေပးဘဲ အတန္းထဲ၀င္လာခဲ့လိုက္သည္..
ေနာက္ဆံုးခံုမွာ၀င္ထိုင္ပီး လြယ္အိတ္ေပၚေမွာက္အိပ္လိုက္သည္...
"ဟယ္..Eren..."
"အား..Erenကအခါတိုင္းလိုပဲေခ်ာလိုက္တာ..ေက်ာင္း၀တ္စံုအျဖဴေရာင္ေလးကို၀တ္ထားတာမ်ား သန္႔ျပန္႔ေနေရာပဲ.."
ေနေရာင္ျခည္ေနြးေနြးရဲ့ေအာက္မွာေရႊအိုေရာင္ဆံႏြယ္ေတြဟာလူးလြင့္ေနသည္
စိမ္းျပာေရာင္မ်က္၀န္းေတြဟာၾကည္လင္ေတာက္ပေနပီးႏူးညံ့ေနြးေထြးမႈကိုေပးစြမ္းေနသည္..
ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ႏွာတံရယ္..နီေထြးေထြးႏႈတ္ခမ္းေလးရယ္..ၿပံဳးလိုက္ေတာ့ပါးခ်ိဳင့္ေလးနဲ႔ပုလဲလံုးေလးေတြစီထားတဲ့အတိုင္းသြားေဖြးေဖြးေလးေတြေပၚလာသည္..
"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ငါကေတာ့နတ္ဆ္ိုးလိုKarenအစားငါ့ရဲ့အျဖဴေရာင္မင္းသားေလးErenကိုပဲသေဘာက်တယ္.."
သူေကာင္မေလးေတြဘက္ကိုတစ္ခ်က္ၿပံဳးျပလိုက္ပီးအတန္းထဲ၀င္ခဲ့လိုက္သည္..
မ်က္လံုးကိုတစ္ခ်က္ေဝ႔ွၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေနာက္ဆံုးခံုမွာေမွာက္အိပ္ေနတဲ့Karen..
သူတစ္ခ်က္ၿပံဳးလိုက္ကာ လြယ္အိတ္ကိုခ်ပီးထိုေကာင္ေလးရဲ့ေရ႔ွမွာခံုတစ္ခံုဆြဲပီးထိုင္လိုက္သည္..
"Karen.."
လြယ္အိတ္ေပၚေမွာက္အိပ္ေနတာေၾကာင့္နီညိုေရာင္ဆံႏြယ္ေလးေအာက္ကဂုတ္သားျဖဴျဖဴေလးကအထင္းသား..
Karen..နဲ႔Erenဆိုတဲ့သူတို႔ႏွစ္ေယာက္...
သူ႔ရဲ့daddyနဲ႔ karenရဲ့daddyကစီးပြားေရးpartnerခ်င္းမို႔ရင္းႏွီးၾကသည္..
သူပထမဆံုးkarenကိုစေတြ့တုန္းက၄ႏွစ္အရြယ္ပဲရိွေသးတယ္..
အဲ့ဒီတုန္းကသူdaddyနဲ႔အတူKarenတို႔အိမ္ကိုညစာစားဖို႔လာခဲ့တာ..
သူအိမ္ထဲကိုစ၀င္၀င္ခ်င္းျမင္လိုက္ရတာက..
Aunty Darliရဲ့ရင္ခြင္ထဲမွာထိုင္ပီးTVၾကည့္ေနတဲ့ေကာင္ေလး..
အျပာႏုေရာင္ႀကိဳးသိုင္း၀တ္စံုေလးကို၀တ္ထားပီး လည္ပင္းမွာလည္းအျဖဴေရာင္ဖဲပြင့္ေသးေသးေလးကိုတပ္ထားေသးသည္..
မ်က္လံုးေလးေတြမိွတ္က်သြားတဲ့အထိၿပံဳးေနတဲ့ေကာင္ေလး..ပါးလံုးလံုးေလးကခ်စ္စရာေကာင္းစြာေဖာင္းေဖာင္းေလးျဖစ္ေနသည္..
ထိုတစ္ခဏမွာေလျပည္ေလၫွင္းေလးေတျြဖတ္တိုက္သြားသလိုပဲသူ႔ရဲ့ရင္ထဲမွေဖာ္ျပလို႔မရႏိုင္ေလာက္တဲ့ခံစားမႈေလးတစ္ခု၀င္ေရာက္လာခဲ့သည္..
