HELLUUU
NASILSINIZ ASKMLAR?
BEN ÇOK ÇOK İYİYİM
BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ
///////////////////////////////////////////////////////////
akemi yoko
Bir saattir arabayı sorunsuz bir şekilde kullanıyordum çünkü saat geç olduğundan yollar boştu ve sürmek o kadar da zor değildi.
Hina arka koltukta uyuya kalmıştı ve emmada sessizce yolu izliyordu.
"Nasılsın?" Sorduğum soruya karşılık bana döndü."Bu geceden sonra nasıl olabilirsem öyleyim."
İkimizde dediğine gülerken biraz yavaşladım ve ona döndüm.
"Kisakiye yapmak istediklerimden birini izakiye yaptım."
Kaşlarımı çattım ve önüme döndüm.
"İsimleri benziyor zaten piçlerin!""İzaki tomana bulaşamaz çünkü göt gibi korkuyor ama kisaki hiç bir şeyi yapmaktan çekinmiyor."
"Onu bir gün öldüreceğim."
Güldü ve karşısına döndü."Bu hâlini daha çok seviyorum yoko, korkusuz olmanı yani. Alınma ama bokundan bile korkan biriydin."
İkimiz yine kahkaha atarken başımla onu onayladım.
"Bende bu halimi seviyorum."
Yanımızdan hızla geçen motorlar ile ikimizde irkilirken tek tek motorlara göz gezdirdim.
"Bizimkiler lan bunlar!""Ne işleri var burada!?"
"Bilmiyorum!"
Tıklanan cam ile başımı çevirdim ve drakenin gülen yüzüyle karşılaştım."Moruk biraz daha yavaş sürersen şurada ki kaplumbağa seni geçecek!"
Dedi ve gaza basıp önümüze geçti.
"Görmedi!""Camlar siyah filmle kaplı yoko tabii ki görmez!"
"Hadi yetişelim şunlara!"
Dedim ve gaza bastım.
Araba kullanmayı bilmeyen birine göre bence araba kullanmayı bilen birinden daha iyi sürüyordum."Yoko salak mısın sürmeyi bilmiyorsun!"
"Bir saat idare ettim biraz daha ederim!"
"Pekala eğlencemizi burada yaşayalım o zaman!"
Dedi ve arabanın tuşlarından birine bastı, arabanın üzeri anında açılırken şaşkın bir şekilde emmaya baktım.
"Harika lan bu!""Neler oluyor?"
Uykudan yeni kalkmış hina Gözlerini ovuşturarak bize ardından üstü açılan arabaya baktı.
"Oha! Çok güzel ama biz neden hızlıyız!?"
"Bizimkiler önde hina onlara yetişmeye çalışıyoruz!"
Hina koltukları tutarak ayağa kalktı ve önümüze doğru baktı.
"Takemichi orada!"
Dedi heyecanla.
Emma ayağa kalktı ve kollarını geriye atıp bağırmaya başladı.
Hinada ona katılırken ikisinin bu halleri gülmeme neden oldu.Yanından geçtiğimiz motorlara karşı tek kolumu çıkardım ve geriye doğru el haraketi çektim.
"Bak draken sizi geçtik!"
"Takemichi biraz yavaş git!"
Başını geriye doğru çevirip takemichiye baktım.
"Oha takemichiye motor mu vermişler!" Ayrıca ilk denemesi olmasına rağmen neden benden iyi sürüyor!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Ngẫu nhiên@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.