AY AYLAR SONRA BÖLÜM BEEEEE
Nasılsınız görüşmeyeli? Simdi siz direkt bölüme geçersiniz o yüzden uzatmıulrum fazla.
Ay hadi geçin bölüme..
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Akemi Yoko
Algılayamıyordum. Algılama yetimi o kadar kaybetmiştim ki, gerek kan kaybından gerekse bu vahşetden.
En son taiju'nun motoru sanzunun üzerine sürdüğünü ve motordan atladığını görmüştüm. Sanzu şu an yerde yatıyordu ve taiju ile takemichi bir şey konuşuyordu.Duyamıyordum, ne kavga seslerini ne de konuşma seslerini.
Kendi nefeslerimi bile duyamıyordum.
Ellerimi yere koydum ve dizlerimin üzerinde durdum, omuzlarımdan tutuyorlardı. İki kişi arkamda durmuş omuzlarımdan tutuyorlardı ve yaşamıyorlardı bile.Dayan.
Diyordu draken.
Hepimiz iyi olacağız, kalk ayağa ve sana öğrettiğim gibi savaş.
Demişti baji de. Omuzlarımdan sarsıldım sonra, başımı kaldırıp mitsuyaya ve hakkaiye baktım. Hakkai yüzüme tokat atarken kulağımda ki çınlama ardından sesleri duymaya başladım.
"İyi misin lan!? Oğlum yokoya bir şey olmuş!"
Bir tokat daha yedim hakkaiden. Kaşlarımı çattım ve kendimi geriye atıp etrafa baktım. "Sanzu..takemichi, abin!" Doğrulup ağzımdan akan kanı sildim ve yüzümü buruşturdum. "Ne oldu? Taiju'nun nasıl haberi oldu?" Kaşlarımı kaldırdım. "Ayrıca onun üzerinde toman üniforması mı var yoksa ben mi yanlış görüyorum?" Mitsuya güldü.
"İnan şu an bunu açıklamanın sırası değil, kendinde misin sen?"
"Benimle ilgileneceğine kendine bak sen, boka dönmüşsün." Vücudumu esnettim. O sırada taiju bana döndüğünde sırıttı ve bana doğru yaklaştı.
"Bokun çıkmış yoko."
"Eyvallah." Kaşlarımı çattım. "Ne işin var senin burada?"
"İkinci nesil Tokyo manji çetesinin bölük kaptanı taiju shiba! Hanagakinin mikeyi patakladığını görmek için ön sıralardan bilet aldım."
"Deli herifin tekisin." Koko yanıma geldi. "Birinin astı olmazdın diye biliyorum, hayırdır?" Sırıtışı genişledi.
"Hanagakiden başka kimse mikeyi yenemez."
Ardından tekrar takemichinin yanına döndü.
"Hadi bakayım! Mikeye gittiğin yolu senin için temizleyeceğim!"
"Tamamdır!"
"Dikkat et takemichi!" Diye bağırdım. Taiju ve takemichi ilerlemeye başladığında taiju bağı çözülmüş köpek gibi dövüşmeye başladığında tekrar etrafa baktım. Herkesin boku çıkmıştı ve buna ben de dahildim, bu kadar dayandığıma şükretmeliydim bence.
Taiju, wakasa ve benkeinin karşısında durduğunda kaşlarımı çattım yine.
İkisini geçebilir miydi ki?"Kara ejderleri dirilten sendin, değil mi?"
"Mikeyin yanına gitmene izin vermiyoruz."
Gideceğim sırada mitsuya kolumdan tuttu ve başını olumsuz anlamda salladı. "Pestilini çıkarırlar." Bir şey demeden izlemeye devam etti.
"Beni yenebileceğinizi mi sanıyorsunuz? Birkaç emekli moruk. O zaman hesabı kapatalım sizi efsaneler!"
Benkei yumruğunu taijuya geçirdiğinde yerimde kıpırdandım ama hâlâ kolumu tutan mitsuya yüzünden bir şey yapamadım. Takemichi ona doğru giderken mitsuyanın kolunu ittirdim. "Gitme sakın takemichi!"
"Geleyim deme hanagaki!"
İkisi garip bir pozisyon aldıklarında kaşlarımı çattım. "Ne yapıyor bunlar?" Senju yanımıza geldi.
"Karambole getirmeye çalışıyorlar. Bunu bir keresinde dojoda kullanmışlardı. Waka rakibi tutar bendeki de pestili çıkarır, bu onların ölümcül silahı."
"Bu kadar abartmalarına gerek yok." Tekrar gidecektim ki bu sefer mitsuya ve Hakkai beni tuttu. "Ya bıraksanıza be!"
"Dinlen azıcık geri zekalı! Bok var gibi atlama dedik sana!"
"Lan adamı öldürecekler!" Wakasa ve benkei ona doğru koşarlarken taiju ikisinin de kafasından tuttu, ardından ikisinin de kafasını yere geçirdiğinde ufak heyecanımla yerimde sıçradım. Beni çuval gibi yere yapıştıran adamdan başka bir şey beklemek saçmalık olurdu zaten.
"İşiniz bitti efsane ikili!"
Ardından durdu ve takemichiye döndü.
"Hanagaki, top sen de artık."
Takemichi mikeye yaklaşırken dudaklarımı ısırdım ve derin bir nefes aldım.
"Aşağı gel manjiro sano."
Korkuyorum.
"Demek buraya kadarmış."
Dedi mikey. İkisi karşı karşıya geldiklerinde içimde bunun son karşılaşma olacağına dair bir his belirdi. "Her." Yutkundum. "Her şeyi bu ikisinin kavgası belirleyecek." Mitsuya başıyla onayladı.
Yorgunluktan daha fazla dayanamayarak diz çöktüm ve tebessüm ettim. Tanrım lütfen takemichiyi koru.Her şey yoluna girecek.
Diyordu draken.
Takemichi hepinizi kurtaracak.
Diye ekledi baji.
Emma bana elini uzattı ardından, sonra ölenlerin hepsi gözlerimin önüne geldi. Sadece o üçü değil, kisaki ve izana bile.
Hepsi, karşımda durmuş gibi hissettim bir an, karşımda durmuşlar ve ikisini izliyorlardı. "Son savaş." Dedim tekrar ama ayağa kalkamadım.°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Eğw
Bölüm nasıldı?
Yoko?
Özlediniz mi beni? Özlediniz özlediniz..
Görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.