သူပိတ္ရက္တိုင္းအေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးရွာပီးKarenရဲ့အိမ္ကိုသြားလည္တယ္..
ေနာက္အလယ္တန္းေရာက္ေတာ့လည္းသူKarenနဲ႔ေက်ာင္းအတူတူတက္ဖို႔daddyကိုမရမကေျပာခဲ့ရတယ္...
Karenကစာအရမ္းေတာ္တယ္..အၿမဲတမ္းပထမေနရာကိုယူထားတယ္..
သူKarenနဲ႔နီးစပ္ဖို႔ဆိုရင္Karenလိုပဲစာေတာ္မျွဖစ္မယ္..
အခါတိုင္းစာေရးဖို႔ေတာင္ပ်င္းေနတဲ့သူကလက္ဆစ္ေလးေတြေသြးေျခဥလာတဲ့အထိစာကိုႀကိဳးစားလာခဲ့တယ္..
ပီးေတာ့ Karenနဲ႔အတူတူသူဆုတက္ယူႏိုင္ခဲ့တယ္..
ဆုယူတဲ့ေန့တုန္းကသူ႔ေဘးမွာရပ္ေနတဲ့အျဖဴေရာင္ေကာင္ေလးကိုၾကည့္ပီးသူတိတ္တိတ္ေလးေက်နပ္ေနခဲ့တယ္..
သူေနာက္ဆံုးေတာ့Karenရဲ့ေဘးမွာရပ္ႏိုင္ခဲ့ပီ...
ဒါေပမယ့္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့အျဖဴေရာင္ေကာင္ေလးကaunty darli heart attackနဲ႔ဆံုးတဲ့အခ်ိန္မွာတျခားသူတစ္ေယာက္လိုေျပာင္းလဲသြားေတာ့တယ္..
အၿပံဳးႏုႏုေလးေတြအစားေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္မႈန္မိႈင္းပီးအသက္မဲ့ေနတဲ့ထီမထင္ဟန္မ်က္၀န္းေတြကအစားထိုးလာတယ္..
ေက်ာင္းစာမွာသိပ္ကိုေတာ္လြန္းတဲ့ေကာင္ေလးကေက်ာင္းထုတ္ခံရေလာက္ေအာင္အထိအတန္းေတြကိုပ်က္ကြက္လာခဲ့တယ္...
ႏူးညံ့ၾကင္နာတတ္တဲ့ေကာင္ေလးကေန့တိုင္းရန္ပြဲေတြကိုဆင္ႏႊဲတတ္လာတယ္...
Karenအသက္၁၆ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန့မွာအနီေရာင္ၿပိဳင္ကားေလးတစ္စီးကို၀ယ္လိုက္တယ္...
ေနာက္ေတာ့မွသူသိလာရတာကKarenကကားေမာင္းရတာကိုသိပ္သေဘာက်တယ္တဲ့...
သူDaddyကိုကားေမာင္းသင္ခိုင္းခဲ့တယ္..
ဒါေပမယ့္အလုပ္ရႈပ္ေနတဲ့daddyကသူ႔ကိုသင္မေပးခဲ့ဘူး...
အဲ့ဒီညကသူDaddyကားကိုခိုးေမာင္းပီးအိမ္ထဲကေတာင္မထြက္ရေသးဘူး နံရံနဲ႔တိုက္မိပီး နဖူးေပါက္သြားခဲ့တယ္..
ေနာက္ေတာ့Daddyကသူ႔အတြက္ကားေမာင္းသင္ေပးဖို႔လူရွာေပးခဲ့တယ္...
Daddyကသူ႔ကိုေျပာခဲ့တယ္ ဒီတစ္ေခါက္ေက်ာင္းေပါင္းစံုၿပိဳင္ပြဲမွာပထမရေအာင္လုပ္ခဲ့တဲ့ အဲ့ဒါဆိုသူလိုခ်င္တဲ့ၿပိဳင္ကားကို၀ယ္ေပးမယ္တဲ့....
သူပထမရခဲ့တယ္..ပီးေတာ့သူလိုခ်င္တဲ့အျပာေရာင္ၿပိဳင္ကားေလးကို၀ယ္ခဲ့တယ္..Karenရဲ့ကားနဲ႔တစ္ပံုစံတည္းတူတာကိုေပါ့..
