BİR ŞEY DİYECEĞİM
TAM ERKEK HALİM OLAN BİR MANGA KARAKTERİ BULDUM BDKEGDWLGDWKCGWKXG
bu kadar da benzemeyiz diyodum ki medyada ki şeyi söyledi kalbimi çaldı..
Bana paranın düzeltemeyeceği bir şey söyleyin?
AŞK MI PARA MI SORUSUNU SİZE SUNUYORUM DEĞERLİ OKURLARIM..
şahsen ben aşk derim
BENİM AŞKIM PARA 💸💸💸💸💸💰
ehm tekrar sorayım o kutsal soruyu.
Aşk mı?
Para mı?Ben mi?
Chwlcgocgwkc
Ben Sude bu arada nur yatıyo bu saatte
04:29
Hadi bismillah
Bölüme geçebilirsiniz
///////////////////////////////////////////////////////////
Bir hafta sonra
Akemi yoko
Kisakiyle en son konuşmamızın üzerinden bir hafta geçmişti ve şuan da buluşacağımız yere doğru gidiyordum.
Bizimkilere bundan hiç bahsetmemiştim çünkü kisakinin bile bilmediği bir çeteyi bileceklerini düşünmüyorum.
Sadece takemichi biraz şüpheli..
Geçen yemek yerken ağzımdan bilerek volar kelimesini kaçırdım ama kimse tepki vermezken takemichi garip garip bana bakmıştı ve kekeleyerek volar mı demişti.
Biraz şüpheli değil bayağı şüpheli.
Volar ne boksa öğrenmem gerekiyor.
O adamla üç kere karşılaşmıştık.
İlki taiju ile olan kavga da kilisenin çıkışında, ikincisi yılbaşı günü ve üçüncü de drakenin evinin aşağısında bir markette.Bana ceketini bile verdiği yere kadar hatırlıyordum ama bundan ilerisi yoktu.
Çok eski olmadığı sürece bir şeyleri unutmam ama ben nasıl bunu unutmuştum ki?"Sonunda geldin."
Sırf şu çeteyi öğrenmek için katlanıyordum şuna varya..
"Trafik vardı gerizekalı.""Yürüyerek geldiğini biliyorum."
"Peşime adam mı taktın sen?"
"Hayır, otobüse veya taksiye binmezsin. Motorla gelmediğine göre de yürüyerek geldin. Burada gerizekalı sen misin ben miyim?"
"Seni sikerim sus." Gülerek dediklerime karşı gözlerini devirdi ve banka oturdu.
Onun yanında ki yerimi alırken bağdaş kurdum ve ona döndüm.
"Ee anlat bakalım.""Volar diye bir çete var."
"Biliyordum! Ne oldu yok yok demişti-"
"Kökleri japonyaya dayanıyor olsa da şuan yabancı bir çeteler.
Japonyaya gelseler diğer çetelerin de üstü olabilirler. Sayıları çok çok fazla ve sadece önlem olsun diye japonya da iki bine yakın adamları var."Ve ben bu çetenin lideriyle miydim?
Salak mısın sen yoko.. çocuk sana taksaydı hiç iyi şeyler olmazdı.."Liderleri shina ishikawa. Acımasız piçin teki. Onun hakkında tek öğrenebildiğim şey buydu Ve uzun bir süredir japonyaya gelmiyormuş."
Uzun bir süredir gelmiyorsa nasıl o zaman..
"Ve sende şimdi karşılığında bana her şeyi anlatıyorsun."
(Kisakii zaten takemichinin zaman yolculuğu yaptığını biliyordu..YA SÖVÜYORUZ FALAN AMA ŞİMDİ ÇOCUK AKILLI YANİ BUNU İNKÂR EDEMEZSİNİZ..)
"Nereden başlamalıyım?"
"En başından."
"Bir ay önce bu çocukla buluştuğum anılarım var, hemde üç kere ve farkı farklı karşılaşmalarımız olmuş."
Devam etmemi bekledi.
"Tek sorun benim bu anılarımı unutup ardından bir hafta öncesinde hatırlamam ve birden aklıma gelmesi. Ha buluşmalarımız dışında da anılarımda tek bir ses vardı.""Neydi o?"
"Yokoya takmış bir manyak.. aklıma geldikçe sürekli olarak bunu duyuyorum ama uzun bir süredir gelmeyen biri beni daha önce görmemiş ve bana nasıl takmış olabilir? Bunu da geçtim uzun süre gelmediyse nasıl bir iki ay öncesinden anılara sahibim ben?"
"Gelecek değişmiş olabilir mi.."
Dediğini fazla duymazken gözlerimi kıstım.
"Ne dedin?""Sen diğerlerine bundan bahsettin mi?"
Başımı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır ama volar dediğim anda takemichinin tepkisi değişti, kesinlikle bir şeyler biliyor.""Zaten biliyor. Yoko takemichi zamanda yolculuk yapabiliyor."
Güldüm.
"Dalga mı geçiyorsun?""Hayır, ne zaman ciddi olmadığımı gördün?"
Dediklerine cevap vermezken tekrar konuştu.
"Zihninde ki o seste sana taktığını ve üç kere karşılaştığını söylüyordu değil mi? Ya gelecek değiştirildiği için sen onu hatırlamıyorsan ve geçmişte bir sapma olduysa? Gelecekte düzeltilen bir şeyin geçmişte hatırlanmaması ihtimali olabilir ve o sapma da sana denk gelmiş olabilir."
"Hâlâ kulağa saçma geliyor."
"Net anlatmak gerekirse, bu çocuk bir iki ay öncesinden sana takmış ve tomana savaş açıp seni yanına almış olabilir. Takemichi bu olayı geçmişte düzeltemeyip geleceğe gitmiş ve orda işleri yoluna koyup geri dönmüş olabilir.
Ama şaşırtıcı bir şekilde kimse olan olayı hatırlamıyor ve sapma olmuş! Nadir görülen bu sapma da seni bulmuş!"Dedikleri mantıklı gelmeye başlarken ayağa kalktım ve ona döndüm.
"Bunu takemichiye soracağım.""Arada sırada garip davrandığı zamanlar oluyor değil mi?"
Bazen böyle farklı bir takemichi ortaya çıkıyor ama..
"Yani.""İnanman için bir sebep daha yoko."
"Yine de onun kendisine soracağım fakat sen bunu nereden öğrendin?"
"Olan olaylara bakarsak sadece birazcık mantık yoko."
"Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim, tekrar düşmanız artık."
"Düşmanlığı bozabilirsin ama senin kararın."
"Sanmam." Dedim ve yürümeye başladım.
Eğer takemichi zamanda yolculuk yapıyorsa bize neden söylememişti?
Ama söylese zamanın dengesini bozmuş olmaz mıydı?
Gerçi geçmişi değiştirerek belki de bozuyordu.Sahi takemichi hiç geçmişi değiştirmiş miydi?
Kesinlikle ona soracağım.
///////////////////////////////////////////////////////////
EN SEVDİĞİM BÖLÜM FALAN ÜF
instagram da bir anime grubundayım ve grupta kisaki delisi biri var ve bu kitabı okuyor..
BU BÖLÜMÜ OKUDUKTAN SONRA YOKO İLE KİSAKİYİ SHİPLERSE ŞAŞIRMAYIN..
Ama sıçarım o zaman onun ağzına
Ehm neyse
Bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.