Arkadaşlar (31) e gülen biri değilim ama
Şuna nedense aşırı komik geldi
HFKWGFKWHFKWHDKWF
31. Bölüme hoşgeldiniz lo
HXKSGCKWHCKDGC
NEYSE NEYSE
bölüme geçebilirsiniz..
/////////////////////////////////////////////////////////////////
Akemi yoko..
(DAYANAMIYORUM ARTIK BİRİLERİ BİR ŞEY YAPSIIINNN NEDEN AYRI KALDIIKK LAN ŞARKI ÇALIYORDU BİRDEN GAZA GELDİM VXKDKSGXKEGXKEGXKEGD)
"Dün nereye gittin yoko?"
Toman bugün dövüş eğitimi gibi bir şey yapacakmış ve bizde drakenle oraya gidiyorduk.
Her şeyin başladığı o fabrikaya.
"Ramen almaya gittim.""Cüzdanını veya telefonunu almamışsın."
Hassiktir ona mı baktı?
"Unuttum ve kasiyer kadınla bir sorun yaşadık ama sonra çözdüm.""Nasıl çözdün?"
"Sorguda mıyım amına koyayım?!"
"Dün dönerken seni camdan gördüm. Ayrıca üzerinde ceket vardı ve sen bajinin ceketinden başka-"
"Draken! Bir sürü ceketim var sadece bajinin ceketini bulamadım ve elime geçeni giydim."
Sabır ya"Peki, öyle olsun."
Dedi ve daha da hızlandı.
Bir süre sonra fabrikanın önünde durunca güldüm.Cidden her şey burada başlamıştı.
Tam olarak her şey yani.Mikeyin dövüş eğitimi dediği şeyde tomandan olduğumu hissetmiştim.
"Ben biriyle dövüşecek miyim?""Tabii ki hayır!"
"Hadi amaa! Ya voların bir üyesi karşıma çıkarsa ne bok yiyeceğim"
Bana dönüp sırıttı."Şuan bile 7-8 adamı devirecek güçtesin yoko kandırma beni"
Tüh! Yemedi!
"En azından takemichiyi fazla çalıştırın, ağzına sıçmayın ama bu savaş olursa-""Olursa derken? Sen onlara gidersen savaş olmayacak ve sende gitmeyeceğine göre-"
"Her neyse ise, savaşta en çok takemichi hasar alabilir. En azından onu ben çalıştırayım."
"Sen bizden daha çok döversin onu"
"Siktir lan!"
Yumruğumu koluna geçirdim."Siz ikiniz hâlâ orda dikilmeye devam edecek misiniz yoksa içeri gelmek gibi bir planınız var mı?"
Mitsuyayı geçip fabrikaya girdim.
Tüm toman burdaydı.Sahi tomanın kaç kişi olduğunu bilmiyordum.
"Hey takemichi! Seni ben çalıştıracağım!"
Gülerek dediklerim ile takemichi derin bir nefes aldı."Diğerlerinden dayak yemektense senden yerim daha iy-"
"Hey! Hey! Dayak yemek gibi bir niyetin olmasın! Neden sadece kazanmaya bakmıyorsun?!"
"Çelimsizim yoko, nasıl kazanabilirim?"
"Beni devirirsin takemichi! O güç sende var sadece kullanamıyorsun."
Herkes dövüşürken biz kenarda konuşuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.