ေန့တိုင္းထိုေကာင္ေလးရဲ့ပံုရိပ္ေလးေတြကိုၾကည့္ေနရတာသူ႔အတြက္သိပ္ကိုေပ်ာ္စရာေကာင္းခဲ့တယ္...
ေကာင္ေလးကေတာ့ တစ္ခ်က္ေလးေတာင္မၾကည့္တဲ့အျပင္သူ႔ကိုရန္သူလိုသေဘာထားေနခဲ့တာကိုေတာ့မသိခဲ့ဘူး..
အခါတိုင္းလိုပဲေနြးေထြးတဲ့ေနေရာင္ျခည္ေလးေအာက္မွာေကာင္ေလးကအရင္လိုႏူးႏူးညံ့ညံ့ေလးၿပံဳးေနတယ္..
နီညိုေရာင္ဆံႏြယ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ဟာနဖူးေလးထက္မွာဟိုတစ္စဒီတစ္စ ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ႏွာတံေလးရယ္..နီရဲရဲႏႈတ္ခမ္းပါးေလးဟာပြင့္အာေနပီးအျဖဴေရာင္အစြယ္ေသးေသးေလးကိုလွစ္ျပေနတယ္...
ေဘးမွာေတာ့..ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကKarenရဲ့လက္ကိုခ်ိတ္ဆြဲလို႔ေပါ့...
အဲ့ဒီတစ္ခဏမွာသူ႔ရဲ့ကမ႓ာေလာကႀကီးကတစ္စစီၿပိဳပ်က္သြားေတာ့တယ္..
ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုးတစ္ဆစ္ဆစ္ကိုက္ခဲလာပီး..နာက်င္လြန္းလို႔ေနရာမွာတင္ၿပိဳလဲလုမတတ္ပဲ..
သူ...ေနာက္ဆံုးေတာ့အသဲကြဲတယ္ဆိုတဲ့ခံစားခ်က္ႀကီးကိုခံစားဖူးသြားပီ..
သေဘာမက်ဘူး...Karenရဲ့နားမွာသူကလြဲဘယ္သူ႔ကိုမွမရိွေစခ်င္ဘူး..
Karenက....Karenက...သူ႔အတြက္သာ..
အႏွစ္ႏွစ္အလလထိုေကာင္ေလးရဲ့ေဘးမွာသူတိတ္တိတ္ေလးပဲေနေနေပးခဲ့တာ..ဒါေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာထိုေကာင္ေလးကတျခားသူတစ္ေယာက္ထံပါသြားေတာ့မယ္..
သူဘယ္လိုမွလက္မခံႏိုင္ဘူး..
အဲ့ဒီအခ်ိန္သူ႔ေခါင္းထဲမွာတစ္ခုပဲရိွတယ္..Karenနဲ႔ထိုေကာင္မေလးကိုျပတ္ေအာင္လုပ္ရမယ္....
အဲ့ဒီေန့ကပထမဆံုးအေနနဲ႔karenရဲ့လက္သီးတစ္လံုးကသူ႔မ်က္ႏွာထက္က်လာခဲ့တယ္...
ပီးေတာ့စူးရဲေနတဲ့အနက္ေရာင္မ်က္၀န္းေတြနဲ႔သူ႔ကိုၾကည့္လာပီး..
"Eren မင္းငါ့ကိုဘာလို႔အခ်ိန္တိုင္းလိုက္ၿပိဳင္ေနရတာလဲ..မင္းကသိပ္ကိုစက္ဆုပ္စရာေကာင္းတဲ့ေကာင္ပဲ..ေနာက္ခါငါနဲ႔ထပ္ပီးမပတ္သတ္နဲ႔.."
နာလိုက္တာ...ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုး..တစ္စစီ..တစ္စစီေၾကမြသြားသလိုပဲ..တင္းေနေအာင္ေစ့ပိတ္ထားတဲ့ႏႈတ္ခမ္းဖ်ားရဲ့ေအာက္မွာ"ကိုယ္မင္းကိုခ်စ္တယ္..Karen..ေသလုေအာင္ခ်စ္တယ္.."ဆိုတဲ့စကားေလးေတြကေတာ့အေသပိတ္ထားျခင္းခံလိုက္ရေတာ့တယ္..











Reader samaတို့ကျေးဇူးပြု၍nameလေးစဥ်းစားပေးကြပါ❤Where stories live. Discover now