BAYKUŞ EVİ İZLİYOM EHE CBWCGWKHCWKCGKECGKECG
AY NEYSE
BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ
/////////////////////////////////////////////////////////////////
Akemi yoko
Tamam bence drakenin şuan karşımızda volta atmasına gerek yoktu.
Chifuyunun ağzı yüzü birbirine girmişti. -yani kaşı ve dudağı patlamıştı ve elmacık kemikleri morarıktı- benimse dudağım patlamıştı ve bir kaç tokat yediğim için yanaklarım da kızarmıştı.
Ayrıca saçım başım birbirine girmişti.Kızlara vurmamıştım bile! Hemcinslerime vurmuyordum ben!
"Tanrım! Başım döndü draken yeter."
Dedi chifuyu.
Siyah saçın ona ne kadar yakıştığını söylesem biraz yumuşar mıydı?
Durdu ve bize dönüp burun kemerini sıktı.
"Hadi seni anlarım itin biriyle dövüşüp dayak yedi derdim de!"
Dedi chifuyuyu göstererek.
Ardından beni gösterdi."Sen kızlardan dayak mı yedin!?"
"Hadi ama! Chifuyunun normalde bir kaç kişiyi dövüp şimdi bir kişiden dayak yemesine bir şey demiyorsun da bana laf mı atıyorsun!?" Dedim arkama yaslanarak.
"Tanrım sakin olmalıyım..OKULDAN ATILABİLİRDİNİZ SİZİ GERİZEKALILAR!"
biraz fazla..babam gibi.
Babamın kaba hali. Ve küfürbaz. Ha birde eski çete üyesi beygir gücüne sahip bir manyak.
Bu kadar.
"Biraz abartmıyor musu-""Yoko."
Görünmez bir fermuar çektim ve başımı chifuyunun omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım.
"O piç yokonun kalçalarını elledi."
"Ha o zaman iyi yapmışsın."
"Biliyorum."
"Tamam sus."
"Tamam."
Ah canım ailem harika anlaşıyorduk!
"Hinayla takemichi nerede?" Diye sordum."Hâlâ konuşuyorlar sanırım."
"Sanmam."
"Tamam."
"Sus."
Dedim ve ayağa kalktım. "Ben zıbarmaya gidiyorum size iyi günler."
Dedim ve onlara el sallayarak odama doğru ilerledim.Odadan içeri girer girmez dolabımın yanına gittim ve üzerimdekileri çıkarıp siyah bir şort ile uzun beyaz bol bir t-shirt giyip kendimi yatağa fırlattım.
Yumuşacık yatak ile temasta bulunan vücudum iyice gevşerken gözlerimi kapattım.
--------
Gelen soğukluk ile beraber vücudumun titrediğini hissederken gözlerimi araladım ve beyaz tavanla karşılaştım.
"Draken şömineyi yaksana lan!" Bağırmama karşı ses gelmeyince ayağa kalktım ve etrafa baktım.
Odamdaydım ve cam açıktı.
Tanrım! Şu camı kapatmayı öğrenseler şaşacağım!Ayağa kalktım ve odadan çıkıp salona doğru gittim.
Koltuğun üzerinde ki kağıt parçasını elime aldım.Bir kaç işimiz var evde uslu durursan sevinirim, evi dağınık bulamazsam da sana yeni eşofman almaya gideriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Rastgele@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.