Vay amk geldik 90. Bölüme ha..
O kadar oldu mu be?
Neyse
Bölüme geçebilirsiniz
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Akemi Yoko
Takemichi, art arda mikeyin tekmelerinden kaçarken kaşlarımı kaldırdım ve yanımda, baygın olan mitsuyayı dürttüm. Birkaç dürtmeden sonra kalktığında konuşamadan işaret parmağım ile ikisini gösterdim.
"Hakkai uyan lan."
O da hakkaiyi uyandırdı.
"Mikeyin tekmelerinden kaçan benim düşündüğüm kişi mi? Hayal falan mı görüyorum?"
Diye sorduğunda cevap vermek istedim ama şaşkınlıktan konuşamıyordum.
"Lan harbiden nasıl kurtuldu!?"
"Ne sikim dönüyor lan burada!?"
Sanzu da ayağa kalktığında ardından hanma kalktı.
Mikey durdu, sinirlenmesi bana keyif veriyordu ve su an aşırı derecede sinirlenmişti."Yapacaklarımı tahmin edebiliyor musun? Geleceği görüyor olmayasın?"
Bak o da olabilirdi. Ben bunu akıl edemedim işte.
Mikey tekrar tekme atmaya başladığında bir süre sonra ikinci bir şok daha yaşadık.
Mikey yere devrildi.Mikey takemichinin yumruğu ile yere devrildi.
"Mikeyi iki seksen yere devirdi lan!"
"Toman!"
"Toman!"
"Toman!"
Chifuyu diğer yanımda ayağa kalkarken gözlerini sildi.
"Ya beni böyle ağlatmayın işte."
Gözlerimi devirip tekrar onlara döndüm.
Mikey ayağa kalktı."Altıüstü bir yumruk için bu kadar yaygara çıkarmayın."
"Niye geri geldin takemichi!? Videoyu gördüğüne adım gibi eminim! Sana tomandakileri de hinayı da koruyacağımı söylemiştim! Beni yalnız bırak! Kafana da sok şunu!"
"Mitsuya." Yutkundum. "Yardım edelim mi?" Bir şey demedi.
"Geri dönersen yaptığım her şey boşa gitmiş olacak!"
"Ne yaptığımı gayet iyi biliyorum ben!"
Takemichi ona tekrar yumru atarken son nefesimi alıyormuşum gibi derince bir nefes aldım.
"Karanlık dürtün öylesine kuvvetli ki yalnızca ölümün eşiğindeyken benden yardım istedin. Acı çektiğinin farkındayım zaten bu yüzden geri döndüm. Sırf seni kurtarabilmek için."
Ben olsam mikeyi kurtarır mıydım acaba? Herkesin, onun dışında herkesin geleceği mükemmel iken bir kişi için herkesi tehlikeye atmak..
Acıma ona, o sizin hayatınızı mahvetti. Duraksadım. Karanlık dürtüsünden önce mikey böyle biri miydi ki?
Daha doğrusu, onun neden böyle olduğunu hiç düşündüm mü ben? Hiç anlamaya çalıştım mı onu?Bize verdiği zararları düşünüyordum sadece, o zaman için bu normaldi.
Ayrıca bu şu durumda neden kafama takılmıştı amına koyayım!?"Sana bu kadar acı çektiren ne?"
Diye sordu takemichi. Mikey bir tekme daha attı.
"Durdurmaya çalışsam da asla durduralamayacak bir şey!"
"Ne geveliyorsun lan!? İki yıl önce ilk zamanda sıçradığımda bu hâlinden eser yoktu! Ne oldu da bu hâle geldin!? Neden bana hiçbir şey anlatmıyorsun!?"
Takemichinin savurduğu yumruktan kaçtı.
"Uzun zamandır bunu çözmeye çalışıyordum, şu zamana kadar daha karanlık dürtünün ne olduğunu bile bilmiyordum. Daha yeni geçtiğimiz günlerde fark ettim. Üç tanrının Savaşı'ndan birkaç gün sonra."
Hayır sen iki yıl boyunca sorunlu sorunlu ortada geziyorsun ve yeni mi fark ediyorsun amına koyayım!? Aklımı kaçırmak üzereyim ya da kaçırdım.
Mikey wakasaya döndü."Wakasa bana söyledi."
Hepimiz wakasaya döndük.
"Hâlâ ilk zaman çizelgesinde olsaydık emin ol takemichi bu zahmetlerin hiçbirine katlanmazdın."
"Zaman çizgisi mi? Neden bahsediyorsun sen?"
"Karanlık dürtünün temelinde sevgi yatıyor."
"Hay anasının amı!" Mitsuya kafama vurduğunda kaşlarımı çattım ama bir şey demeden mikeye bakmaya devam ettim.
"O hep beni kurtarmaya çalıştı, beni kurtarabilmek için zamanda geri gitti. Shinichiro Sano zaman sıçrayıcısı."
Ağzım daha da açılabilirmiş gibi açılırken gözlerim de onları takip etti.
Mikeyin abisi zaman sıçrayıcısıydı ve ölmüştü.
Şu an yaşamıyordu. Shinichiro Sano zaman sıçrayıcısıydı ve şu an takemichi zaman sıçrayıcısıydı. "C..chifuyu yardım etsene lan." Chifuyu yanıma gelirken eğildi ve kolumu omzuna attım.Dizlerim hâlâ tutmuyordu. "Aralarında bir bağlantı var mı acaba?" Dedim chifuyuya, tüm ağırlığımı ona vermiştim.
Cevap vermediler ve mikey anlatmaya başladı.°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Bölüm nasıldı?
Eğw, size bu kadar bölüm yeter bence..
Manganın son üç bölümünü falan hâlâ okumadım, ayrıca okuduklarımı da unuttum o yüzden buradan itibaren tekrar okuyacağım ve sonra bölüm yazacağım.
Spoiler vermeyin, biliyorum..inan okumadan o kadar spoiler yedim ki.
Üstelik okurlardan! Özür dilerim ama sinir bozucu. İnternetten yeseydim neyse diyecektim fakat vermeyin dediğim hâlde verenler vardı.Ay neyse, okuyup yazacağım ama şu geçmişi shinichironun nasıl zamanda sıçradığını veya takemichiye aktardığı yerleri falan yazmayacağım.
Hadi görüşürüz.
🎰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.