Sıkıldım sıkıldımm
Dizime kadar kar geliyor aq
Of
Sinirlenwmk
Neyse
Bölüme geçebilirsiniz
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Akemi yoko
"Bizi boş ver sen nasılsın?"
Hakkai'nin sorduğu soru ile tebessüm ettim ve tenekenin üzerine oturup kanto manji üyelerine göz gezdirdim. "İyiyim, siz mitsuyayı ikna edebildiniz mi?" En son gelmek istemiyordu..
"Ettik."
"Hayır etmediler ben kendim gelmek istedim."
Mitsuya..sahi sesini ne zamandır duymuyorum? Üç gündür de onları görmüyorum. "Yarın yanınıza geleceğim. Olanları falan da anlatırsınız."
"Mikey sana nasıl davranıyor?"
Mia ile konuşan mikeye baktığımda sanki hissetmiş gibi başını çevirdi ve bana baktı. Gözlerimi kaçırmadan sırıttım. "Eskisinden daha fazla çekilebilir oldu."
"Dediğim gibi bir şey yapa-"
Gözlerimi devirdim. "Tamam chifuyu bir şey yaparsa sana haber veriyorum."
"Aferin."
"Neyse neyse! Yarın görüşürüz hepinizi seviyorum ve kendinize dikkat edin!"
"Sende!'
"Görüşürüz!"
Telefonu kapatıp ceketimin cebine koydum ve başımı gökyüzüne kaldırdım.
Kanto manji'nin toplanma alanı gibi bir yerdeydik.
Diğer üyeler antrenman yaparken sanzu ve koko oturmuş boş boş duruyorlardı.
Mia ve mikey de yarım saattir bir şey konuşuyorlar.Mia'nın dediklerini benimkilerden daha çok umursuyor gibi.
Üstelik mia ile iki gün önce gerçekleşen konuşmamdan sonra çete hakkında dediklerimi umursamıyordu bile.Bu sarışın yelloz benim hakkımda ne anlattı çok merak ediyorum ama neyse.
"Yoko!"
Başımı indirdim ve mikeye baktım."ne?" Yani ona sıcak davranmaya başlamış olabilirim ama benim normal halim de bu sonuçta.
"Buraya gelir misin?"
Ayağa kalktım ve ellerimi cebime koyup onlara doğru ilerledim.
Mia sırıtarak bana bakarken ona gözlerimi devirdim ve mikeye döndüm. "Ne?" Miaya döndü."Git."
Mia bir şey demeden gidip sanzu ve kokonun karşısına oturunca ona sırıtarak tekrar mikeye döndüm. "Ne oldu?" Kaç kere sordum lan cevap ver artık!
"Miayla kavga etmişsiniz."
Al işte. "Kavga değildi desem inanacak mısın?" Konuştuk. Benim kavgacı halimi görmemiş diyeceğim de fazlasıyla gördüğü için.
"Ha bu arada amacı sadece sensin söyleyeyim." Bir zamanlar onu kıskanmaktan geberecek duruma geliyordum şimdi umrumda değil.Mümkünse başkasına aşık olup beni bıraksın hatta.
"Biliyorum ama çete için iyi biri."
Farkettim de benden sonra çetelere kızların alınma oranı fazlasıyla arttı.
Fazlasının fazlası! Ne zaman bir çete görsem en az iki üç tane kız üyeleri oluyor.
Gururluyum yine de. "Peki. Bunu demek için mi çağırdın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.