~72~

546 48 32
                                    

Survivor ekstra izlemek zorunda kaldım

Babam izliyor

Ggo futbolu izleyemedim

Terbiyesiz insanlaf

Neyse

Bölüme geçebilirsiniz

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Akemi yoko




"Sana inanamıyorum ya! Yoko hemen buraya geliyorsun!"

"Bağırma chifuyu, isteyerek yaptım ve nedenini de anlattım." Amacım tamamen bilgi almak. "Siz yeni üyeler bulmaya bakın ben..ben zaten thousand winters'a katıldım ve gelmeye de devam edeceğim."

"İstemiyorum yoko! Ya buraya gel yada ben seni almaya geleyim!"

"Chifuyu lütfen, kendi isteğimle diyorum neden anlamıyorsun?" Yarım saattir kendimi odaya kilitlemiş bir şekilde chifuyu'ya bunu anlatıyorum.

"Ben senin niye gittiğini biliyorum! Bizi düşünmeyi bırak! Yoko lütfen gel yada neredesin söyle ben geleyim!"

Geçen kaçtığım evde değildim.
Hatta burayı bilmiyorum desem yeridir.
"Bana güveniyor musun?"

"Ne alakas-"

"Chifuyu bana güveniyor musun?"

"Evet!"

"Ve ben ne yaptığımı biliyorum tamam mı? Yarın seni görmeye geleceğim merak etme."

"Yoko bir yerinde bile çizik görürsem-"

"Tamam tamam! Amma taktın ha korkma bana bir şey olmaz!" Yapsa bile umrumda olmaz.
Aslında olur.
Eğer mikey eski haline dönerse bunları her zaman ona hatırlatacağım.
"Kendinize dikkat edin ve beni de haberdar et."

"Çok dikkatli ol!"

Telefonu kapattım ve kendimi yatağın üzerine atıp tavana baktım.
Ah hayat. Üç gün önce kaçtığım yere kendi ayaklarımla geldim.
Harika.
Ayrıca mikey bana kanto manjiye katılmamı söyledi ama ona henüz bir cevap vermedim. Hem tomana hem thousand winters'a ihanet etmek istemiyorum fakat katılsam bile kalben bu çetede olmayacağım içinde sorun olmuyor.

Ama kararsızım.

"Yoko kapıyı açar mısın?"

Şimdi kibar konuşuyorsun ama içini bildikten sonra böyle konuşmanın bir anlamı yok manjiro sano. Önceden sesinde bir tatlılık vardı artık oda yok.
Sesini duyduğum an donuyormuşum gibi.

"Yoko."

İşte dediğim soğuk ses. Gözlerimi devirip ayağa kalktım ve kapının yanına gidip kilidi açtım. Tekrar yatağın yanına gidip uzandım ve yastığı yüzüme koydum. Mümkünse yüzünü de görmek istemiyorum.

"Geldiğimizden beri bir şey yemiyorsun."

"Aç değilim."

"Aç olduğunu biliyorum."

"Umrumda mı?"

"Yoko birazdan içeride ol."

Artık sorma kısmını da geçtik direkt emir veriyor. Kapının kapanma sesi ile yastığı aldım ve duvara fırlatıp ayağa kalktım.
Kıyafetlerimi hangi ara evimden getirtti bilmiyorum ama üzerime bol bir t-shirt giydim ve toplanacak kadar uzayan saçlarımı bileğimde ki toka ile toplayıp odadan çıktım.

Sanzu yoktu.
Muhtemelen yine sanzuyu başıma diker ama artık oda sorun değil.
Umrumda değil.
Ramen.
Her şeyin en başında onda kaldığım ilk zaman yediğimiz yemek. Ramen vardı.

Bir şeyleri hatırlatmak mı istiyor anlamıyorum ama bu sefer istediği olmayacak. Karşısında ki koltuğa oturdum ve bağdaş kurup kollarımı göğsümde birleştirdim.
Mikey ramenini bırakıp bana döndü.

"Yesene."

"Ramen sevmiyorum."

"Ama en sevdiği-"

"Sevmiyorum dedim." Neden en ufak kelimesine bile bu kadar sinir oluyorum?
"Saatleri söyle artık." Yarın chifuyunun yanına gitmem gerek..

"Sabah on ve akşam on."

İdeal, ama bilerek geç kalsam.. geç kalamam çünkü mikey yine karanlık dürtüsüne hakim olamaz falan filan.

Dalgasını geçiyorum ama o karanlık dürtü denilen sikik şey onu bu hale soktu. Takemichi ; abisi, baji ve emmadan sonra tamamen kontrolünü kaybettiğini söylüyor ama emin değiliz.

"İkinci teklifim hakkında ne düşünüyorsun?"

"Düşüncemin bir önemi var mı? Yine de çeteye alacaksın sonuçta."
Başını olumlu anlamda sallaması ile gözlerimi devirdim ve bakışlarımı ondan çektim. "İstemiyorum."

"Kendin dedin, düşüncenin bir önemi yok."

Gitmek istiyorum.."tamam."

"Yarın bir yere gidecek misin?"

"Evet."

"Nereye?"

"Chifuyunun yanına."

"Ondan sonra ki gü-"

"Seninle aynı yerde bulunmamak için her gün chifuyunun yanına gideceğim mikey." Böyle söylersem daha açıklayıcı olur belki.
Bakışlarımı tavandan çekil tekrar mikeye odaklarken yumruğunu sıktığını görmem ile tebessüm ettim. "Yine mi beni boğacaksın? Belki daha kötüsü takemichiyi dövdüğün gibi döversin ha? Yada dur senjuyu nasıl öldürmekle tehdi-"

"Yeter! Sana zarar vermeyeceğimi bilmen gerekiyor!"

"En son böyle dediğinde nefessiz kalmamla sonuçlanıyordu."

"Bir kere olan şey bir daha olmaz!"

"Bir kere yapılan şeyin de bende bir daha affı olmaz manjiro." Ayağa kalktım ve salondan çıkıp odama girdim.
Mikey arkamdan geliyorken kapıyı hızla kapattım ve kilitledim.

Şuan kapıya vuruyordu.

"Yoko aç şu kapıyı!"

"Git Mikey uyuyacağım."
Tüm gece ne bok yesem diye düşüneceğim.

"Aç!"

Tamam birazcık numara yaparsam beni rahat bırakır. "Mikey korkuyorum lütfen git!" Harika bir oyuncuyum.
Mikey kapıya vurmayı keserken güldüm ve kendimi yatağa attım.

"Tamam..tamam.. özür dilerim, iyi geceler yoko."

Ve adım sesleri.

Umarım rüyanda bir şeyler olur da pişman bir şekilde uyanırsın.






/////////////////////////////////////////////////////////////////

Ay az yaziyom ama napim uykum geldi

neyse

Bölüm?



TOKYO REVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin